Yamaha: "Rok 2009 stoi pod znakiem..." ?

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Yamaha
Jarek Kobierski
V-ce Admin
Posty: 64
Rejestracja: pn 15 sie, 2005
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Yamaha: "Rok 2009 stoi pod znakiem..." ?

Post autor: Jarek Kobierski » śr 04 mar, 2009

„…Z perspektywy funkcjonowania firmy robimy wszystko…” : Rozmowa z Filipem Walczakiem z Yamaha Motor Polska o planach quadowych na 2009 rok. A co? Kliknij tutaj.



Obrazek

Awatar użytkownika
JJasiek
Posty: 248
Rejestracja: pn 05 lut, 2007
Lokalizacja: WZGÓRZE KRÓLÓW...
Kontakt:

Post autor: JJasiek » czw 05 mar, 2009

Skoro już jest topik to jedziemy.
Motocykle i quady poszły tak ostro w górę że najomy dealer prognozuje ostrą stagnację w interesie.
Dla przykładu ostatnie sztuki FZ-1 2008 poszły w zeszłym tygodniu za jakieś 33tys. Rocznik 2009 stoi 50 tysi :shock: :shock: :shock: :shock:
Nówka G700 42 tysie :( :( :( :( :(

krzysiek_CI
Posty: 6
Rejestracja: czw 05 mar, 2009
Lokalizacja: Lublin

hmm

Post autor: krzysiek_CI » czw 12 mar, 2009

"Yamaha: Yamaha jako jedyny japoński producent quadów oferuje pojazdy z homologacją europejską"
czyli homologacji bez homologowanych części ciąg dalszy.
Skoro pada takie pytanie to mógłby chociaż podać PRZYBLIŻONĄ datę kiedy pojazdy Yamahy otrzymaja PRAWDZIWĄ homologację...

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Re: hmm

Post autor: Grzegorz Głowienka » czw 12 mar, 2009

krzysiek_CI:
"Yamaha: Yamaha jako jedyny japoński producent quadów oferuje pojazdy z homologacją europejską"
czyli homologacji bez homologowanych części ciąg dalszy.
Skoro pada takie pytanie to mógłby chociaż podać PRZYBLIŻONĄ datę kiedy pojazdy Yamahy otrzymaja PRAWDZIWĄ homologację...
Tylko, że w tym wypadku nie chodzi o możliwość rejestracji przez Niemcy, tylko poniższe modele zostały wyposażone we wszystko, co powinien spełniać pojazd homologowany. Łącznie ze zmniejszeniem mocy, hamulcem centralnym, homologowanymi lampami itp....
W chwili obecnej homologację mają już sportowe YFM250R WVTA i YFM350R WVTA, a także YFM350 Grizzly WVTA - pojazd użytkowy wyposażony w napęd 4x4.
Póki co quadowa emeryturka :)

skawi
Posty: 62
Rejestracja: czw 22 maja, 2008
Lokalizacja: kraków

Post autor: skawi » pt 13 mar, 2009

Motocykle i quady poszły tak ostro w górę że najomy dealer prognozuje ostrą stagnację w interesie.
Ale tu już nie jest wina ani Yamahy ani żadnego innego producenta....

Awatar użytkownika
Lalus
ATV-Team Sulechów
Posty: 547
Rejestracja: śr 03 gru, 2008
Quad:: był Japan i Usa, teraz made in Mexico
Lokalizacja: JEDYNA SŁUSZNA

Post autor: Lalus » czw 09 kwie, 2009

co się dzieje koledzy , że w 700 grizzly palą sie sprzęgła? czy to mój pech , czy sprzęt jest do bani i tak delikatny??
ktoś z was miał juz taki przypadek? co z gwarancją?
sprzęt ma rok, użytkowany " normalnie"- przeciez to automat, rajder nie ma chyba wpływu na obsługe sprzęgła- yamaha to chyba pomyłka, sprzęt chyba tylko dla lalusi na działkę :?
GRO-CANION TEAM SULECHÓW
[b]Mołdawia-2009, Ukraina-2010(11), Rumunia-2010(11), Grecja-2011,Ukraina 2012, Tunezja-2012, Albania 2013, Ukraina 2013 [/b]

skawi
Posty: 62
Rejestracja: czw 22 maja, 2008
Lokalizacja: kraków

Post autor: skawi » czw 09 kwie, 2009

Czemu uważasz że innym też się palą sprzęgła ??
Nie słyszałem żeby było to nagminne, ale zawsze może się zdarzyć po to jest gwarancja i po kłopocie. Co do lalusi na działkę to chyba nie koniecznie, ale każdy zawsze ma możliwość wyrażenia swojej opinii i oceny wg swoich odczuć.

Awatar użytkownika
Cyber77
Posty: 112
Rejestracja: wt 06 lis, 2007
Lokalizacja: bstok

Post autor: Cyber77 » czw 09 kwie, 2009

"skawi"
"... ale każdy zawsze ma możliwość wyrażenia swojej opinii i oceny wg swoich odczuć.
... i własnych doznań empirycznych:)
Podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd!
Pozdrawiam Robert

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » czw 09 kwie, 2009

pewnie że rajder ma wpływ na zużycie sprzęgła. jak masz duże opony i od ruszenia dajesz pełen ogien to sprzęgło się ślizga, z tego co pamietam to tam jest odśrodkowe, ruszać delikatnie a potem jak już się toczy to pełenogień, starczy na długo

Awatar użytkownika
Lalus
ATV-Team Sulechów
Posty: 547
Rejestracja: śr 03 gru, 2008
Quad:: był Japan i Usa, teraz made in Mexico
Lokalizacja: JEDYNA SŁUSZNA

Post autor: Lalus » pt 10 kwie, 2009

moze i powoli, moze i trzeba bardzo uwazać przy ruszaniu, jednak mysle ze jest to sprzet niedopracowany i wychodza jego błędy, nie jest to tylko moj przypadek :D
padają: esp, komputer, sprzęgło, pompy...... i tak wymienałbym pewno długo
kupiłem nówke sztuke na gwarancji i całe szczescie,
ale wiecej stoi w naprawie jak przyjemnosci z jazdy :?
kolego z teamu ma jednak gada z za wielkiej wody i koszty zakupu to nic przy kosztach naprawy :(
dlatego yamaha to swietny sprzęt
jednak rozważam szybką sprzedaz tego cuda, tylko co dalej?
ital zaraz powie- hondzia....bo co ma powiedzieć-swoje chwali
ja jednak mysle ze trzeba bedzie sie mocno zastanowic nad innym gadem :lol:
GRO-CANION TEAM SULECHÓW
[b]Mołdawia-2009, Ukraina-2010(11), Rumunia-2010(11), Grecja-2011,Ukraina 2012, Tunezja-2012, Albania 2013, Ukraina 2013 [/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”