Przycisk override KQ 750

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Suzuki
botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Przycisk override KQ 750

Post autor: botor » sob 28 mar, 2009

Do czego służy przycisk override taki szary po lewej stronie na kierownicy cos słyszalem ze jakas moc czy co ale kwoncu nie dowiedzialem sie moze wy mi powiecie :)

z góry dzieki:)
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Post autor: Paulus71 » sob 28 mar, 2009


botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » sob 28 mar, 2009

aha :oops: sorry zapomniałem o tej opcji.. a czy mozna wlaczyc takie cos na biegu L lub H i czy mam pózniej go gazowac czy puscic gaz??
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Rożny00
Posty: 139
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007
Quad:: Suzuki KingQuad 750AXi
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rożny00 » ndz 29 mar, 2009

Override to funkcja "cała wstecz" polega na tym że jak wciśniesz(przytrzymasz) Override na biegu (R) to masz pełną moc na jazde to tyłu, nieraz przydatne w terenie :)
bynajmniej tak z mojego doświadczenia a jak to działa i czy to w ogóle działa na L czy H to nie wiem.

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » pn 30 mar, 2009

Reasumując:
- po wciśnięciu Override na biegu R (wstecznym) masz pełną moc do tyłu (tak jak to już zostało napisane)
- po wciśnięciu Override na biegu H lub L przy zapiętej blokadzie przedniego mostu - masz pełną moc

Oczywiście trzeba z tym uważać, szczególnie na biegu wstecznym, bo można szybko zmienić pozycję z siedzącej na leżącą :shock:
Póki co quadowa emeryturka :)

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » śr 01 kwie, 2009

wielkie dzieki juz rozumiem;)
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 18 kwie, 2009

Grzegorz Głowienka napisał...

- po wciśnięciu Override na biegu H lub L przy zapiętej blokadzie przedniego mostu - masz pełną moc
tego nie wiedziałem:-) a jak nie nacisniesz go a amsz blokade to co? tez tak mało gazu jak na wsteku?
Ostatnio zmieniony sob 18 kwie, 2009 przez Motyf, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rożny00
Posty: 139
Rejestracja: ndz 19 sie, 2007
Quad:: Suzuki KingQuad 750AXi
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rożny00 » ndz 19 kwie, 2009

I sie mówi że quady nie są skomplikowane... :myśl:
Pokochaj przyrodę tak i ona pokocha Ciebie.
Pokochaj rozwagę tak i ona uchroni Cię od złego.
Pokochaj radość tak i ona Cię nią obdarzy.
Pokochaj wszystko co godne kochania.

Suzuki KingQuad750AXi

ogar KingQuada = 89% :P

Awatar użytkownika
rafall
Posty: 69
Rejestracja: pn 27 kwie, 2009
Quad:: Kymco MXU 150, Suzuki KQ 750, Can Am Spyder
Imię: Rafał
Lokalizacja: Łebień/Lębork

Post autor: rafall » pn 11 maja, 2009

to że do tyłu to wiedziałem ale do przodu- tego nie wiedziałem. no to muszę wybrać się w teren i zobaczyć na biegu do przodu czy jest różnica. dzięki

NAVARA
Posty: 16
Rejestracja: pn 08 wrz, 2008
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: NAVARA » śr 13 maja, 2009

jak masz L a nie ma zapiętej blokady to bez override nie masz pełnej mocy i potwierdzam, na L bez zapiętej blokady działa jak na R

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”