Quad do 1500 zł

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
Sąsiad

Quad do 1500 zł

Post autor: Sąsiad » czw 05 kwie, 2007

Witam wszystkich :mrgreen:

Zapewne polecą obelgi, ale do kogoś muszę się zwrócić :wink:

Mam 16 lat, 170 cm wzrostu, ważę 55kg i jestem zupełnym laikiem.
Po tym jak znajomy kupił quada za 1000zł 200cm pojemności (używany) dla swojego 10 letniego syna, coś we mnie drgnęło. Wsiadłem i ... od tego czasu chcę mieć swój czterokołowiec. Przejrzałem oferty na allegro, poszperałem w sieci i trudno jest znaleść jakiegoś fajnego quada do 1500zł. Od mojego quada nie będę wymagać wiele. Będę nim jeździć głównie po żużlowych lub piaskowych leśnych drogach. Nie rządam jakiegoś szybkiego "sprintu", ale cieszyłbym się z jak najszybszego qauda. Będę nim jeździć niewiele, tylko w weekendy i w wakacje. Dlatego nasuwa mi się kilka pytań związanych z kupnem quada:
1) Czy za 1500zł kupię "fajnego", nowego quada :?: Może lepiej będzie, jak jeszcze trochę będę oszczędzać i wtedy dopiero coś zakupić :?:
2) Używany z większą pojemnością czy nowy z mniejszą pojemnością :?:
3) Jaka pojemność byłaby dla mnie wystarczająca :?: (Mam 16 lat, 170 cm wzrostu, ważę 55kg)
4) Jeżeli chciałbym zrobić "papiery" na pojemność większą niż 125 cm, to czy jest to trudna sprawa :?: Jak wygląda taki egzamin :?: Do kogo się zgłosić :?:

Z góry serdecznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi :wink:
Pozdrawiam :D

Slawek_Mat

Post autor: Slawek_Mat » czw 05 kwie, 2007

1) Czy za 1500zł kupię "fajnego", nowego quada :?: Może lepiej będzie, jak jeszcze trochę będę oszczędzać i wtedy dopiero coś zakupić :?:
poczekaj do 15 tys
2) Używany z większą pojemnością czy nowy z mniejszą pojemnością :?:
nowy to nie ta kasa - nawet chińczyk kosztuje min 4 tys
3) Jaka pojemność byłaby dla mnie wystarczająca :?: (Mam 16 lat, 170 cm wzrostu, ważę 55kg)
wg mnie to za 15 szukalbym cos koło 350~500 japońskiego

Sąsiad

Post autor: Sąsiad » czw 05 kwie, 2007