Croatia Trophy 2009

Archiwum quadowych imprez, które odbyły się poza granicami Polski.
grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » czw 15 sty, 2009

Od początku roku myślałem o Chorwacji ale te 10% upustu ostatecznie mnie przekonało :wink: .
Decyzja zapadła jedziemy. W przyszłym tygodniu logujemy sie na stronie.

Tyle tylko, że to będzie w zasadzie polski rajd. Z tego co naliczyłem z nami to jest już 4 załogi a niektórzy się jeszcze zastanawiają.

Mariusz pozwolę sobie na kontakt z Tobą w przyszłym tygodniu.
KQ 700

MPARYS
Posty: 66
Rejestracja: czw 08 sty, 2009
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: MPARYS » czw 15 sty, 2009

mariusz wywołałeś coś w rodzaju pospolitegoruszenia szukałęś partnera na wyjazd a tu wszyscy jadą niebędzie komu jezdzic w polsce organizatorzy się zapłaczą :D

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » pt 16 sty, 2009

MPARYS

mariusz wywołałeś coś w rodzaju pospolitegoruszenia szukałęś partnera na wyjazd a tu wszyscy jadą niebędzie komu jezdzic w polsce organizatorzy się zapłaczą :D
raczej nie zapłaczą.. na croatii w tym roku liczą że będzie około 30 samochodów i 6-12 quadów (3-6ekip) 4 zgłoziły się z PL ale jeszcze nie zarejestrowały,, w każdym razie relatywnie łatwo będzie wygrać w tak małym gronie, to jest rajd amatorów ale ekipy z francji i niemiec przyjeżdzają bardzo doświadczeni i przygotowani
Ostatnio zmieniony pt 16 sty, 2009 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Mariusz Kulak
Posty: 39
Rejestracja: śr 31 paź, 2007

Post autor: Mariusz Kulak » wt 10 lut, 2009

TŁUMACZENIE STRONY ( kiepskie ... ale jest ! )
===============================Warunki ogólne

Croatia Trophy jest wydarzeniem dla amatorów off-roadu wymagającym najwyższych umiejętności prowadzenia auta, a więc wykonanie będzie oceniane jedynie na czas. Nie będzie punktacji za umiejętności manewrowe, takie jak wygrana pełnej rundy w slalomie. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie klasy: klasa samochodowa i ATV. Samochody nie będą dzielone na dalsze klasy: różne stadia trudności terenu będą sprzyjać różnym typom samochodów – od lekkich i zwinnych modeli do ciężkich, o dużej mocy. Wymagania nałożone na uczestników sprawią, że każdy będzie miał szansę wygrać.
Aby uzyskać jeden z najwyższych wyników kierowca i pilot, oraz obydwaj członkowie teamu ATV, muszą być perfekcyjnie skoordynowani, opanować wincha i pojazd do perfekcji, i być ekspertami w ocenie terenu. W końcu to ekipa, której konsekwentnie uda się przejechać najszybciej od A do B, wygra wyścig.
Jak Trophy się zakończy, uczestnicy sami muszą dostać się do miejsca ceremonii wręczenia nagród. Uczestnicy zostaną powiadomieni o miejscu w stosownym czasie.
Każde ogłoszenie i zawiadomienie na stronie WWW traktowane jest jako część zasad.
Apelujemy o zachowanie zasad fair play. Każdy kto ukończy wyścig może traktować to jako osobiste zwycięstwo. Nagrody za zwycięstwo nie powinny powodować narażania na niebezpieczeństwo siebie i innych uczestników. Specjalna nagroda fair play zostanie wręczona drużynie, która zostanie uznana za takową przez prasę, organizatora i sponsora tejże nagrody. Każdy może zgłaszać zachowanie fair.
Prosimy o włożenie szczególnego wysiłku w ochronę przyrody chorwackiej. Wszyscy jesteśmy gośćmi chorwackich lasów i chcielibyśmy mieć okazję wrócić.

Warunki specjalne

Pojazd
Typ i wyposażenie pojazdu

Croatia Trophy to wydarzenie dla wszystkich typów pojazdów off-roadowych (samochodów i ATV), otwarte dla wszytkich pojazdów 4x4.
Pojazdy legalne w miejscu zamieszkania uczestnika z ważnym ubezpieczeniem mogą wziąć udział w wyścigu.
-Prototypy nie będą dopuszczone.
Każdy pojazd musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa, koło zapasowe, odpowiedni podnośnik, płócienne pasy do wyciągania, winch (zalecany tylny), tripmaster, gaśnicę, kotwicę do błota, apteczkę pierwszej pomocy, kanister z paliwem, kanister z wodą pitna, torby na śmieci, .
Zaleca się montaż klatki (roll bar), która jest obowiązkowa dla pojazdów z miękkim lub otwartym dachem. Kierowcy ATV będą nosić zamiast tego specjalne ubrania ochronne.
Dopuszczalna waga pojazdu nie może przekraczać 3.5 tony.

Opony

Opony muszą pochodzić z produkcji seryjnej, profil off-roadowy. Mogą być jakiegokolwiek typu lub rozmiaru i muszą posiadać wskaźnik E.
Opony traktorowe lub opony z gumowymi kolcami albo ćwiekami nie będą dopuszczone. Można obciąć lub zmienić bieżniki obecnych opon.
Profile Unimog są dozwolone dla Unimogów lub pojazdów skonstruowanych na bazie Unimog.
Nie można przekroczyć linii startu z łańcuchami przeciwśniegowymi.

GPS

Posiadanie i używanie GPS jest zabronione. Pojazd z GPS nie będzie mógł wystartować. Pojazdy będą kontrolowane podczas różnych etapów.

Komunikator radiowy

Posiadanie i używanie komunikatora radiowego jest zabronione. Pojazd z komunikatorem radiowym nie będzie mógł wystartować. Pojazdy będą kontrolowane podczas różnych etapów. Komunikacja radiowa między kierowcą i pilotem jest dozwolona.

Telefony komórkowe GSM

Używanie telefonów komórkowych jest zabronione, chyba że w nagłych wypadkach.

Załoga i team ATV

Załoga składa się z 2 członków: kierowcy i pilota. Mogą się zmieniać bez ograniczeń. Obaj muszą mieć ważne prawa jazdy. Podczas etapów, obaj muszą nosić kaski i mieć zapięte pasy bezpieczeństwa. Wyjątek stanowi przekraczanie głębokiej wody. Team ATV składa się z dwóch kierowców i uczestniczą oni jako jeden team. Muszą razem przekroczyć linię startu i mety, oraz punkt kontrolny.
Jeśli jeden z uczestników załogi lub teamu nie będzie w stanie ukończyć wyścigu załoga lub team zostaną zdyskwalifikowane z zawodów. Z nowym członkiem mogą kontynuować wyścig poza konkursem rozpoczynając każdy etap jako ostatni.

Szlak

Cały szlak musi zostać przejechany tak jak jest to wyszczególnione w Road Booku (książka drogowa). Indywidualne sekcje szlaku i specjalne szlaki muszą zostać pokonane w najszybszym możliwym czasie. Odległości (kilometry i metry) wyszczególnione w książce muszą zostać zastosowane. Odległości pokazane na tarczy mogą się znacznie różnić w zależności od rozmiaru opon, stylu prowadzenia, objazdów lub nierówności terenu. Organizator zaznaczy odległość 1 km zgodnie z pojazdem, dla którego utworzono Road Book, w bazie startowej, aby uczestnicy mogli skalibrować tripmastery. Ostatnia trasa zostanie podana w Road Booku i w szczególności na briefingu. Łączone trasy nie są mierzone ale mogą być ograniczone czasowo.

Punktacja

Punktacja poszczególnych etapów będzie widoczna w opisie etapów podanym w Road Booku. Punktacja jest oparta na czasie w którym załoga przejedzie trasę. Pojazdy muszą przekroczyć linię startu, dotrzeć do punktów kontrolnych i przekroczyć linię mety samodzielnie. W każdym etapie umieszczonych jest jeden lub kilka punktów kontrolnych i niektóre z nich mogą nie być podane w Road Booku. Uczestnicy muszą mieć podstemplowane swoje karty punktowe przez kompetentną osobę stacjonującą w punkcie kontrolnym.
Czas będzie mierzony w godzinach, minutach i sekundach.
Czas będzie zapisywany na karcie punktacyjnej i oceniany każdego wieczoru. Każda załoga jest odpowiedzialna za oddanie karty punktacyjnej grupie przyznającej punkty, kiedy dotrą do mety, albo do biura organizatora jak tylko dotrą do bazy w przypadku gdy zrezygnują z jakiegoś etapu. Tylko karty punktacyjne oddane w ciągu godziny od zakończenia etapu będą brane pod uwagę. Czas, w którym zamyka się etap będzie wyszczególniony w Road Booku albo ogłoszony na briefingu.

Ocena

Porządek etapu będzie oparty na czasie potrzebnym do zakończenia etapu. Najszybszy jest najlepszy. Ogólna pozycja jest oparta na sumie wszystkich etapów.

Kolejność początkowa

Kolejność początkowa dla pierwszego etapu będzie określona przez miejsce osiągnięte w eliminacjach (prolog). Organizator poinformuje uczestników o procedurze eliminacyjnej. Eliminacje nie są wliczane do ogólnej pozycji.
W kolejnych dniach pojazdy będą startować kolejno zgodnie z miejscem, które zajęły w poprzednim etapie. Najlepszy z poprzedniego etapu zaczyna pierwszy. ATV zaczynają jako pierwsze każdy etap. Różnica między ostatnim ATV, który wystartował a pierwszym samochodem wynosi 30 min.

Kary

Pomoc zewnętrzna- dyskwalifikacja z etapu
Fałszowanie karty punktacyjnej - dyskwalifikacja z etapu
Unikanie zadań i trasy podanej w Road Booku - dyskwalifikacja z etapu
Nietrafienie do punktu kontrolnego lub wjechanie do niego od złej strony - dyskwalifikacja z etapu
Dyskwalifikacja z etapu – ostatni etap danego dnia + 2 godziny karne
Wycofanie się z etapu - ostatni etap danego dnia + 2 godzina karna
Nierozpoczęcie etapu - ostatni etap danego dnia + 3 godziny karne

2.7.8

Posiadanie GPS, komunikatora radiowego albo użycie telefonu komórkowego na zakazanej trasie – 300 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. W przypadku ponownego użycia – wykluczenie z rajdu.

2.7.9.

Brak kasku lub zapiętych pasów – 100 EURO grzywny. Ponownie – 300 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. Niezapłacenie tych grzywien prowadzi do wykluczenia z rajdu.

2.7.10

Używanie kabla wincha wokół drzewa bez pasa ochronnego, albo uzywanie elektrycznych słupków albo ogrodzeń do wincha – 300 EURO grzywny. Ponownie – 500 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. Nie zapłacenie tych grzywien prowadzi do wykluczenia z rajdu.

2.7.11

Zjechanie z trasy przez pola, zniszczenie pól, drzew i roślin - 300 EURO grzywny. Ponownie – 500 EURO grzywny i dyskwalifikacja z etapu. Nie zapłacenie tych grzywien prowadzi do wykluczenia z rajdu. Kary za nie stosowanie się do reguł będą ogłaszane na briefingach.

Pomoc zewnętrzna

Pomoc zewnętrzna jest zabroniona, co oznacza, że żaden z organizatorów, osób kompetentnych, osób pomocniczych, widzów nie może udzielić pomocy. Jedyna pomoc może zostać udzielona przez zawodników w obrębie ich własnej klasy, uczestniczących w zawodach. Pomoc pomiędzy klasami będzie uznana za pomoc zewnętrzną. Wyjątki mogą nastąpić z powodu warunków na trasie, o czym będzie informował organizator. Etap zostanie uznany za nieskończony jeśli załoga otrzyma zewnętrzną pomoc.

Zasady prowadzenia pojazdów/przewinienia

Uczestnicy muszą przestrzegać instrukcji wydanych przez organizatora i osoby kompetentne (marshal) albo liderów sekcji przez czas trwania wyścigu. Dalsze przepisy mogą zostać ogłoszone na briefingach lub w Road Booku.
Nieprzestrzeganie instrukcji może prowadzić do kar wyszczególnionych w2.7.3, albo do dyskwalifikacji z etapu lub wykluczenia z wyścigu. Jeśli uczestnik zdecyduje zrezygnować, musi niezwłocznie powiadomić organizatora.

Zażalenia

Zażalenia można składać u liderów zespołu organizacyjnego. Organizator będzie umieszczał listę punktacyjną codziennie na tablicy punktacyjnej przed briefingami, pokazującą wynik dzienny, ogólny wynik i zmiany.

Sprzeciwy/apelacje


Sprzeciwy należy składać u liderów zespołu organizacyjnego lub u managera Trophy w ciągu max 1 godziny od opublikowania rezultatów.
Sprzeciw należy złożyć na piśmie i należy dołączyć opłatę za taki sprzeciw w wysokości 200 EURO. Ta opłata przepada jeśli sprzeciw okaże się bezpodstawny. Trzej odpowiedzialni liderzy grupy organizującej podejmą decyzję co do zasadności sprzeciw, po wysłuchaniu sprawozdań osób zainteresowanych. Decyzja zostanie ogłoszona co najmniej przed rozpoczęciem następnego etapu, albo w przypadku sprzeciwu dotyczącego wyników ostatniego etapu, przed ogłoszeniem ogólnych wyników.

Reklama

Przedkładając formularze wstępu uczestnicy podejmują się przytwierdzenia materiałów reklamowych dostarczonych przez sponsorów wyścigu do części pojazdów wyznaczonych przez organizatora. Reklama konkurencyjna nie jest dozwolona. Pojazdy będą sprawdzone na starcie aby upewnić się czy spełniają wymagania. Udział bez właściwych naklejek albo z konkurencyjnymi naklejkami jest zabroniony. Organizator rezerwuje przednią szybę i przednie drzwi na własną reklamę. Bez wyjątków.

Identyfikacja

Organizator zapewni 2 naklejki z numerem startowym dla każdego pojazdu. Naklejki muszą być przyklejone o drzwi przednich i muszą być czyste przed rozpoczęciem każdego etapu. Gdy pojazdy mają miękkie drzwi naklejki muszą być przyklejone do innej twardej powierzchni. Naklejki będą zapewnione dla pojazdów serwisowych i pojazdów dla prasy. Bez właściwej naklejki rozpoczęcie etapu lub wjazd do bazy nie będzie możliwy.

Pomoc

W przypadku niebezpiecznych sytuacji każdy uczestnik musi udzielić pomocy.

Wykluczenie

Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia pojazdów i ich załóg jeśli będzie to uzasadnione przez okoliczności.

Własne serwisowanie

Przyczepy lub pojazdy serwisowe mogą przejeżdżać od bazy do bazy. Uczestnicy nie mogą serwisować pojazdów podczas etapów. Serwisowanie może odbywać się wyłącznie w bazie. Członkowie teamów serwisowych nie mogą podchodzić do uczestników lub ich pojazdów na trasie ani komunikować się z nimi na trasei. Takie zachowanie zostanie uznane za zewnętrzną pomoc.

Opieka medyczna

Opieka medyczna będzie zapewniona w bazie i podczas etapów. Opieka medyczna będzie płatna. Ubezpieczenie medyczne w obcym kraju jest obowiązkowe.

Definicje

Start

Punkt startowy może być bazą lub punktem dalej od bazy. Zostanie określony w Road Booku. Punktacja zaczyna się gdy cały pojazd lub obydwa ATV z jednego teamu przekroczą linię startu samodzielnie.

Road Book

Uczestnicy są wyposażeni w Road Book, który pomaga im znaleźć drogę. Road Book jest dodatkiem do zasad. Road Book dla następnego etapu zostanie dostarczony uczestnikom przed startem, po tym jak zwrócą Road Book z poprzedniego etapu. Utrata lub niezwrócenie Road Booka organizatorowi będzie oznaczać wykluczenie z etapu.

Etap

Etap to całkowita odległość od startu do mety w ciągu jednego dnia. Może składać się z indywidualnych sekcji których liczba może różnić się od etapu do etapu.

Sekcja indywidualna

Sekcja indywidualna to część etapu między określonymi punktami kontrolnymi gdzie będzie mierzony czas.

Specjalny test

Krótka sekcja w typie testu z dobrą widocznością, punkty za szybkość.
Może także przybrać formę specjalnego zadania do wykonania (możliwe z dołączonym winchem).

Dzień Trophy (Trophy Day)

To specjalny etap nie wykluczony z ogólnej punktacji. Załogi w tym etapie będą pracować razem w drużynach, z korzyścią dla każdego członka. Zasady Trophy Day będą przekazane uczestnikom na briefingu, jako specjalny dodatek do zasad. Teamy ATV również stworzą drużyny na Trophy Day.

3.7 Punkt kontrolny (Checkpoint)

Miejsce gdzie osoby kompetentne (marshals) sprawdzają prawidłowości załóg w etapie. Jeśli ma być mierzony czas, taki punkt kontrolny będzie oznaczony w Road Booku i czas zostanie naniesiony na kartę punktową (Scorecard).
Inne punkty kontrolne nie będą oznaczone w Road bOOku i ich liczba nie będzie ogłoszona. W takich punktach kontrolnych marshale muszą podstemplować kartę punktacyjną.

Marshals

Jedyne osoby kompetentne do egzekwowania zadań przyznanych im przez organizatora. Nie wolno im udzielać żadnych informacji ani wskazówek. Mogą udzielać tylko informacji odnośnie zasad lub dostępności liderów drużyn organizacyjnych. Nieprzestrzeganie poleceń wydanych przez Marshali prowadzi do kar opisanych w 2.7.

Pomoc techniczna

Pomoc techniczna i naprawy mogą być wykonywane tylko w bazach. Części pojazdów nie są dostępne. Części do Ramsey wincha, przewody do wincha, serwis opon, opony, olej, smary można uzyskać od serwisu pomocy technicznej w bazie.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzone prace.

Paliwo

Nie będzie dostępnego paliwa w bazie. To oznacza, że grupy eskortujące mogą tankować na stacjach oznaczonych w Road Booku. Organizator zapewni informacje o stacjach benzynowych i pomoże uczestnikom bez grupy eskortującej uzyskać paliwo.

Team pomocy technicznej (Technical Suport Team - TST)

TST - w skrócie Team – jedzie na końcu aby nieść pomoc unieruchomionym pojazdom. Przyjęcie pomocy oznacza rezygnację z etapu. Tylko ‘naprawy ogólne’ mogą być wykonywane. Uczestnicy mogą mieć swoje części samochodowe. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naprawy wykonane przez TST.

Odmierzanie czasu

Jedynie marshale wyznaczeni przez organizatora mogą odmierzać czas. Żadne inne odmierzanie nie będzie uznawane.
Tylko czas pokazany na zegarach organizatora będzie ważny i uznany.
Jeśli kilka załóg lub teamów ATV przybędzie równocześnie do punktu kontrolnego czasu, czas zostanie zapisany i otrzyma punktację w kolejności przybycia (decyzją marshali). Czas startu ATV - gdy pierwszy ATV przekroczy linię startu. Czas końcowy – gdy ostatni ATV przekroczy linię mety.

Karta punktacyjna (Scorecard)

Scorecard to oficjalny dokument indentyfikacyjny, który dostaje każda załoga lub team ATV na starcie każdego etapu. Jest to oficjalny dowód czasu startu, punktów kontrolnych, czasów specjalnych zadań, czasu końcowego. Uwagi jak nienoszenie kasku, pasów czy otrzymanie zewnętrznej pomocy zostaną również zapisane w Scorecard. Fałszowanie Scorecard prowadzi do dyskwalifikacji z etapu. Scorecard musi być oddany Marshallom na mecie. W przypadku wycofania się z etapu, Scorecard musi być oddany do AMrshala danego etapu lub do biura organizatora w bazie jak najszybciej, nie później niż godzinę po zamknięciu etapu.

Meta (Finish)

Meta jest ostatnim punktem w którym na Scorecard zostają naniesione punkty lub zapis.

Rejestracja 
Preferuje sie rejestrację Online przez stronę www. Możliwa jest jednak rejestracja przez email. “Croatia Trophy 2009” ograniczony jest do 70 pojazdów (50 samochodów i 20 ATV).



Opłata wstępna
Pojazd z kierowcą i pilotem
EUR 1.400
ATV team
EUR 1.400
service/pojazd serwisowy(2 osie)
EUR 250
przyczepa
EUR 150
service/pojazd serwisowy lub przyczepa (3 osie)
EUR 350
service/pojazd serwisowy (4 osie)
EUR 450
Catering
EUR 250
Każdy członek teamu serwisowego jest zobowiązany ponieść 

Jeden kierowca prowadzi 1 ATV, przez cały czas. Muszą być członkami klubu ATV I udowodnić doświadczenie w jeździe.
SAmochody i ATV uczestniczą w osobnych klasach.


Zaleca sie przechowywać jedzenie, przedmioty osobiste, lekarstwa, narzędzia i części zamienne w pojeździe.

SERVICE
W bazie będzie serwis opon, myjnia, lekarz do dyspozycji. Będzie tam również świeża woda pitna, kontener na śmieci, kontener na zużyty olej, i toalety. Nie ma możliwości tankowania w bazie. Stacja benzynowa jest 7 km od bazy. Części zapasowe Ramsey będą dostępne w bazie. 
Serwis holowniczy nazywa się “Lumpensammler”. Będzie zbierał uszkodzone pojazdy wzdłuż trasy. Również zabierze uczestników do następnej drogi dostępnej dla teamu serwisowego. Prywatne teamy serwisowe, które zostały wczeSniej zarejestrowane są dopuszczalne, ale nie mogą podjeżdżać do trasy wyścigu.
Campingi na dziko nie są dozwolone.

Catering
Catering składa się ze śniadania, lunchu, I obiadu na 7 dni i dodatkowo obiad na ceremonii uczczenia zwycięzcy.
Należy mieć własne talerze, kubki, sztućce.
Za napoje płaci się osobno.

Road Book będzie napisany po chorwacku, niemiecku, angielsku.

Nagrody

Car Class (klasa samochodowa)
1. miejsce – EUR 1500 
2. miejsce – EUR 1000
3. miejsce – EUR 500
ATV Class
1. miejsce - EUR 1500 
Każdy dostanie medal upamiętniający.

Mariusz Kulak
Posty: 39
Rejestracja: śr 31 paź, 2007

Post autor: Mariusz Kulak » wt 10 lut, 2009


Mariusz Kulak
Posty: 39
Rejestracja: śr 31 paź, 2007

Post autor: Mariusz Kulak » wt 10 lut, 2009

ZAINTERESOWANYCH filmem DVD "Croatia Trophy 2007"
proszę wysłać czystą płytę DVD i kopertę zwrotną z adresem + znaczek
na adres :
Mariusz Kulak
ul. Aleksandrowska 9
95-070 Rąbień
-------------------
okazja ! wypalanko za darmochę
Pozdrawiam

Mariusz Kulak
Posty: 39
Rejestracja: śr 31 paź, 2007

Post autor: Mariusz Kulak » śr 11 lut, 2009

kilka lanserskich fotek z Chorwacji 2005, 2006, 2007
http://www.veti.pl/sport.php?id=170

Mariusz Kulak
Posty: 39
Rejestracja: śr 31 paź, 2007

Post autor: Mariusz Kulak » czw 26 lut, 2009

Lista startowa ( spora mieszanka narodowościowa ) …
www.croatia-trophy.org/straniceENG/ENG-startlist.html
Pozdrawiam - Mariusz Kulak
-------------------------------------------------
Wielka szkoda , że na początku stycznia było tyle chętnych a teraz
lipa na maxa.

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » czw 26 lut, 2009

He 4 wpisanych zawodników na quadach to nie za duzo faktycznie.

Oprócz naszych, jest dwóch Francuzów. Jeden pewnie zrezygnuje z przyczyn kondycyjnych a drugi z przyczyn sprzetowych.

Zostanie nam Kulak z Benkiem.

Wiec w najgorszym wypadku jesli ktos pojedzie zajmie jakze zasłuzone dobre trzecie miejsce. :D czyli PUDŁO, ..........prawie jak Sonik :haha:
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » pt 27 lut, 2009

markus jestes złośliwy


ale tak naprawde to rajd dla samochodów, quadami będą się nudzić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy zagraniczne”