Post
autor: Andrzej G. » ndz 18 mar, 2007
Wyjaśnienie jest proste. Lucky Star SP250-S miał robione w Polsce 2 "duże" testy. Jeden przeprowadzony przez quadzik.pl ( z niego powstał test pisany - przedrukowany też w Off Road i film ) oraz drugi przeprowadzony dla ATV Polska ( między innymi mający potwierdzić lub wykluczyć przydatność tego sprzętu do stworzenia klasy sportowej).
Sprawa łańcucha. Do testów dla quadzik.pl były dostarczone praktycznie nowe quady. Wiadomo, że nowy łańcuch nieco się wydłuża w początkowym okresie eksploatacji. Testowe quady nadal jeżdzą u nas w firmie jako demo i problem ten nie występuję. Regulację napięcia łancucha przeprowadzamy co kilkaset kilometrów ( operacja laikowi zajmuje max. 5 minut - i jest operacją typową dla motocykli i quadów napędzanych łańcuchem ).
Osobną kwestją są dodatkowe prowadnice łańcucha wprowadzone w nowych modelach ( łatwo je poznać po hamulcu parkingowym przy lewej manetce, nowym wyglądzie licznika LCD i płycie ochronnej pod silnikiem ). Mają one za zadanie wydłużyć żywotność łańcucha.
pozdrawiam
Andrzej G.
Tak aby była jasność ! :-) Reprezentuję firmę która jest importerem i dystrybutorem opon.
Do quadów importujemy opony następujących marek Duro, Journey ( Wanda ) , Sunf, Pit bull, ITP . Zam dobrze opony do quadów ich wady i zalety. Oczywiście zawsze podkreślam zalety opon które importujemy i wady konkurencji , co nie zmienia faktu , że pisze o faktycznych wadach i zaletach.
Chciałem użyć takiego podpisu bo na forum widzę wpisy wielu osób które są zainteresowane wychwalaniem konkretnych marek a udają niezależnych ekspertów.Wg. mnie warto wiedzieć czyje posty się czyta i wyrobić sobie własne zdanie.