Eagle modyfikacje sworzni , drazkow i inne

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Panek
Posty: 4
Rejestracja: czw 05 mar, 2009
Lokalizacja: pilaszkow k/blonia

Eagle modyfikacje sworzni , drazkow i inne

Post autor: Panek » czw 05 mar, 2009

Jak wiadomo sworznie w chinolach sa kiepskiej jakosci, mozna podpasowac sworznie od nissana micry okolice 2000 roku po uprzednim przetoczeniu 1,8 mm ze srednicy.

jako ze sa to sworznie tylko dolne i nieco krotsze wystarczy je z gory i dołu zapunktowac migiem

drazki kierownicze pasuja od bmw 5 roczniki jakos 85-92 /maja koncowki lewe i prawe,
jezeli jest problem z drazkami zew czyli od str zwrotnicy pasuja prawe koncowki od peugota

natomiast co do stabilnosci mozna odwrotnie zalozyc felgi uprzednio zastepujac szpilki srobami o wiele dluzszymi /oczywiscie hartowanymi -- uzylem srob kupionych w asmecie bodajze twardosc cos ok 10/ plus nakretki samokontrujace plus oczywiscie klej czerwony do gwintow,

ta konfiguracja potrafi przezyc spotkania z drzewem w przeciwienstwie do fabryki /starczyla na 300km/

pozdrawiam dlubaczy garazowych
zmodyfikowany Eagle 250 /chinol/ :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”