Rejestr/homologacja powyżej 15 KW
- LordQuader
- Posty: 2
- Rejestracja: pn 13 paź, 2008
- Lokalizacja: Bełchatów
Rejestr/homologacja powyżej 15 KW
Z tego co tu wyczytałem to nie można jeździć po drogach publicznych quadami powyżej 15 KW. Czyli jeżeli kupuje przykładowo tą małą yamahe blaster to muszę ją przewozić na jakiś teren jeżeli chce nią pojeździć? Jak tu patrzę to wszyscy mają w papierach ze mniejsza moc. Więc naprawdę każdy może sobie tak łatwo zrobić "na lewo" czy Wy wozicie te quady. Interesuje mnie to bo chciałem mieć quada którym będę mógł się trochę wyszaleć i jeździć do szkoły ale z tego co tu widzę (chyba ze źle coś interpretuję) to jedno będzie zaprzeczeniem drugiego...
różne rzeczy sa mozliwe w PL pierwszy moj gad mial w dowodzie oryginalna wartosc kW (chyba 36) a obecny ma "przepisowa"wartosc czyli 15kW (a oryginalna duzo wieksza). Po prostu durne przepisy i urzednicy ktorzy na nasz szczęście ich nie znaja... Najlepiej poszukaj quada zarejestrowanego to wtedy przy przerejstrowaniu mała sznsa ze ci zakwestionują podjęta wczesniej decyzje urzędniczą (ale mozę i to możlwe?)
KQ750axi
Kup sprzęt zarejestrowany, urzędnik nie cofnie decyzji innego urzędnika, to byłby powód do zaskarżenia i konsekwencji z tym związanych (dla urzędników)
Kupowanie niezarejestrowanego, zmiana mocy silnika (rzeczoznawca) walka z urzędnikami w referatach rejestracji pojadów, przeglądy itp nie sa warte "zachodu". Sprzęty niezarejestrowane nie są dużo tańsze
Kupowanie niezarejestrowanego, zmiana mocy silnika (rzeczoznawca) walka z urzędnikami w referatach rejestracji pojadów, przeglądy itp nie sa warte "zachodu". Sprzęty niezarejestrowane nie są dużo tańsze
znam osobiscie przypadek jak pani wlasnie w takim przypadku odmowila przerejstrowania - dopiero po doniesieniu opinie rzeczoznawcy to przreszlocichy78 napisał...
Kup sprzęt zarejestrowany, urzędnik nie cofnie decyzji innego urzędnika, to byłby powód do zaskarżenia i konsekwencji z tym związanych (dla urzędników)
Kupowanie niezarejestrowanego, zmiana mocy silnika (rzeczoznawca) walka z urzędnikami w referatach rejestracji pojadów, przeglądy itp nie sa warte "zachodu". Sprzęty niezarejestrowane nie są dużo tańsze
na upartego kada moze ci powiedziec ze nie przerejstruje bo nie sełnia wymogu ktegorji L7e - i nic nie zrobisz
Ostatnio zmieniony pn 17 lis, 2008 przez ŁySy, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]www.Q3M.pl - Quady 3Miasto - ZAPRASZAMY [/b]
-
- Posty: 41
- Rejestracja: wt 16 paź, 2007
- Lokalizacja: Gdansk
- Kontakt:
Będe tą sytuacje dobrze znał . Kupiłem Quada zarejestrowanego w Kartuzach /Pomorskie/ i bede go Przerejestrowywał na Gdańsk / Oczywiscie tez Pomorskie / i w dowodzie mam 33 kw zo baczymy co bedzie ale to dopiero po nowym roku narazie jest zarejestrowany na kumpla /poprzedniego własciciela.
napewno wruce do tematu jak coś bedzie nie halo
napewno wruce do tematu jak coś bedzie nie halo
Dzień bez jazdy na quadzie to : Dzień stracony
Najświeższe wieści są takie Honda Rincon 650 + to co obowiązkowo trzeba zamontować moc 15kW prawie całkowity koszt rejestracji to 650zł. W tym tłumaczenia aktu własności kwitów celnych i rejestracja z jedną tablicą. Do tego tzreba doliczyć osprzęt i ubezpieczenie ja mam OC za 180złw compensie.
Ostatnio zmieniony pn 26 sty, 2009 przez czajnikz, łącznie zmieniany 1 raz.
[color=#808000]Czajnik[/color]
Panowie
pierdzieli mi się w bani strasznie od czytania, czym więcej czytam tym mniejsze nadzieje mam na zarejestrowanie swego quada, chyba za dużo czytam różnych opinii i wypowiedzi więc Proszę o konkretne rady i porady.
Mianowicie zakupiłem Raptora 660 sprowadzonego z USA
dok. które wraz z nim otrzymałem to:
-Departament of Motor Vehicles -(znajdują się tam dane quada i jest to podbite notarialnie w USA który oczywiście przetłumacze)
-Oświadczenie importera iż nie posiada TITLA gdyż w tym stanie USA tego rodzaju pojazdy nie są rejestowalne
-dwa dok. potwierdzające transport z USA do polski quada w których są dane marka rok i nr.Vin z pieczątką Urzędu Celnego w Gdyni
-Umowę kupna sprzedaży pomiedzy mną a sprzedająsym(importerem)
-oświadczenie sprzedającego (importera) o imporcie jednostkowym
Czy takie dok. wystarczą bym bez problemu się udał do WK i zarejestrował Raptorka?? oczywiście po uprzednim zamontowaniu kierunków itd. i przeglądem.
z góry DZIĘKI
pierdzieli mi się w bani strasznie od czytania, czym więcej czytam tym mniejsze nadzieje mam na zarejestrowanie swego quada, chyba za dużo czytam różnych opinii i wypowiedzi więc Proszę o konkretne rady i porady.
Mianowicie zakupiłem Raptora 660 sprowadzonego z USA
dok. które wraz z nim otrzymałem to:
-Departament of Motor Vehicles -(znajdują się tam dane quada i jest to podbite notarialnie w USA który oczywiście przetłumacze)
-Oświadczenie importera iż nie posiada TITLA gdyż w tym stanie USA tego rodzaju pojazdy nie są rejestowalne
-dwa dok. potwierdzające transport z USA do polski quada w których są dane marka rok i nr.Vin z pieczątką Urzędu Celnego w Gdyni
-Umowę kupna sprzedaży pomiedzy mną a sprzedająsym(importerem)
-oświadczenie sprzedającego (importera) o imporcie jednostkowym
Czy takie dok. wystarczą bym bez problemu się udał do WK i zarejestrował Raptorka?? oczywiście po uprzednim zamontowaniu kierunków itd. i przeglądem.
z góry DZIĘKI