
Mechaniczna "Pomarańcza"
Co prawda tp prawda. Jak kupowałem swojego pierwszego quada ( MXU 500 ) od Ciebie jeszcze w MSG to wydawał mi się najpiękniejszy na świecieGrociu i o to chodzi , każdy ma swój własny gust i o gustach się nie dyskutuje

Z czasem trochę upodobania mi sie zmieniły. Już klika razy przymierzałem się by pojeździć polarkiem bo moje opinie opierają sie jedynie na wyglądzie i plotkach.
Może w Bieszczadach będzie chwilka to podbiorę komuś sztukę a potem będę miał własne zdanie na temat jazdy.
Co by jednak nie mówić Polarisów coraz więcej na trasach rajdów więc zobaczymy jak będą sobie radzić.
KQ 700
Powiem wam i sami wiecie jaki mam stosunek do polarisa taki sam jak do innej orientacji sexulanej facetów. Niech sobie będą ale z dala łapy niech trzymają odemnie.
Tym razem jak zobaczyłem 850 xp po raz pierwszy zaciekawiło mnie to i naprawde oglądałem siedziałem. Co zauważyłem quad wygląda w końcu jak narzędzie to pracy w terenie nie ciężka limuzya krowiasta. Jestem ciekaw jak to będzie soie radziło w terenie
naprawde. POLARIS zrobł ukłon do zawodników w końcu po tylu latach mega wielkich i ciężkich quadach.
Tym razem jak zobaczyłem 850 xp po raz pierwszy zaciekawiło mnie to i naprawde oglądałem siedziałem. Co zauważyłem quad wygląda w końcu jak narzędzie to pracy w terenie nie ciężka limuzya krowiasta. Jestem ciekaw jak to będzie soie radziło w terenie
naprawde. POLARIS zrobł ukłon do zawodników w końcu po tylu latach mega wielkich i ciężkich quadach.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl
http://www.quadteam.pl
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
jeżdzi się jak dzieciecą zabawką



Ostatnio zmieniony czw 26 lut, 2009 przez prezziguzzi, łącznie zmieniany 1 raz.
.:GALEON:.
Zobaczymy chętnie bym na jakiś rajdzik wziął xp 850.
Ostatnio zmieniony czw 26 lut, 2009 przez brylant, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl
http://www.quadteam.pl
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
XP 850 - fakty i mity...
Korzystając z uprzejmości Importera marki Polaris - firmy Polonia Cup miałem okazję przetestować XP 850 w warunkach rajdowych. Pokonałem trasę rajdu Mamry w klasie FUN, mam wiele spostrzeżeń i obserwacji dotyczących tego modelu...

Porównajmy co firma mówi w swoich materiałach promocyjnych i jak ma się to do rzeczywistości:
Kontynuując długą historię produkcji quadów z rodziny Sportsman, Polaris stworzył pojazd niezwykły o niepowtarzalnym wyglądzie oraz niespotykanych wśród konkurencji osiągach.
Fakt - quad wyróżnia się wyglądem spośród innych pojazdów, nie sposób go pomylić z jakimkolwiek innym. Osiągi - 70 KM w standardzie , to czuć choć po śliskim moc raczej przeszkadza niż pomaga to kiedy tylko znalazłem kawałek czystego asfaltu moc Polarisa po prostu przytłacza. Mimo swojej masy pojazd rwie się "na koło" z gazu na biegu H ! 20 litrowy zbiornik pozwala na długie przeloty bez tankowania ponieważ apetyt na paliwo jest raczej niewielki, z pewnością mniejszy niż w jednocylindrowej Hondzie Rincon na której jechał Darek.
Modele Sportsman XP są nowe w 99 %, nietracąc przy tym swojego charakteru. Zostały zbudowane by dostarczać maksimum mocy oraz przyczepności w każdych warunkach zapewniając przy tym komfort oraz bezpieczeństwo.
Fakt / mit W nowym modelu próżno szukać rozwiązań konstrukcyjnych z dotychczas produkowanych modeli, jednak czy wszystkie zmiany są in plus? Osobiście ceniłem poprzednie modele za ich pancerność, toporność i przeznaczenie do pracy w najcięższych warunkach. Głębokość peryskopowa w 800 była wystarczająca i nikt nie stosował dodatkowych snoorkli, w modelu XP wlot i wylot skrzyni pasowej jest pod siedzeniem. Chociaż to i tak zdecydowanie wyżej niż w innych markach , jednak do jazdy extremalnej obawiam się że niezbędne okażą się przeróbki. Zasys powietrza do silnika jest zdecydowanie wyżej - tuż pod kierownicą , w dodatku konstrukcja air boxu jest zabezpieczona syfonem dzięki czemu o zassanie wody raczej nie musimy się obawiać , zwłaszcza , że sam quad też do niskich nie należy - 130 cm na przyzwoitych oponach to godny wynik. Na pochwałę zasługuje seryjne zastosowanie prefiltra czyli drobnej siateczki nie przepuszczającej wody.
Co do charakteru Polarisa... tu bym się nie zgodził , model XP to zdecydowanie inny wizerunek quada. Do tej pory zarówno 500 i 800 były sportową odmianą wozu pancernego, XP 850 stylistyką i charakterem nawiązuje do RZRa i jemu jest bliższy niż modelom stricte użytkowym. To zdecydowanie pierwszy quad sportowy z rodziny przeprawowców Polarisa
Na bazie ogromnego doświadczenia, wiedzy oraz znajomości rynku stworzyliśmy niespotykany pojazd o ekstremalnych osiągach. Nowe silniki o mocach 40/70 KM
w połączeniu z ulepszonym zawieszeniem, dają kierowcy zapas mocy oraz przyczepności pozwalający wydostać się z każdej opresji.
Mit / fakt Polaris od lat 50-tych XX wieku buduje pojazdy służące do poruszania się w niezwykle trudnym terenie, ale czy właśnie w tym modelu nastąpiło dopiero to połączenie dzięki któremu pojazd wydostanie się z każdej opresji? Nie sądzę , zawieszenie jest bardzo komfortowe i przeznaczone raczej do jazdy turystycznej niż do wyścigów natomiast seryjne opony mówiąc wprost to porażka.
DOSTĘPNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY
Podczas gdy konkurencja wprowadza do swej oferty wspomaganie układu kierowniczego, my
zbudowaliśmy pojazd po to by mógł być wyposażony w układ wspomagania. Wysoki prześwit, duże opony, przesunięcie końcówek drążków układu kierowniczego bliżej środka koła sprawia, iż Sportsman XP bez wspomagania prowadzi się łatwiej niż pojazdy konkurencji, wyposażone we wspomaganie układu kierowniczego.
Fakt/mit Wspomaganie działa bez zarzutu, kierownica zarówno na postoju jak i podczas jazdy prowadzi się niezwykle lekko, wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania słabnie by lepiej czuć kierownicę. Układ kierowniczy jest całkowicie przekonstruowany i również quad bez wspomagania prowadzi się naprawdę niezwykle lekko, jednak zdecydowanym mitem jest to, że prowadzi się lżej niż jakikolwiek inny pojazd we wspomaganie wyposażony. Niestety praw fizyki się nie oszuka i mimo tego, że w porównaniu do Brute Force prowadzenie XP 850 to fraszka igraszka , jednak Grizzly ze wspomaganiem prowadzi się zdecydowanie lżej.
Układ wspomagania (EPS) jest to zamknięty, szczelny oraz nierozbieralny moduł, którego sercem jest bezszczotkowy silnik elektryczny o małym poborze prądu. Całkowicie elektroniczny układ wspomagania jest o 30 % silniejszy niż rozwiązania konkurencji, posiada system Variable Assist, który ułatwia kierowanie przy małych prędkościach zapewniając lepsze tłumienie przy dużych prędkościach. Obecnie jest to najlepszy układ wspomagania na rynku.
Fakt Polaris tak daleko poszedł z oszczędnością prądu we wspomaganiu, że pozwala na to by układ pracował po przekręceniu kluczyka bez uruchomionego silnika. Czy jest sprawniejszy od innych i całkowicie szczelny? To zweryfikuje życie i eksploatacja w warunkach rajdowych
NIEZALEŻNE TYLNE ZAWIESZENIE (IRS)
Sportsman XP posiada specjalnie wzmocniony oraz zmodyfikowany układ tylnego zawieszenia pozwalający w pełni wykorzystać moc nowych silników, zapewniając przy tym bezpieczną oraz płynną jazdę.
NOWE ! PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Sportsman XP został wyposażony w przednie zawieszenie z dwoma wahaczami poprzecznymi o najdłuższym skoku na rynku 22,9 cm oraz sprężyny o regulowanym napięciu wstępnym.
Fakt / mit Polaris słynął z niezwykle komfortowego zawieszenia, dzięki któremu nazywany był pieszczotliwie "Tapczan" w nowym modelu tapczanowatość nadal występuje, choć w dużo mniejszym stopniu, mimo zastosowania dodatkowych stabilizatorów i sprawnych amortyzatorów, dla mnie jest on nadal za miękki do bezpiecznego osiągania prękości ponad 120 km/h a należy się spodziewać w krótkim czasie wysypu przeróbek ( pasuje turbina ze skutera śnieżnego) dzięki którym moc będzie mogła oscylować w granicach 180 KM!
NOWY ! OPATENTOWANY SYSTEM REDUKCJI DRGAŃ
Sportsman XP został zbudowany do extremalnej jazdy, jest to kompletnie nowy pojazd, który posiada opatentowany system redukcji drgań kierownicy. Ostra jazda Sportsmanem XP po wybojach, kamieniach oraz nierównościach nie przyprawia o bóle ramion i nadgarstków, jest to pojazd przyjazny kierowcy z którym nie trzeba walczyć by utrzymać kierownicę podczas jazdy.
Fakt i to niezaprzeczalny, nawet szybka i dynamiczna jazda po muldach i koleinach nie wywołuje dyskomfortu u kierowcy! Co prawda test mój odbywał się na standartowych oponach 26" 10 14 / 26 12 14 , to rozmiar ten jest nadwymiarem dla innych pojazdów
NAJWIĘKSZA MOC
Sportsman XP posiada największą moc w swojej klasie, która w połączeniu z doskonałym zawieszeniem oraz wyśmienitą przyczepnością sprawia, że może holować ładunek o masie 680 kg.
Fakt/mit Wprawdzie jest najmocniejszy seryjnie na rynku i z pewnością uciągnie 680 kg, jednak jest to niemal dwukrotność jego masy i jak to odnieść do przepisów, oraz praw fizyki...?
INTELIGENTNY NAPĘD AWD
Firma Polaris jako pierwsza zastosowała napęd AWD dla pojazdów ATV w roku 1987. Już od ponad 21 lat Polaris wyposaża swe pojazdy w prawdziwy napęd na wszystkie koła, który włącza się automatycznie wtedy gdy tego potrzebujesz. Pozwala na jazdę z włączonym napędem na jedną oś, a w razie potrzeby automatycznie włącza napęd na cztery koła przyczyniając się do zmniejszenia zużycia paliwa.
Fakt i to niezaprzeczalny, mogli to dostrzec koledzy w Lubiechowej na rajdzie Sudety Challenge gdzie RZRem wjeżdżałem na trakcji pod niesamowicie śliskie, strome podjazdy na których quady musiały się winchować a Darek Wyszyński nakrył się swoją Hondą. System działa bardzo sprawnie nie angażując naszej uwagi, nie musimy zatrzymywać się i właczać blokady, kierownica kręci się jednakowo lekko, system działa bezzwłocznie i niezwykle skutecznie. To wręcz doskonałe rozwiązanie!
SYSTEM KONTROLI ZJAZDU Z POCHYŁOŚCI (ADC)
SYSTEM HAMOWANIA SILNIKIEM (EBS)
Oba systemy współpracując ze sobą zapewniają bezpieczeństwo kierowcy podczas zjazdu sprawiając, że jazda jest bezpieczna, płynna i komfortowa.
Fakt Oba systemy działają dochamowując pojazd na pochyłości i jednocześnie nie dopuszczają do zablokowania kół i w konsekwencji do poślizgu.
NOWE SILNIKI
Pojazdy sportsman XP zostały wyposażone w całkowicie nowe silniki zoptymalizowane tak by dać kierowcy jak największą moc, zapewniając przy tym niespotykaną dynamikę. Nowe silniki poza ogromną mocą oferują też niezwykły komfort podczas jazdy dzięki rozwiązaniom minimalizującym wibracje.
Fakt Silnik pracuje miękko wydając przyjemny basowy pomruk, niezwykle łatwo wkręca się na obroty płynnie oddając moc. Wibracje są faktycznie niewyczuwalne i mamy wrażenie jakbyśmy jechali wielocylindrowym silnikiem.
Polaris 850 XP jest bardzo ciekawą konstrukcją, marketingowcy Polarisa wykonali udany krok bazując na sukcesie RZRa. Doskonale wsłuchali się w rynek i odrobili lekcję tworząc nowy produkt na bazie doświadczeń innych producentów, bo z takim zjawiskiem mamy tu do czynienia - XP to kwintesencja najlepszych rozwiązań występujących w innych markach skupiona w jednym modelu. Doskonały produkt dla sportowców - V-Max ponad 120 km/h i nowa konstrukcja skrzyni pasowej pozwalająca na przebieg 8000 km doskonale rokują przy wykorzystaniu go do zawodów typu Baja czy Cros Country.
Będę dla Was na bieząco wychwytywał fakty i mity tego modelu podczas codziennej eksploatacji, na razie mogę się wypowiadać jednak w samych superatywach.
Wasz beta tester 2can



Więcej na www.3fun.pl
Korzystając z uprzejmości Importera marki Polaris - firmy Polonia Cup miałem okazję przetestować XP 850 w warunkach rajdowych. Pokonałem trasę rajdu Mamry w klasie FUN, mam wiele spostrzeżeń i obserwacji dotyczących tego modelu...

Porównajmy co firma mówi w swoich materiałach promocyjnych i jak ma się to do rzeczywistości:
Kontynuując długą historię produkcji quadów z rodziny Sportsman, Polaris stworzył pojazd niezwykły o niepowtarzalnym wyglądzie oraz niespotykanych wśród konkurencji osiągach.
Fakt - quad wyróżnia się wyglądem spośród innych pojazdów, nie sposób go pomylić z jakimkolwiek innym. Osiągi - 70 KM w standardzie , to czuć choć po śliskim moc raczej przeszkadza niż pomaga to kiedy tylko znalazłem kawałek czystego asfaltu moc Polarisa po prostu przytłacza. Mimo swojej masy pojazd rwie się "na koło" z gazu na biegu H ! 20 litrowy zbiornik pozwala na długie przeloty bez tankowania ponieważ apetyt na paliwo jest raczej niewielki, z pewnością mniejszy niż w jednocylindrowej Hondzie Rincon na której jechał Darek.
Modele Sportsman XP są nowe w 99 %, nietracąc przy tym swojego charakteru. Zostały zbudowane by dostarczać maksimum mocy oraz przyczepności w każdych warunkach zapewniając przy tym komfort oraz bezpieczeństwo.
Fakt / mit W nowym modelu próżno szukać rozwiązań konstrukcyjnych z dotychczas produkowanych modeli, jednak czy wszystkie zmiany są in plus? Osobiście ceniłem poprzednie modele za ich pancerność, toporność i przeznaczenie do pracy w najcięższych warunkach. Głębokość peryskopowa w 800 była wystarczająca i nikt nie stosował dodatkowych snoorkli, w modelu XP wlot i wylot skrzyni pasowej jest pod siedzeniem. Chociaż to i tak zdecydowanie wyżej niż w innych markach , jednak do jazdy extremalnej obawiam się że niezbędne okażą się przeróbki. Zasys powietrza do silnika jest zdecydowanie wyżej - tuż pod kierownicą , w dodatku konstrukcja air boxu jest zabezpieczona syfonem dzięki czemu o zassanie wody raczej nie musimy się obawiać , zwłaszcza , że sam quad też do niskich nie należy - 130 cm na przyzwoitych oponach to godny wynik. Na pochwałę zasługuje seryjne zastosowanie prefiltra czyli drobnej siateczki nie przepuszczającej wody.
Co do charakteru Polarisa... tu bym się nie zgodził , model XP to zdecydowanie inny wizerunek quada. Do tej pory zarówno 500 i 800 były sportową odmianą wozu pancernego, XP 850 stylistyką i charakterem nawiązuje do RZRa i jemu jest bliższy niż modelom stricte użytkowym. To zdecydowanie pierwszy quad sportowy z rodziny przeprawowców Polarisa
Na bazie ogromnego doświadczenia, wiedzy oraz znajomości rynku stworzyliśmy niespotykany pojazd o ekstremalnych osiągach. Nowe silniki o mocach 40/70 KM
w połączeniu z ulepszonym zawieszeniem, dają kierowcy zapas mocy oraz przyczepności pozwalający wydostać się z każdej opresji.
Mit / fakt Polaris od lat 50-tych XX wieku buduje pojazdy służące do poruszania się w niezwykle trudnym terenie, ale czy właśnie w tym modelu nastąpiło dopiero to połączenie dzięki któremu pojazd wydostanie się z każdej opresji? Nie sądzę , zawieszenie jest bardzo komfortowe i przeznaczone raczej do jazdy turystycznej niż do wyścigów natomiast seryjne opony mówiąc wprost to porażka.
DOSTĘPNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY
Podczas gdy konkurencja wprowadza do swej oferty wspomaganie układu kierowniczego, my
zbudowaliśmy pojazd po to by mógł być wyposażony w układ wspomagania. Wysoki prześwit, duże opony, przesunięcie końcówek drążków układu kierowniczego bliżej środka koła sprawia, iż Sportsman XP bez wspomagania prowadzi się łatwiej niż pojazdy konkurencji, wyposażone we wspomaganie układu kierowniczego.
Fakt/mit Wspomaganie działa bez zarzutu, kierownica zarówno na postoju jak i podczas jazdy prowadzi się niezwykle lekko, wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania słabnie by lepiej czuć kierownicę. Układ kierowniczy jest całkowicie przekonstruowany i również quad bez wspomagania prowadzi się naprawdę niezwykle lekko, jednak zdecydowanym mitem jest to, że prowadzi się lżej niż jakikolwiek inny pojazd we wspomaganie wyposażony. Niestety praw fizyki się nie oszuka i mimo tego, że w porównaniu do Brute Force prowadzenie XP 850 to fraszka igraszka , jednak Grizzly ze wspomaganiem prowadzi się zdecydowanie lżej.
Układ wspomagania (EPS) jest to zamknięty, szczelny oraz nierozbieralny moduł, którego sercem jest bezszczotkowy silnik elektryczny o małym poborze prądu. Całkowicie elektroniczny układ wspomagania jest o 30 % silniejszy niż rozwiązania konkurencji, posiada system Variable Assist, który ułatwia kierowanie przy małych prędkościach zapewniając lepsze tłumienie przy dużych prędkościach. Obecnie jest to najlepszy układ wspomagania na rynku.
Fakt Polaris tak daleko poszedł z oszczędnością prądu we wspomaganiu, że pozwala na to by układ pracował po przekręceniu kluczyka bez uruchomionego silnika. Czy jest sprawniejszy od innych i całkowicie szczelny? To zweryfikuje życie i eksploatacja w warunkach rajdowych
NIEZALEŻNE TYLNE ZAWIESZENIE (IRS)
Sportsman XP posiada specjalnie wzmocniony oraz zmodyfikowany układ tylnego zawieszenia pozwalający w pełni wykorzystać moc nowych silników, zapewniając przy tym bezpieczną oraz płynną jazdę.
NOWE ! PRZEDNIE ZAWIESZENIE
Sportsman XP został wyposażony w przednie zawieszenie z dwoma wahaczami poprzecznymi o najdłuższym skoku na rynku 22,9 cm oraz sprężyny o regulowanym napięciu wstępnym.
Fakt / mit Polaris słynął z niezwykle komfortowego zawieszenia, dzięki któremu nazywany był pieszczotliwie "Tapczan" w nowym modelu tapczanowatość nadal występuje, choć w dużo mniejszym stopniu, mimo zastosowania dodatkowych stabilizatorów i sprawnych amortyzatorów, dla mnie jest on nadal za miękki do bezpiecznego osiągania prękości ponad 120 km/h a należy się spodziewać w krótkim czasie wysypu przeróbek ( pasuje turbina ze skutera śnieżnego) dzięki którym moc będzie mogła oscylować w granicach 180 KM!
NOWY ! OPATENTOWANY SYSTEM REDUKCJI DRGAŃ
Sportsman XP został zbudowany do extremalnej jazdy, jest to kompletnie nowy pojazd, który posiada opatentowany system redukcji drgań kierownicy. Ostra jazda Sportsmanem XP po wybojach, kamieniach oraz nierównościach nie przyprawia o bóle ramion i nadgarstków, jest to pojazd przyjazny kierowcy z którym nie trzeba walczyć by utrzymać kierownicę podczas jazdy.
Fakt i to niezaprzeczalny, nawet szybka i dynamiczna jazda po muldach i koleinach nie wywołuje dyskomfortu u kierowcy! Co prawda test mój odbywał się na standartowych oponach 26" 10 14 / 26 12 14 , to rozmiar ten jest nadwymiarem dla innych pojazdów
NAJWIĘKSZA MOC
Sportsman XP posiada największą moc w swojej klasie, która w połączeniu z doskonałym zawieszeniem oraz wyśmienitą przyczepnością sprawia, że może holować ładunek o masie 680 kg.
Fakt/mit Wprawdzie jest najmocniejszy seryjnie na rynku i z pewnością uciągnie 680 kg, jednak jest to niemal dwukrotność jego masy i jak to odnieść do przepisów, oraz praw fizyki...?
INTELIGENTNY NAPĘD AWD
Firma Polaris jako pierwsza zastosowała napęd AWD dla pojazdów ATV w roku 1987. Już od ponad 21 lat Polaris wyposaża swe pojazdy w prawdziwy napęd na wszystkie koła, który włącza się automatycznie wtedy gdy tego potrzebujesz. Pozwala na jazdę z włączonym napędem na jedną oś, a w razie potrzeby automatycznie włącza napęd na cztery koła przyczyniając się do zmniejszenia zużycia paliwa.
Fakt i to niezaprzeczalny, mogli to dostrzec koledzy w Lubiechowej na rajdzie Sudety Challenge gdzie RZRem wjeżdżałem na trakcji pod niesamowicie śliskie, strome podjazdy na których quady musiały się winchować a Darek Wyszyński nakrył się swoją Hondą. System działa bardzo sprawnie nie angażując naszej uwagi, nie musimy zatrzymywać się i właczać blokady, kierownica kręci się jednakowo lekko, system działa bezzwłocznie i niezwykle skutecznie. To wręcz doskonałe rozwiązanie!
SYSTEM KONTROLI ZJAZDU Z POCHYŁOŚCI (ADC)
SYSTEM HAMOWANIA SILNIKIEM (EBS)
Oba systemy współpracując ze sobą zapewniają bezpieczeństwo kierowcy podczas zjazdu sprawiając, że jazda jest bezpieczna, płynna i komfortowa.
Fakt Oba systemy działają dochamowując pojazd na pochyłości i jednocześnie nie dopuszczają do zablokowania kół i w konsekwencji do poślizgu.
NOWE SILNIKI
Pojazdy sportsman XP zostały wyposażone w całkowicie nowe silniki zoptymalizowane tak by dać kierowcy jak największą moc, zapewniając przy tym niespotykaną dynamikę. Nowe silniki poza ogromną mocą oferują też niezwykły komfort podczas jazdy dzięki rozwiązaniom minimalizującym wibracje.
Fakt Silnik pracuje miękko wydając przyjemny basowy pomruk, niezwykle łatwo wkręca się na obroty płynnie oddając moc. Wibracje są faktycznie niewyczuwalne i mamy wrażenie jakbyśmy jechali wielocylindrowym silnikiem.
Polaris 850 XP jest bardzo ciekawą konstrukcją, marketingowcy Polarisa wykonali udany krok bazując na sukcesie RZRa. Doskonale wsłuchali się w rynek i odrobili lekcję tworząc nowy produkt na bazie doświadczeń innych producentów, bo z takim zjawiskiem mamy tu do czynienia - XP to kwintesencja najlepszych rozwiązań występujących w innych markach skupiona w jednym modelu. Doskonały produkt dla sportowców - V-Max ponad 120 km/h i nowa konstrukcja skrzyni pasowej pozwalająca na przebieg 8000 km doskonale rokują przy wykorzystaniu go do zawodów typu Baja czy Cros Country.
Będę dla Was na bieząco wychwytywał fakty i mity tego modelu podczas codziennej eksploatacji, na razie mogę się wypowiadać jednak w samych superatywach.
Wasz beta tester 2can



Więcej na www.3fun.pl
3fun - bo quady są naszą pasją