Honda TRX500 czy TRX680
Honda TRX500 czy TRX680
Dzień Dobry !
Jestem tutaj nowy. Mam na imię Michał i mieszkam w Złotoryji. Zastanawiam się nad dwoma quadami. Który model Hondy polecicie ? TRX 500 czy TRX 680 ?
Teraz TRX500 to Foreman czy Rubicon ? Czym one w ogóle się różnią ? TRX 680 to Rincon.
Z tego co się orientuje to TRX500 ma przedni zderzak, 3 lampy, mniejszą moc, ale 5 biegową skrzynie (tryby auto i esp), sztywna oś. Zaś Rincon 2 lampy, brak zderzaka, niezależne zawieszenie, 3 biegowa skrzynia.
Który lepiej wybrać ? Quada będe użytkował rekreacyjnie z elementami przeprawy (głebsze rzeczki i jeziorka, podjazdy, góry). Chcę używać go w zimię do odśnieżania, a w lecie do ciągnięcia przyczepki. Planuję też robić troszke dalsze wycieczki - np. tydzien jazdy na quadzi i spanie w pensjonatach lub pod namiotem.
Który z tych dwóch polecicie ?
Jestem tutaj nowy. Mam na imię Michał i mieszkam w Złotoryji. Zastanawiam się nad dwoma quadami. Który model Hondy polecicie ? TRX 500 czy TRX 680 ?
Teraz TRX500 to Foreman czy Rubicon ? Czym one w ogóle się różnią ? TRX 680 to Rincon.
Z tego co się orientuje to TRX500 ma przedni zderzak, 3 lampy, mniejszą moc, ale 5 biegową skrzynie (tryby auto i esp), sztywna oś. Zaś Rincon 2 lampy, brak zderzaka, niezależne zawieszenie, 3 biegowa skrzynia.
Który lepiej wybrać ? Quada będe użytkował rekreacyjnie z elementami przeprawy (głebsze rzeczki i jeziorka, podjazdy, góry). Chcę używać go w zimię do odśnieżania, a w lecie do ciągnięcia przyczepki. Planuję też robić troszke dalsze wycieczki - np. tydzien jazdy na quadzi i spanie w pensjonatach lub pod namiotem.
Który z tych dwóch polecicie ?
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
zapraszam do powitalni:)
Oba quady są bardzo dobre. Jak już zauważyłeś 680'ka ma więcej mocy co może przydać się na niektórych podjazdach jak i przy ciągnięciu przyczepy. Foreman napewno jest mniej komfortowy(ośka z tyłu) ale przez to lepiej będzie się zachowywać w górach i na podjazdach. Oba quady równie dobrze spiszą się w wodzie. Równie dobrze w błocie oczywiście po założeniu błotnych opon.
Ja wybrałbym Rincona, zważając na jego moc i niezależne tylne zawieszenie.
Polecam się przejechać na obydwu quadach, zrób 10 km w spokojnej jeździe i wybierz. Jedno jest pewne, żałować nie będziesz - TO HONDA
Oba quady są bardzo dobre. Jak już zauważyłeś 680'ka ma więcej mocy co może przydać się na niektórych podjazdach jak i przy ciągnięciu przyczepy. Foreman napewno jest mniej komfortowy(ośka z tyłu) ale przez to lepiej będzie się zachowywać w górach i na podjazdach. Oba quady równie dobrze spiszą się w wodzie. Równie dobrze w błocie oczywiście po założeniu błotnych opon.
Ja wybrałbym Rincona, zważając na jego moc i niezależne tylne zawieszenie.
Polecam się przejechać na obydwu quadach, zrób 10 km w spokojnej jeździe i wybierz. Jedno jest pewne, żałować nie będziesz - TO HONDA

Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
Różnica w cenie jest spora - 5tys., więc nie wiem czy warto dołozyc do Rincona ?
W Rinconie pewnie trzeba będzie szybciej wymnieniąc części w tylnym zawieszeniu ? Ośka mniej obsługowa, tak ? Czytałem podobny temat, ale jeszcze nie jestem zdecydowany, lepsze hamulce ma Rincon, tak ?
Czy TRX500 będzie aż tak męczący na dłuższe wyprawy ? Na którym większy przebieg można zrobić (z regularnymi wymianami oleji itd.) ?
W Rinconie pewnie trzeba będzie szybciej wymnieniąc części w tylnym zawieszeniu ? Ośka mniej obsługowa, tak ? Czytałem podobny temat, ale jeszcze nie jestem zdecydowany, lepsze hamulce ma Rincon, tak ?
Czy TRX500 będzie aż tak męczący na dłuższe wyprawy ? Na którym większy przebieg można zrobić (z regularnymi wymianami oleji itd.) ?
Hondy sa mało wygodne z założenia jesli naprawde chodzi o trase. Rincon jako jedyny wyróżnia sie pod tym względem ze względu na niezależne zawieszenie.
Ja bym bral Rincona bo to naprawde ciekawa konstrukcja a co jest na plus to Ci napisze:
- możliwe ze lepsze hamulce
- niezależne zawieszenie
- mocniejszy silnik
- wtrysk paliwa - jedna z wazniejszych zalet obok zawieszenia
Jest to ogólnie bardziej zaawansowany quad i przy okazji topowy model Hondy, warty 5 tysięcy. a jakie ceny wchodza w gre w ogóle?
Ja bym bral Rincona bo to naprawde ciekawa konstrukcja a co jest na plus to Ci napisze:
- możliwe ze lepsze hamulce
- niezależne zawieszenie
- mocniejszy silnik
- wtrysk paliwa - jedna z wazniejszych zalet obok zawieszenia
Jest to ogólnie bardziej zaawansowany quad i przy okazji topowy model Hondy, warty 5 tysięcy. a jakie ceny wchodza w gre w ogóle?
- DZIKI - husky
- Posty: 198
- Rejestracja: ndz 30 lis, 2008
- Lokalizacja: Przysłup -Bieszczady
Motyf ma świętą rację , ja śmigam Rubiconem ( czyli 500). Uwielbiam ta maszynę , choć jestem świadomy jego wad o których pisał Motyf .Wada Rincona dla mnie jest jedynie jednak trochę mała moc ( w porównaniu do konkurencji ) , brak reduktora . Jest jednak świetny , bardzo trwały i wygodny quad , ale nie w ciężki teren ( choć da radę ) do rzeźni jest 500 Rubicon
Polaris 850 XP
Polaris 550 XP
Polaris 500 X2
Polaris Hawkeye
Ceny do 26000 zł.
Rincona ciężko znaleźć w tych pieniądzach troszkę. Kursy walut idą do góry.
A co powiecie o KQ450 w porównaniu do TRX500 i 680 ?
Którego byście kupili dla siebie będąc przed takim wyborem ?
1) Zależy mi na bezawaryjności.
2) Komfort użytkowania.
3) Dzielność w terenie.
4) W miare tania eksploatacja.
Rincona ciężko znaleźć w tych pieniądzach troszkę. Kursy walut idą do góry.
A co powiecie o KQ450 w porównaniu do TRX500 i 680 ?
Którego byście kupili dla siebie będąc przed takim wyborem ?
1) Zależy mi na bezawaryjności.
2) Komfort użytkowania.
3) Dzielność w terenie.
4) W miare tania eksploatacja.
Co powiecie o tych modelach ?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B98415
Tylko 64mil, ale 112mth.
http://www.allegro.pl/item558486253_qua ... warto.html
Wygląda dobrze - 603 mile, 66mth
http://www.allegro.pl/item561214144_honda.html
Nowy Rancher 400, ESP, automat.
http://www.allegro.pl/item565825483_hon ... _2008.html
Też nowy, Rancher 420FE. Ale brak automatu
Co byscie wybrali ? Z używanym nigdy nie wiadomo, ale okazja może się trafić.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B98415
Tylko 64mil, ale 112mth.
http://www.allegro.pl/item558486253_qua ... warto.html
Wygląda dobrze - 603 mile, 66mth
http://www.allegro.pl/item561214144_honda.html
Nowy Rancher 400, ESP, automat.
http://www.allegro.pl/item565825483_hon ... _2008.html
Też nowy, Rancher 420FE. Ale brak automatu

Co byscie wybrali ? Z używanym nigdy nie wiadomo, ale okazja może się trafić.
- Romulus
- Posty: 399
- Rejestracja: wt 27 lut, 2007
- Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Jabłonna
licznik pokazuje nie ogólny przebieg tylko jeden z liczników przebiegów dziennych w tym wypadku TRIP B, pomyłka? nieznajomość rzeczy? wprowadzanie w błąd? z drugiej strony licznik mth wskazuje na niezbyt dużo pracy tego sprzętu,honda:
Co powiecie o tych modelach ?
http://www.otomoto.pl/ind...=show&id=B98415
Tylko 64mil, ale 112mth.
sprzedawca nie wie jaki model sprzedaje - może to i dobrze, ale nalepek z nazwą brak mogłoby to teoretycznie wskazywać na odbudowywanie quada
pozostałe dwa wyglądają na nieużywki trzeba by obejrzeć na żywo
Ostatnio zmieniony wt 24 lut, 2009 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.