[YC] V PPP YAMAHA CUP 2009 - I runda 3-5.04.2009
[YC] V PPP YAMAHA CUP 2009 - I runda 3-5.04.2009
V Przeprawowy Puchar Polski YAMAHA CUP 2009 rusza!!!
I Runda 3-5.04.2009 - południowo/wschodnia Polska
Wszelkie szczegóły organizacyjne podamy w najbliższym czasie.
Pozdrawiamy.
I Runda 3-5.04.2009 - południowo/wschodnia Polska
Wszelkie szczegóły organizacyjne podamy w najbliższym czasie.
Pozdrawiamy.
Ostatnio zmieniony wt 30 cze, 2009 przez esox, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Re: V PPP YAMAHA CUP 2009 - I runda 3-5.04.2009
Jeżeli nie będzie to dla Ciebie problem, to zaznacz na roadbooku, czy tracku jakieś ciekawe miejsca dla fotoreporterów. Podczas ostatniej edycji zarówno ja, jak i Eristof mieliśmy spore problemy, aby spotkać kogokolwiek na trasie.esox V Przeprawowy Puchar Polski YAMAHA CUP 2009 rusza!!!
I Runda 3-5.04.2009 - południowo/wschodnia Polska
Wszelkie szczegóły organizacyjne podamy w najbliższym czasie.
Pozdrawiamy.
Ale w bazie rajdu też było ciekawie...
http://www.atvracing.pl/Yamaha_Cup/images/Image007.jpg
Dzień Dobry wszystkim,
poniżej przedstawiam garść najważniejszych informacji:
- Termin: 03-05.04.2009
- Miejsce: Poligon Nowa Dęba
- Baza: Ośrodek Caritasu w Bojanowie
- Harmonogram
03.04.2009 piątek
godz. 19.00 odprawa i start
04.04.2009 sobota
godz. 9.00 odprawa i start dla spóźnialski
godz. 20.00 zamknięcie trasy
godz. 21.00 impreza, wyniki, nagrody
- Podział na klasy:
Extrem - trudna, wymagająca doświadczenia i bogatego wyposażenia off-road
Turystyczna - rekreacyjna, dla wszystkich chcących bawić się w terenie a nie walczyc o życie , dostępna dla każdego, nawet seryjnie wyposażonego quada, doświadczenie nie jest wymagane.
UTV (NOWOŚĆ - klasa odrębna dla pojazdów UTV/side by side)
- Trasa
Długa (ponad 100 km), dzika, w 99% sam poligon, bez asfaltów. Otwarta przez 24h. Dwie rzeczki, parę bagienek, bunkry, piachy, trawersy, "kratery po meteorytach" itp, itd.
Podział na 3 pętle. 3 lub 4 OS-y (próby obserwowane, sędziowane).
Trasa taka sama dla każdej klasy, różne będą tylko próby.
- Nawigacja
GPS - koordynaty waypoint + trak + lista pieczątek w kolejności rozłożenia na trasie. Pieczątki PP (próba przejazdu) umieszczone tylko w waypoit'ach. Pieczątki PK (próba kontrolna) widoczne na trasie. Pieczątki będą dokładnie oznaczone taśmami stosownie do klasy co zniweluje konieczność szukania prób.
Roadbook - notatki nawigacyjne na kartkach formatu A5 (możliwość wprowadzenia do przewijarek). Lokalizacja prób PP podana w kratkach.
Punkty foto + mapa - dodatkowe elementy tylko dla klasy Turystycznej.
- Wpisowe
400 zł - quad
500 zł - UTV + pilot.
W cenę wliczone są: udział w I Runda PPP Yamaha Cup 2009, materiały nawigacyjne, pakiet wyżywieniowy, udział w imprezie zamykającej.
100 zł - osoba towarzysząca z prawem udziału w imprezie zamykającej.
- Zgłoszenia
Zainteresowanych proszę o wysłanie maila na adres bartek@esox.pl.
Zwrotnie prześlemy kartę zgłoszeniową, regulamin oraz informacje kwaterunkową.
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
poniżej przedstawiam garść najważniejszych informacji:
- Termin: 03-05.04.2009
- Miejsce: Poligon Nowa Dęba
- Baza: Ośrodek Caritasu w Bojanowie
- Harmonogram
03.04.2009 piątek
godz. 19.00 odprawa i start
04.04.2009 sobota
godz. 9.00 odprawa i start dla spóźnialski
godz. 20.00 zamknięcie trasy
godz. 21.00 impreza, wyniki, nagrody
- Podział na klasy:
Extrem - trudna, wymagająca doświadczenia i bogatego wyposażenia off-road
Turystyczna - rekreacyjna, dla wszystkich chcących bawić się w terenie a nie walczyc o życie , dostępna dla każdego, nawet seryjnie wyposażonego quada, doświadczenie nie jest wymagane.
UTV (NOWOŚĆ - klasa odrębna dla pojazdów UTV/side by side)
- Trasa
Długa (ponad 100 km), dzika, w 99% sam poligon, bez asfaltów. Otwarta przez 24h. Dwie rzeczki, parę bagienek, bunkry, piachy, trawersy, "kratery po meteorytach" itp, itd.
Podział na 3 pętle. 3 lub 4 OS-y (próby obserwowane, sędziowane).
Trasa taka sama dla każdej klasy, różne będą tylko próby.
- Nawigacja
GPS - koordynaty waypoint + trak + lista pieczątek w kolejności rozłożenia na trasie. Pieczątki PP (próba przejazdu) umieszczone tylko w waypoit'ach. Pieczątki PK (próba kontrolna) widoczne na trasie. Pieczątki będą dokładnie oznaczone taśmami stosownie do klasy co zniweluje konieczność szukania prób.
Roadbook - notatki nawigacyjne na kartkach formatu A5 (możliwość wprowadzenia do przewijarek). Lokalizacja prób PP podana w kratkach.
Punkty foto + mapa - dodatkowe elementy tylko dla klasy Turystycznej.
- Wpisowe
400 zł - quad
500 zł - UTV + pilot.
W cenę wliczone są: udział w I Runda PPP Yamaha Cup 2009, materiały nawigacyjne, pakiet wyżywieniowy, udział w imprezie zamykającej.
100 zł - osoba towarzysząca z prawem udziału w imprezie zamykającej.
- Zgłoszenia
Zainteresowanych proszę o wysłanie maila na adres bartek@esox.pl.
Zwrotnie prześlemy kartę zgłoszeniową, regulamin oraz informacje kwaterunkową.
W razie pytań jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
No widzę, że coś debata na temat PPP YC 2009 cosik słaba. :myśl:
Trzeba trochę wątek ożywić.
Jedziemy jutro na poligon wstępnie wytyczać trasę. Najpierw z nosem w mapie w Nadleśnictwie przygotujemy plan. Później w terenie z wojskiem i Leśniczymi. Oczywiście bez fotek z wizji lokalnej się nie obejdzie.
Czy macie jakieś życzenia?
Jakiej szukać wody, ciepłej i płytkiej czy zimnej i głębokiej?
Czy błoto ma być czarne jak smoła czy takie trochę delikatniejsze, np. beżowe?
Czy na roadbooku wolicie częściej skręcać w lewo czy w prawo?
Czy trawers ma być z górki czy pod górkę?
No i ogólnie czy mamy ustawić fajna trasę czy nie?
Jesteśmy otwarci na sugestie.
Pozdrawiam,
Bartek
Trzeba trochę wątek ożywić.
Jedziemy jutro na poligon wstępnie wytyczać trasę. Najpierw z nosem w mapie w Nadleśnictwie przygotujemy plan. Później w terenie z wojskiem i Leśniczymi. Oczywiście bez fotek z wizji lokalnej się nie obejdzie.
Czy macie jakieś życzenia?
Jakiej szukać wody, ciepłej i płytkiej czy zimnej i głębokiej?
Czy błoto ma być czarne jak smoła czy takie trochę delikatniejsze, np. beżowe?
Czy na roadbooku wolicie częściej skręcać w lewo czy w prawo?
Czy trawers ma być z górki czy pod górkę?
No i ogólnie czy mamy ustawić fajna trasę czy nie?
Jesteśmy otwarci na sugestie.
Pozdrawiam,
Bartek