W pierwszej kolejności do wymiany trafił fabryczny wydech, który zastąpiliśmy tłumikiem sportowym FMF, dorzuciliśmy do tego sportowy filtr powietrza firmy K&N, a całość uzupełniliśmy montując PowerCommander`a, zmieniając jednocześnie mapy zapłonu. Moc silnika przy takich zmianach wzrosła o kilkanaście procent. By poprawić dzielność pojazdu podczas pokonywania wodnych przeszkód wyprowadzone zostały snoorkle . Kolejnym etapem modyfikacji było zawieszenie. Standardowe zestawy amortyzatorów i sprężyn zastąpiliśmy zawieszeniem ELKA SUSPENSION. Podwozie Polarisa zostało wzmocnione poprzez zdemontowanie fabrycznych plastikowych osłon i zamontowanie aluminiowych osłon podwozia i osłon półosi firmy RICKOCHET. Dla wzmocnienia bezpieczeństwa pojazd wyposażono również w przedni I tylni bumper oraz boczne nerwbary. Seryjne felgi i opony zostały zastąpione felgami firmy ITP, na których osadziliśmy opony MAXXIS BIGHORN. Dach RZR`a pokryła utwardzanona mieszanka poliuretanowa, z tyłu natomiast umieszciliśmy skrzynię POLARIS, koło zapasowe, które zamontowane zostało do specjalnego mocowania oraz kulę haka razem z adpterem. Wnętrze pojazdu również zostało poddane małym modyfikacjom. Standardowe pasy bezpieczeństwa zostały wymienione na pięciopunktowe firmy SPARCO, dodatkowo na podsufitce, między siedzeniami i pod kokpitem pasażera umieszczono nieprzemakalne sakwy. Całości dopełniają reflektory PIAA z przodu pojazdu oraz wyciągarka WARN RT-40 i nakładane kierunkowskazy.
Teraz czekamy na raport klienta z jazdy w terenie.