jaka opona najlepsza do blota bagna ????????

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » czw 12 mar, 2009

Rotax w CAN-AM definitywnie jest najbardziej liniowy i zapewnia najlepsze przyspiesznie powyzej 80km/h. Krzywa jest najbardziej pionowa. W innych quadach, nawet AC 1000, krzywa się duzo szybciej wypłaszcza.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 12 mar, 2009

:lol: ale i tak starcza :wink:
.:GALEON:.

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » czw 12 mar, 2009

o tak...ale prawie kazdy silnik jest fabrycznie niewyzylowany i da sie wydobyc z niego wiecej. Dobrym przykładem jest seria "R" CAN-AM. Zamiast zwiekszać bez sensu pojemnośc wage, zmienili co nieco w silniku, inne mapy i mamy mocniejszego quada niż 850ka Polarisa i w pewnych aspektach 1000ka AC.

Dla mnie to i tak bez sensu i po zabawie z Outy 800 z przyjemnością przywitałem G700 8)

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » czw 12 mar, 2009

ale w nowym polarku wyższa kultura pracy bo silnik wiruje wzdłuż, tak jak w hondach, pozatym po wstepnych ogledzinach (5min) już widze że pomyśleli nad wywazeniem przód tył boki, sposób i miejsca mocowania chłodnicy, akumulatora, silnika i skrzyni, słowem chyba prześcigneli outlandera, nie wspominając o zawieszeniu i nastepnej generacji EPS

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 12 mar, 2009

:wink: macku nie chodzi o silnik...tylko o skrzynię biegów......

ps.ile waży bomba :?:
ps.nie żartujmy sobie z g700 :wink: robiliśmy porównania... inna liga :idea:
.:GALEON:.

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » czw 12 mar, 2009

nie żartujemy sobie z Polarisa, ze zrobił coś trwałego i sensownego.
Nie wciagajcie mnie w gry marketingowe :evil:

G700 jest moim trzecim quadem i może nie daje takiej adrenaliny jak Bomba, moze ma slabsze zawieszenie niz Bomba (ja jezdze na topowych elkach :-) a bomba ma stockowy przed za miekki, ale G700 daje mi jazde bez zmeczenia, swietną manewrowość i wielką lekkosc prowadzenia (wieksza niż wielki i ciezki Polaris nawet ze wspomaganiem). Jak trzeba ja przeniesc czy przesunąć nie ma problemu. Nie ma problemów z pradem jak w BRP. Nie musze myslec o tym co nalezy poprawic albo unowoczesnic....i nie bolą mnie nadgarstki od zmagania się z quadem i jego mocy....i nie opalam w lecie włosów na nogach z powodu ciepła bijącego od duzego silnika.

Mam po prostu zwrotną, bystrą i niezawodna maszynę, dosc wygodna, dosc szybką...po prostu uniwersalną.

FINITO

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 12 mar, 2009

a jaka jest najlepsza opona na gada :wyśmiewacz:
.:GALEON:.

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » czw 12 mar, 2009

idac tropem uniwersalności, bystrości, lekkości i niezawodności sprzętu?? Oczywiście MAXXIS ALL-TRAK....wracając do tematu....

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 12 mar, 2009

ale nie do błota :mrgreen:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » czw 12 mar, 2009

do błota zilla,xl,xtr :myśl:
.:GALEON:.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”