REGULAMIN
IMPREZY PRZYGODOWO – PRZEPRAWOWEJ
III PUCHAR POLSKI W PRZEPRAWOWEJ JEŹDZIE QUADAMI
YAMAHA CUP
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizator
1.1. Organizatorem III Pucharu Polski w przeprawowej jeździe quadami YAMAHA CUP jest ESOX EKSTREMALNA PRZYGODA.
2. Charakterystyka Imprezy
2.1. Impreza przeznaczona jest dla motocykli terenowych, zwanych dalej quadami. Impreza ma charakter turystyczno - wytrzymałościowo – przeprawowo – integracyjny z elementami jazdy na orientację. Podstawowym celem jest promowanie aktywnego stylu życie połączonego z obcowaniem z dziką przyrodą i kreowaniem pro-ekologicznych zachowań.
3. Podział na klasy
3.1. Obowiązuje podział na klasy: EXTREM, WYCZYNOWA i TURYSTYCZNA.
3.2. Do klasy EXTREM dopuszczone zostaną pojazdy ATV z dowolnym wyposażeniem.
3.3. Do klasy WYCZYNOWEJ dopuszczone zostaną pojazdy ATV bez wyciągarek. Start w tej klasie pojazdu wyposażonego w wyciągarkę jest możliwy tylko po zaplombowaniu wyciągarki. Punkty karne za samowolne rozplombowanie wyciągarki określa część IV Kary w punkcie 3 Punkty Karne poniższego Regulaminu..
3.4. Do klasy TURYSTYCZNEJ dopuszczone zostaną pojazdy ATV seryjne bez ograniczeń w wyposażeniu.
3.5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niedopuszczenia uczestników do startu w danej klasie i przeniesienie ich do innej.
4. Zespól Sędziowski Imprezy i Sędzia Główny
4.1. Nad prawidłowym przebiegiem Imprezy czuwa Zespół Sędziowski Imprezy z Sędzią głównym na czele.
4.2. Do kompetencji Zespołu Sędziowskiego należy:
4.2.1. dopuszczenie uczestników i ich pojazdów do startów;
4.2.2. punktacja;
4.2.3. decyzja o dyskwalifikacji;
4.2.4. rozstrzyganie wszystkich uwag i wątpliwości związanych z przebiegiem Imprezy;
4.2.5. rozpatrywanie protestów.
4.3. Skład Zespołu Sędziowskiego Imprezy ogłasza się najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia Imprezy.
II. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Zawodnicy i pojazdy
1.1. Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie od Organizatora stosownego potwierdzenia.
1.2. Uczestnikiem Imprezy może być każda osoba powyżej 16 roku życia w dobrym ogólnym stanie zdrowia.
1.3. Dopuszcza się udział osób poniżej 16 roku życia tylko pod opieką jednego z Rodziców lub innego Opiekuna Prawnego oraz po otrzymaniu zgody od Sędziego Głównego.
1.4. Warunkiem uczestnictwa nie jest posiadanie licencji rajdowych.
1.5. Niepełnoletnich uczestników obowiązuje dostarczenie zgody rodziców lub innego opiekuna prawnego.
1.6. Pojazdy uczestniczące w imprezie muszą posiadać ubezpieczenie OC, a uczestnicy ubezpieczenie NW.
1.7. Do Udziału w Imprezie zostaną dopuszczone pojazdy całkowicie sprawne technicznie, bez wycieków płynów i ze sprawnie działającymi układami wydechowymi, stanowiącymi warunek dopuszczenia do ruchu.
1.8. Obowiązkowym Wyposażeniem każdego uczestnika jest:
1.8.1. homologowany kask ochronny,
1.8.2. rękawice,
1.8.3. gogle,
1.8.4. wysokie sztywne buty,
1.8.5. ochronnik kręgosłupa,
1.8.6. taśma ochronna (w przypadku posiadania wyciągarki);
1.8.7. sprawny telefon komórkowy w celu komunikowania się z Organizatorem.
1.9. Zalecane wyposażenie:
1.9.1. kompas,
1.9.2. GPS
1.9.3. latarka,
1.9.4. ciepłe ubranie na zmianę,
1.9.5. dodatkowe oświetlenie do jazdy nocnej.
1.9.6. mapnik lub pokrowiec na mapę
1.9.7. wyposażenie terenowca: lina holownicza, siekiera, szekle, zestaw do łatania dziur w oponach
2. Zgłoszenie i wpisowe
2.1. Warunkiem uczestnictwa w Imprezie jest dostarczenie Organizatorowi wypełnionej
i podpisanej Karty Zgłoszeniowej, opłacenie wpisowego określonego w pkt. 2.6. oraz otrzymanie od Organizatora potwierdzenia udziału w imprezie.
2.2. Osoby bez potwierdzeń nie zostaną dopuszczone do udziału w imprezie.
2.3. Limit liczby pojazdów uczestniczących w jednej edycji pucharu ograniczony jest do maksymalnie 60 szt.
2.4. W imieniu niepełnoletnich uczestników podpis składa rodzic lub opiekun prawny.
2.5. Warunkiem dopuszczenia do startu jest przedstawienie dowodu wpłaty wpisowego.
2.6. Wpisowe w wysokości 250 zł należy wpłacić na konto: Bartłomiej Sołtys ING BANK ŚLĄSKI 66 1050 1025 1000 0022 8876 8803. W ramach wpisowego uczestnicy imprezy maja zagwarantowane:
2.6.1. przygotowanie, oznaczenie i obsługę trasy
2.6.2. zabezpieczenie paramedyczne i dostęp do karetki pogotowia ratunkowego
2.6.3. jeden gorący posiłek dziennie
2.6.4. parking strzeżony dla quadów
2.6.5. nalepkę uczestnictwa oraz gadżety pamiątkowe
2.6.6. uczestnictwo w wieczornej sobotniej imprezie integracyjnej
2.7. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość ograniczenia ilości uczestników, o czym uczestnicy będą powiadomieni w oddzielnym komunikacie. W takim przypadku liczy się kolejność zgłoszeń.
2.8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niedopuszczenia uczestnika do udziału w imprezie lub przeniesienia zawodnika do innej klasy
III. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKA
1. Prawa
1.1. Uczestnicy mogą liczyć na pomoc Organizatora przy wyciąganiu, ale tylko w sytuacjach ekstremalnych ze względu na przeprawowy charakter Imprezy.
1.2. Dopuszcza się używanie ręcznych narzędzi tnących tj. siekiera czy piłka tylko do usunięcia starych, spróchniałych, suchych gałęzi oraz pni tylko w miejscach uzgodnionych z Organizatorem przy zachowaniu szczególnej ostrożności. Wycięcie lub złamanie żywego drzewa będzie karane usunięciem z imprezy.
1.3. Dopuszczalne jest prowadzenie akcji reklamowych przez uczestnika w czasie trwania imprezy tylko po uzgodnieniu tego z Organizatorem na min. 2 tygodnie przed rozpoczęciem Imprezy.
2. Obowiązki
2.1. Uczestnik zobowiązany jest wypełnić zgłoszenie, opłacić wpisowe oraz umieścić na swoim quadzie numery startowe oraz wszystkie nalepki sponsorów dostarczone przez Organizatora.
2.2. Uczestnicy Imprezy są zobowiązani do przestrzegania przepisów Kodeksu Drogowego, przepisów ppoż. oraz postanowień niniejszego Regulaminu.
2.3. Uczestnik pokonujący trasę oraz wyznaczone próby zobowiązany jest nosić ubranie ochronne opisane w Warunkach Uczestnictwa w pkt. 1.7 pod groźbą dyskwalifikacji.
2.4. Na trasie Imprezy obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu przez uczestników pod groźbą dyskwalifikacji. W zakresie dopuszczalnej ilości alkoholu we krwi Uczestnika obowiązują przepisy Prawa o Ruchu Drogowym.
Podstawa prawna:
Dziennik Ustaw z 2005 r.: Dz. U. Nr 108 poz. 908., Nr 175 poz. 1462, Nr 179 poz. 1486, Nr 180 poz. 1494, Nr. 180 poz. 1497
Dziennik Ustaw z 2006 r.: Dz. U. Nr 17 poz. 141, Nr 104 poz. 708, Nr 104 poz. 709.
2.5. Uczestnik zobowiązany jest poddawać się badaniu alkomatem w trakcie trwania Imprezy pod groźba dyskwalifikacji.
2.6. Uczestnik zobowiązany jest nosić na sobie Obowiązkowe Wyposażenie opisane w Warunkach Uczestnictwa w punktach 1.7.1 do 1.7.5 niniejszego regulaminu w trakcie poruszania się po trasie Imprezy.
2.7. Zabrania się jeżdżenia poza trasą wytyczoną przez Organizatora.
2.8. Podczas wyciągania quada na wyciągarce lub linie (zwłaszcza linie kinetycznej) uczestnik zobowiązany jest sprawdzić sposób zamocowania obu końców liny i usunięcia innych uczestników z pola rażenia ewentualnie urwanej liny lub innego mocowania liny oraz wyciągarki.
2.9. Zabrania się bezpośredniego oplatania drzew liną stalową pod groźbą dyskwalifikacji.
2.10. Na stromych zjazdach i podjazdach oraz trawersach Uczestnik zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i używania asekuracji w postaci dodatkowej liny, taśmy lub innego pojazdu.
2.11. Zabrania się używania piły motorowej.
IV. OBOWIĄZKI ORGANIZATORA
1. Trasa
1.1.Organizator wytycza trasę, oznakowuje ją i zabezpiecza.
2. Pomoc medyczna
2.1.Organizator gwarantuje w godzinach otwarcia trasy obecność mobilnej grupy ratownictwa paramedycznego.
3. Parking strzeżony
3.1 Każdy uczestnik ma zagwarantowane miejsce na parkingu strzeżonym dla quadów biorących udział w Imprezie.
4. Pomoc w ekstremalnych przypadkach
4.1.Organizator zapewnia pomoc przy wyciąganiu quada tylko w ekstremalnych przypadkach. Za ekstremalny przypadek uważa się sytuacje, w której wyposażenie uczestników nie jest wystarczające do wyciągnięcia pojazdu.
5. Uczestnicy mają zagwarantowany jeden ciepły posiłek dziennie w trakcie trwania Imprezy.
V. ZASADY
1. Trasa
1.1. Na trasie obowiązują przepisy ruchu drogowego, a na odcinkach przechodzących przez gospodarstwa oraz osiedla ludzkie i w ich bezpośrednim sąsiedztwie prędkość zostaje ograniczona do 15 km/h.
1.2. Obowiązują godziny otwarcia trasy od godziny 9.00 dnia pierwszego do godziny 14.00 dnia drugiego. Przebywanie na trasie poza wyznaczonymi godzinami jest zabronione pod groźbą wykluczenia z udziału w Imprezie.
1.3 Dla wszystkich załóg trasa jest jednakowa.
1.4 Oznaczenia niektórych prób mogą być przypisane do danej klasy.
1.5 Uczestnikom w klasie Extremalnej nie wolno pokonywać prób dla klasy Wyczynowej i Turystycznej.
1.6 Uczestnikom w klasie Wyczynowej i Turystycznej nie wolno pokonywać prób dla klasy Extremalnej.
1.7 Godzina startu jest ściśle określona w harmonogramie danej edycji.
1.8 Start odbywa się w bazie lub miejscu wskazanym przez Organizatora po wcześniejszym wylosowaniu punktu rozpoczęcia trasy. Czas potrzebny na dotarcie do wylosowanego punktu i na powrót z zakończenia trasy do bazy jest zawarty w limicie czasowym oddania Kart Drogowych.
1.9 Wylosowany punkt startowy jest wpisywany w kartę załogi. Organizator może w każdej chwili sprawdzić czy dana załoga jedzie zgodnie z wylosowanym punktem. Jeżeli zawodnik zmieni punkt startowy może być ukarany ujemnymi punktami.
1.10 Trasa imprezy może zawierać próby terenowe, punkty kontrolne, próby przejazdu, triale, odcinki specjalne oraz zadania do realizacji. Organizator ma prawo zrezygnować z danego punktu lub zadania.
1.11 Trasę należy pokonywać według ustalonej przez Organizatora kolejności i w zadanym kierunku.
1.12 Na trasie dojazdowej do prób mogą występować odcinki otaśmowane. Przekroczenie taśmy lub jej umyślne zerwanie równe jest dyskwalifikacji.
1.13 Za oznakowanie trasy uważa się opis strzałkowy trasy (itinerer), szkic na mapie, azymut, taśmę ostrzegawczą oraz inne znaki naniesione lub wskazane przez Organizatora.
1.14 Zabrania się samowolnej zmiany oznaczenia trasy oraz ukształtowania terenu poszczególnych elementów imprezy. Zmian takich wolno dokonywać wyłącznie za zgodą Organizatora. Samowolna, nieuzasadniona zmiana dokonana przez uczestnika powoduje jego dyskwalifikację.
1. Karta Drogowa
2.1. Karta Drogowa to „kolorowa kartka” – zamontowana za pomocą linki stalowej do quada.
2.2. Karta drogowe powinna być przedmiotem troski Uczestnika tak, aby była czysta i czytelna.
2.3. Organizator zapewnia ochronne, nieodporne na zniszczenia mechaniczne opakowanie Karty Drogowej
2.4. Zgubienie lub zniszczenie Karty Drogowej oraz zerwanie liny plombującej równe jest dyskwalifikacji.
2.5. Załoga zobowiązana jest czytelnie wypełnić Kartę Drogową. Brak numeru lub danych osobowych oznacza odrzucenie karty i nie policzenie wyników.
2.6. Zaliczenie odpowiedniej próby musi zostać odznaczone w odpowiednim miejscu na Karcie Drogowej.
2.7. Przez prawidłowe zaliczenie próby rozumie się wstęplowanie pieczątki w odpowiadające jej miejsce na Karcie Drogowej
2.8. Nieczytelne lub nieprawidłowe odznaczenie zaliczenia próby nie będzie uznane.
2.9. Każda próba przeróbki na Karcie Drogowej równa jest dyskwalifikacji.
2.10. Uczestnik rezygnujący z uczestnictwa w imprezie ma bezwzględny obowiązek poinformowania o tym fakcie organizatorów i oddania Karty Drogowej w bazie imprezy lub Organizatorowi.
2.11. Karty Drogowe oddawane są w bazie imprezy przed ustalonym limitem czasowym. Zdjęcie Karty Drogowej z quada może wykonać tylko osoba wyznaczona przez Organizatora. W przeciwnym przypadku Uczestnik zostaje zdyskwalifikowany.
3. Klasyfikacja
3.1 Klasyfikacja prowadzona jest w trzech klasach: EXTREM, WYCZYNOWA i TURYSTYCZNA.
3.2 Zmiana klasy w trakcie sezonu równa jest utracie dotychczas zdobytych punktów.
3.3 Wygrywa ten Uczestnik, który zdobędzie największą liczbę punktów.
3.4 Punkty na każdej edycji zdobywa się zgodnie z następującą punktacją:
- wstęplowanie pieczątki w kartę drogową od 100 pkt.
- bezbłędne pokonanie trialu od 300 pkt.
- pokonanie próby przejazdu, w skrócie PP, od 100 pkt.
- pokonanie próby obserwowanej, w skrócie PO, od 100 pkt.
- bezbłędne pokonanie odcinka specjalnego, w skrócie OS, w wyznaczonym limicie czasu 1000 pkt; za każdą 1 sekundę ponad limit odliczane będzie 5 punktów karnych
3.5 Szczegółowa punktacja będzie ogłaszana w dniu rozpoczęcia się danej edycji.
3.6 Zastrzega się możliwość zmiany punktacji dla poszczególnych edycji.
3.7 Punkty punktacji pucharowej zdobywa się zgodnie z następującą zasadą:
- zajęcie 1 miejsca w klasie 1000 punktów
- każde następne miejsce będzie punktowane o 10 punktów mniej, tzn. 2 miejsce w klasie to 990 punktów, 3 miejsce w klasie to 980 punktów, 4 miejsce w klasie to 970 punktów itd.
3.8 Dodatkowe elementy rywalizacji rozgrywane doraźnie nie będą wliczane do ogólnej punktacji pucharowej.
3.9 Jeżeli okaże się, że po zakończeniu wszystkich edycji w danym roku występują miejsca remisowe (pierwsza trójka), zostanie zorganizowana dogrywka wyłaniająca zwycięzców Pucharu.
VI. KARY
1. Niedopuszczenie do startu
1.1. Zespół Sędziowski z Sędzią Głównym nie dopuszczą do startu uczestnika z następujących przyczyn:
1.1.1. uczestnik lub pojazd nie spełnia wymogów Regulaminu;
1.1.2. uczestnik stawił się na starcie pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (Zespół Sędziowski lub osoby przez niego upoważnione mają prawo sprawdzenia zawartości alkoholu w organizmie każdego uczestnika Imprezy).
2. Dyskwalifikacja (wykluczenie) następuje w przypadku:
2.1.1. spożywania alkoholu przez uczestnika na trasie;
2.1.2. zgromadzenia przez uczestnika min 800 punktów karnych;
2.1.3. użycia piły motorowej;
2.1.4. oplecenia drzewa stalową liną wyciągarki w trakcie wyciągania się;
2.1.5. wycinki, okorowywania, rozjeżdżania zdrowego drzewostanu;
2.1.6. korzystania przy budowie przepraw z drzewa zgromadzonego dla potrzeb gospodarki leśnej;
2.1.7. poruszania się po polach uprawnych i uprawach leśnych;
2.1.8. nie oddania Karty Drogowej;
2.1.9. prób przekupstwa;
2.1.10. nie sportowego zachowania;
2.1.11. manipulacji z kartami drogowymi i pieczątkami.
3. Punkty karne
3.1 Za poszczególne przewinienia Zespól Sędziowski wymierza punkty karne.
3.2 Przekroczenie maksymalnej dopuszczalnej liczby punktów karnych (liczba punktów) jest równoznaczna z dyskwalifikacją.
3.3 Punkty karne za poszczególne przewinienia:
3.3.1 samowolna zmiana punktu startowego 1000 pkt.
3.3.2 samowolne i nieuzasadnione rozniecanie ognia 500 pkt.
3.3.3 nieuzasadniony zjazd z wytyczonej trasy imprezy 300 pkt.
3.3.4 rozplombowanie wyciągarki 300 pkt.
3.3.5 przekroczenie maksymalnej dopuszczalnej prędkości 200 pkt.
3.3.6 zaśmiecanie terenu 100 pkt.
3.3.7 zejście z quada na próbie trialowej 30 pkt.
3.3.8 wrzucenie biegu wstecznego na próbie trialowej 20 pkt.
VII. PROTESTY
1. Do wiążącej interpretacji niniejszego regulaminu i zarządzeń wykonawczych przed Imprezą powołany jest Sędzia Główny.
2. Uczestnicy mają prawo złożyć protest od decyzji Zespołu Sędziowskiego lub Sędziego Głównego dotyczącej punktacji, klasyfikacji, decyzji o wykluczeniu z dalszego udziału w Imprezie, interpretacji regulaminu.
3. Protesty rozpatruje Zespół Sędziowski Imprezy.
4. Protesty powinny być rozpatrzone w terminie do 14 dni.
5. Uczestnicy maja prawo złożenia protestu tylko w swoim imieniu. Nie wolno składać protestów przeciw innym zawodnikom.
6. Uczestnicy będą mieli prawo do sprawdzenia stosownych arkuszy sędziowskich.
7. Osobiście podpisany protest składa się na ręce Sędziego Głównego.
8. Sędzia Główny przekaże protest Zespołowi Sędziowskiemu celem rozpatrzenia.
9. Jeżeli jest to konieczne Zespól Sędziowski wzywa zainteresowanego uczestnika w celu przedstawienia wszystkich stosownych informacji odnośnie protestu.
10. Decyzja Zespołu Sędziowskiego jest ostateczna.
11. Uczestnik może w każdej chwili wycofać protest do momentu jego rozpatrzenia.
VIII. NAGRODY
1. Nagroda Główna Pucharu
2. Nagrody pocieszenia
3. Nagroda Fair Play
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Uczestnicy biorą udział w Imprezie na własną odpowiedzialność, co potwierdzają w zgłoszeniu.
2. Organizator Imprezy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie trwania Imprezy spowodowane przez jej uczestników lub osoby trzecie.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny quadów oraz dodatkowego wyposażenia przed i po Imprezie.
4.Uznaje się, że uczestnik podpisując zgłoszenie zapoznał się z regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać.
5.Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków poszczególnych startów.
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do poprawek, uzupełnień i zmian niniejszego regulaminu, o czym zawodnicy zostaną niezwłocznie powiadomieni
7.Wszelkie zmiany ogłaszane będą w formie pisemnej i stanowić będą stosowny załącznik do Regulaminu.
Wykryto narzędzie do blokowania reklam: Nasza stronie istnieje dzięki wyświetlaniu specjalnych treści dla użytkowników. Rozważ wyłączenie blokowania reklam.
[YC] Przeprawowy Puchar Polski Yamaha Cup 2007 REGULAMIN
Archiwum imprez przeprawowych, które już się odbyły.
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Przejdź do
- Na miły początek
- ↳ Przywitaj się z nami Quadzikowcami
- Opinie o quadach
- ↳ Jakiego quada wybrać...
- ↳ Porównania modeli
- ↳ Arctic Cat
- ↳ Bombardier / Can-am
- ↳ CF Moto
- ↳ Honda
- ↳ Kawasaki
- ↳ Kymco
- ↳ ACCESS / Lucky Star
- ↳ Polaris
- ↳ Suzuki
- ↳ Yamaha
- ↳ Yamaha Grizzly 550/660/700
- ↳ Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)
- ↳ Yamaha Blaster (YFS 200)
- ↳ Yamaha Wolverine 350/450
- ↳ Yamaha YFZ 450/450R
- ↳ Yamaha Grizzly / Bruin 250, 350
- ↳ Yamaha Kodiak/Big Bear 400, Kodiak/Grizzly 450
- ↳ Pozostałe Yamahy
- ↳ Side by Side
- ↳ Chińskie quady
- ↳ Pozostałe marki
- ↳ SYM
- ↳ Cectek
- ↳ Linhai
- ↳ KTM
- ↳ Romet
- ↳ Benyco
- Porady quadzikowe
- ↳ Garaż quadowy
- ↳ Poradnik terenowy
- ↳ Niezbędnik quadowca
- Imprezy Quadowe
- ↳ Kalendarz imprez quadowych - ZAPOWIEDZI
- ↳ Imprezy przeprawowe
- ↳ Imprezy sportowe
- ↳ Imprezy zagraniczne
- ↳ Imprezy turystyczne, integracyjne i zloty
- ↳ Różne...
- ↳ Wyprawy quadowe
- ↳ Ustawki quadowe
- sQuadzik
- ↳ Media o quadach
- ↳ Na luzie
- ↳ Strona i Forum www.Quadzik.pl
- ↳ Godne lub niegodne polecenia
- ↳ Śmietnik
- Giełda quadów, części i akcesoriów
- ↳ SPRZEDAM
- ↳ KUPIĘ
- ↳ ZAMIENIĘ
- ↳ SKRADZIONO
- Fora klubowe
- ↳ ATV-Team Sulechów
- ↳ Relacje z działań ATV-Team Sulechów
- ↳ Lucky ATV Team
- ↳ Relacje z działań Lucky ATV Team
- ↳ DIABLO TEAM ZGIERZ
- ↳ Relacje z działań DIABLO TEAM ZGIERZ
- ↳ PingwinSquad
- ↳ Relacje z działań PingwinSquad
- ↳ Quadowa Grupa Południe
- ↳ Relacje z działań Quadowej Grupy Południe
- ↳ Squad Warszawa
- ↳ Relacje z działań Squad Warszawa
- ↳ TranS-Squad Team
- ↳ Relacje z działań TranS-Squad Team
- ↳ Team Quad Szczecin 4x4
- ↳ Relacje z działań Team Quad Szczecin 4x4
- ↳ QUAD Cartel Zielona Góra
- ↳ Relacje z działań QUAD Cartel
- ↳ GRO-CANION TEAM
- ↳ Relacje z działań GRO-CANION TEAM
- ↳ A.P.T. - ATV Poznań Team
- ↳ Relacje z działań A.P.T. - ATV Poznań Team
- ↳ Platinum Squad
- ↳ Relacje z działań Platinum Squad
- ↳ Woders Squad
- ↳ Relacje z działań Woders Squad
- ↳ POLSON Team
- ↳ Relacje z działań POLSON Team
- ↳ Polemiki Polsonowe (pytania i odpowiedzi)
- ↳ SSQuad Team
- ↳ Relacje z działań SSQuad Team
- ↳ QuadTeam
- ↳ Relacje z działań QuadTeam
- ↳ MAZOWIECKI Team
- ↳ Relacje z działań MAZOWIECKI Team