SP 850 Xp pierwsze loty w PL

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Polaris
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
puniek
Posty: 144
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Dolny śląsk
Kontakt:

SP 850 Xp pierwsze loty w PL

Post autor: puniek » czw 18 gru, 2008

Wygląd rewelacja :!: :!: 8) jakoś mniejszy wydaje się od Sp800 :(
Praca silnika jak w Harley-u 8)
Model bez wspomagania prowadzi się jak by je maił 8)
Szczegóły dopięte na ostatni guzik :P
Moc oszołamiająca ;)
Ogóle wrażenie BDB już zamówiłem sztukę 8) reszta wyjdzie w praniu :bezradny: :uśmiech:

zapraszam na filmik:
http://pl.youtube.com/watch?v=6Qs8_lzihj0
http://pl.youtube.com/user/puniek71

Awatar użytkownika
puniek
Posty: 144
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Dolny śląsk
Kontakt:

Post autor: puniek » pt 19 gru, 2008

http://pl.youtube.com/user/puniek71

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pt 19 gru, 2008

8) SZACUN DLA XP :oklaski: :ok:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
puniek
Posty: 144
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Dolny śląsk
Kontakt:

Post autor: puniek » pt 19 gru, 2008

Ten sam filmik ale dużo lepszej jakości 8)


http://gallery.me.com/puniek#100624

Gdzie fotki prezzi ??
http://pl.youtube.com/user/puniek71

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pt 19 gru, 2008

:myśl: fotki takie sobie (ira miała coś wrzucić)...........


:idea: po czołgu zostało ledwie wspomnienie (w danych technicznych) prowadzenie lekkie i pewne...konkurencja będzie w szoku 8)
silnik totalnie bezwibracyjny ,rasowy dzwięk ;)
moc napewno ale zrównoważona do tego przeniesienie napędu jakby z innej bajki :D szybko i pewnie zapinające "sprzęgło" brak właściwie wrażenia przyślizgiwania się napędu... chyba jest ciszej.. jedzie szybko bez wrażenia mordowania silnika..

plastiki jakby lepszej jakości i na pewno solidniej poskładany..po "traktorowatym"pochodzeniu :lol: ani śladu to raczej muskularny sportowiec :idea:

takie tam spostrzeżenia :wink:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
puniek
Posty: 144
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Dolny śląsk
Kontakt:

Post autor: puniek » pt 09 sty, 2009

czy już coś wiadomo :shock: kiedy dopłyną :P
http://pl.youtube.com/user/puniek71

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » wt 27 sty, 2009

:figielek: kręciłem kirownicą xp850 ze wspomaganiem :haha:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
puniek
Posty: 144
Rejestracja: pn 14 maja, 2007
Lokalizacja: Dolny śląsk
Kontakt:

Post autor: puniek » wt 27 sty, 2009

to co już są ?? miały być na koniec lutego 8)
http://pl.youtube.com/user/puniek71

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 28 sty, 2009

Kierownica faktycznie chodzi lekko , bez wspomagania masz wrażenie jak byś kręcił wspomaganym , wyraźnie widać zmiany konstrukcyjne, 99% modelu to nowa konstrukcja poparta tysiącami godzin w terenie i setkami egzemplarzy pre produkcyjnych. Zawieszenie nadal typowo amerykańskie czyli ponton... Silnik pięknie mruczy i gładko wkręca się na obroty przekazując płynnie moc. Na uwagę zasługuje nowa konstrukcja napędu - 8000 km bez zaglądania do skrzyni pasowej!

Szczupły w talii , nisko umieszczony środek ciężkości , koła 14" niestety nadal cięższy o parę kilo od konkurencji. Wielka chłodnica czuwa nad sprawnym chłodzeniem, wyciągarka wróciła na swoje miejsce pod chłodnicą. Urzekają w 850 XP nowe kolory , mi najbardziej spodobał się Nuclear Sunset , piękny metaliczny pomarańcz , imponuje również niezliczona ilość dodatków. Prowadzi się świetnie i pewnie, choć nadal brakuje prawej klamki. Prawdopodobnie cena będzie oscylowała blisko 50 tyś przy obecnym kursie EURO , jak dla mnie warto, nikt z konkurencji nie jest w stanie pochwalić się tak nowymi rozwiązaniami i technologiami.



A oto co mówią oficjalne źródła:



eXtremalny Sportsman XP



Obrazek



Kontynuując długą historię produkcji quadów z rodziny Sportsman, Polaris stworzył pojazd niezwykły o niepowtarzalnym wyglądzie oraz niespotykanych wśród konkurencji osiągach. Modele Sportsman XP są nowe w 99 % nie tracąc przy tym swojego charakteru. Zostały zbudowane by dostarczać maksimum mocy oraz przyczepności w każdych warunkach zapewniając przy tym komfort oraz bezpieczeństwo.



Na bazie ogromnego doświadczenia, wiedzy oraz znajomości rynku został stworzony niespotykany pojazd o ekstremalnych osiągach wyposażony w nowe silniki o mocach 40 KM (500cc) oraz 70 KM (850cc)

w połączeniu z ulepszonym zawieszeniem, dają kierowcy zapas mocy oraz przyczepności pozwalający wydostać się z każdej opresji.



DOSTĘPNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY



POLARIS zbudował pojazd który na życzenie może być wyposażony w układ wspomagania. Wysoki prześwit, duże opony, przesunięcie końcówek drążków układu kierowniczego bliżej środka koła sprawia, iż Sportsman XP bez wspomagania prowadzi się łatwiej niż pojazdy konkurencji wyposażone we wspomaganie układu kierowniczego!



Układ wspomagania (EPS) jest to zamknięty, szczelny oraz nierozbieralny moduł, którego sercem jest bezszczotkowy silnik elektryczny o małym poborze prądu. Całkowicie elektroniczny układ wspomagania jest o 30 % silniejszy niż rozwiązania konkurencji, posiada system Variable Assist, który ułatwia kierowanie przy małych prędkościach zapewniając lepsze tłumienie przy dużych prędkościach. Obecnie jest to najlepszy układ wspomagania na rynku.



NIEZALEŻNE TYLNE ZAWIESZENIE (IRS)

Sportsman XP posiada specjalnie wzmocniony oraz zmodyfikowany układ tylnego zawieszenia pozwalający w pełni wykorzystać moc nowych silników, zapewniając przy tym bezpieczną oraz płynną jazdę.



NOWE ! PRZEDNIE ZAWIESZENIE

Sportsman XP został wyposażony w przednie zawieszenie z dwoma wahaczami poprzecznymi o najdłuższym skoku na rynku 22,9 cm oraz sprężyny o regulowanym napięciu wstępnym.



NOWY ! OPATENTOWANY SYSTEM REDUKCJI DRGAŃ

Sportsman XP został zbudowany do extremalnej jazdy, jest to kompletnie nowy pojazd, który posiada opatentowany system redukcji drgań kierownicy. Ostra jazda Sportsmanem XP po wybojach, kamieniach oraz nierównościach nie przyprawia o bóle ramion i nadgarstków, jest to pojazd przyjazny kierowcy z którym nie trzeba walczyć by utrzymać kierownicę podczas jazdy.



NAJWIĘKSZA MOC

Sportsman XP posiada największą moc w swojej klasie, która w połączeniu z doskonałym zawieszeniem oraz wyśmienitą przyczepnością sprawia, że może holować ładunek o masie 680 kg.



INTELIGENTNY NAPĘD AWD

Firma Polaris jako pierwsza zastosowała napęd AWD dla pojazdów ATV w roku 1987. Już od ponad 21 lat Polaris wyposaża swe pojazdy w prawdziwy napęd na wszystkie koła, który włącza się automatycznie wtedy gdy tego potrzebujesz. Pozwala na jazdę z włączonym napędem na jedną oś, a w razie potrzeby automatycznie włącza napęd na cztery koła przyczyniając się do zmniejszenia zużycia paliwa.



SYSTEM KONTROLI ZJAZDU Z POCHYŁOŚCI (ADC)

SYSTEM HAMOWANIA SILNIKIEM (EBS)

Oba systemy współpracując ze sobą zapewniają bezpieczeństwo kierowcy podczas zjazdu sprawiając, że jazda jest bezpieczna, płynna i komfortowa.



NOWE SILNIKI

Pojazdy sportsman XP zostały wyposażone w całkowicie nowe silniki zoptymalizowane tak by dać kierowcy jak największą moc, zapewniając przy tym niespotykaną dynamikę. Nowe silniki poza ogromną mocą oferują też niezwykły komfort podczas jazdy dzięki rozwiązaniom minimalizującym wibracje.



850 SOHC Twin EFI

(najsilniejszy w swojej klasie*)

4 zawory na cylinder

Dwa wałki wyrównoważające

Moc 70 KM

Silnik odizolowano

od ramy na gumowych

poduszkach.





550 SOHC Single EFI

4 zawory na cylinder

Dwa wałki wyrównoważające

Moc 40 KM

Silnik odizolowano

od ramy na gumowych

poduszkach











Obrazek



Obrazek



Obrazek
3fun - bo quady są naszą pasją

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » pn 02 lut, 2009

wykasowałem swoje posty z tego tematu
Ostatnio zmieniony pt 06 lut, 2009 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Polaris”