G700 Obsługa (wariator)
G700 Obsługa (wariator)
Witam Wszystkich. Grizzlakiem mam przejechane 4000km ,wymieniałem olej w silniku ,raz w mostach oczywiście smarowanie tulei wahacza.Moje pytanie dotyczy wariatora słyszałem że powinno się go smarować ? Czy to prawda ? Co jeszcze powinno się sprawdzać ewentualnie wymienić ? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw 22 sty, 2009 przez vr6, łącznie zmieniany 1 raz.
w moim g 700 przy tym przebiegu rozleciało się wszystko wymieniłem tarcze paski i sprzęgło koszt 3000-4000 zł (robota + klamoty)ale był maksymalnie obciążany
jeżeli przy zjeżdzaniu z górki chamuje (w trybie H)silnikiem i daje rade lub na podjazdach nie masz uczucia ze brakuje mu mocy slizga się pasek to znaczy ze wariator i pasek jest ok przegląd w serwisie najlepiej
jeżeli przy zjeżdzaniu z górki chamuje (w trybie H)silnikiem i daje rade lub na podjazdach nie masz uczucia ze brakuje mu mocy slizga się pasek to znaczy ze wariator i pasek jest ok przegląd w serwisie najlepiej