Filtr powietrza G700 - przeróbka
Filtr powietrza G700 - przeróbka
Co myślicie o przeróbce filtra powietrza mokrego na suchy ?
www.youtube.com/watch?v=wHcs-C4We-k
www.youtube.com/watch?v=wHcs-C4We-k
- JAPE
- Posty: 2831
- Rejestracja: sob 29 lis, 2008
- Quad:: Suzuku KQ 750AXI & KW miniTraper 70ccm
- Imię: KUba
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
IMO mokry to mokry - lepsza filtracja co przy jeździe w piachu i kurzu nie pozostaje obojętne dla silnika.ralph napisał...
No i stało się - założyłem w swoim Grizlaku suchy filterek powietrza. Quadzik po pierwszych jazdach testowych nie zgłasza sprzeciwów Czas zatem latać do następnej wymiany filterka.
Ja nawet w samochodzie stosuje nasączeń filtry powietrza
Powiedz co ta zmiana ma dać ? oprócz szybszego remontu ???
Ostatnio zmieniony pt 26 gru, 2008 przez JAPE, łącznie zmieniany 1 raz.
- JAPE
- Posty: 2831
- Rejestracja: sob 29 lis, 2008
- Quad:: Suzuku KQ 750AXI & KW miniTraper 70ccm
- Imię: KUba
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jeśli drogi chłopcze używasz quada do jazdy po asfalcie to proszę Cie bardzo. montujralph napisał...
Czy w autach osobowych remontujemy motory przez stosowanie suchego filtra powietrza :myśl: Odpowiedz sobie sam drogi chłopcze - Szczęśliwego Nowego Roku
papier ma mniejsze zdolności filtracji niz nasączona odpowiednim olejem gąbka.
Ostatnio zmieniony ndz 28 gru, 2008 przez JAPE, łącznie zmieniany 1 raz.
- JAPE
- Posty: 2831
- Rejestracja: sob 29 lis, 2008
- Quad:: Suzuku KQ 750AXI & KW miniTraper 70ccm
- Imię: KUba
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wyników testów Ci teraz nie przytoczę, ale czytając różne fora i testy przekonałem sie do tego. zresztą na logike - jesli coś jest mokre i tłuste i lepkie to wszelkie drobinki sie do tego przyklejają. dzieki czemu nie krążą po airboxie i nie szukają innej drogi. Fakt faktem obsluga filtra mokrego jest czasochłonna i droga.Argumentem za używania filtrów papierowych jest ich cena i bezobsługowość.ralph
Pewny jesteś że papierowy wkład filtra ma gorsze właściwości oczyszczania powietrza od nasączonej olejem gąbki ? Dlaczego zatem maszyny górnicze podziemne mają suche filtry powietrza. Może dysponujesz jakimiś wynikami testów - właśnie po to poddałem temat konstruktywnej dyskusji :myśl:
tu
Ostatnio zmieniony śr 31 gru, 2008 przez JAPE, łącznie zmieniany 1 raz.
Powiedz Ralph co chciałes uzyskac zmieniając rodzaj filtru? lepsze rezultaty? czy może coś z tym w Grizzly jest nie tak? Filtry papierowe montowane w Polarisie mają na sobie taka membrane , która wyłapuje większość kurzu. Filtr papierowy jest na pewno niezły wg mnie zbyt delikatny - po kilku wodowaniach filtr traci swój kształt i przydatność. Ja bym pozostal przy gąbkowym i dobrze go nasączał - na pewno lepiej będzie sobie radził z wodą bo będzie ona spływała po nim pod warunkiem ze airbox nie będzie pełny:-)
jeździłem na K&N w G660, ale on mial dodatkowy siatkowy pre-filtr z repelentem więc:
1. wyłapywał sporo kurzu
2. repelent rozpraszął sporo wody.
Powiem jednak, ze to dla zupełnych wariatów, którzy liczą kazdy KM i gram i lubia się scigac, czyli nowy tłumik, nowy filtr i nowe mapy wtrysku lub ew. dynojety do gaźnika.
Tak naprawdę to upierdliwe i zawracanie głowy a juz na pewno sama wymiana filtra. Wpływa to na zmianę mieszanki i tak naprawdę wymaga modyfikowania map.
Jeżeli ktoś naprawdę poszukuje mocy niech kupi dobrą V-ke jak Renegade lub quada sportowego.
1. wyłapywał sporo kurzu
2. repelent rozpraszął sporo wody.
Powiem jednak, ze to dla zupełnych wariatów, którzy liczą kazdy KM i gram i lubia się scigac, czyli nowy tłumik, nowy filtr i nowe mapy wtrysku lub ew. dynojety do gaźnika.
Tak naprawdę to upierdliwe i zawracanie głowy a juz na pewno sama wymiana filtra. Wpływa to na zmianę mieszanki i tak naprawdę wymaga modyfikowania map.
Jeżeli ktoś naprawdę poszukuje mocy niech kupi dobrą V-ke jak Renegade lub quada sportowego.