Teraphosa apophysis: test Can-am SPYDER
-
- V-ce Admin
- Posty: 64
- Rejestracja: pn 15 sie, 2005
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Teraphosa apophysis: test Can-am SPYDER
Najwięksi przedstawiciele (między innymi Teraphosa apophisis) dorastają do solidnych rozmiarów. Natura obdarzyła je w jad, którym kąsają konkurencję, a w połączeniu z wrodzoną szybkością, stają się naprawdę niebezpiecznymi... Zobacz więcej!
QUADZIK - polski magazyn o quadach - czyli pierwsza polska gazeta quadowa
www.Quadzik.pl - wszystko o quadach
Kalendarz Quadowy 2013: 25 zł + koszt wysyłki.
Zamawiaj w Sklepie Quadzik.pl lub telefonicznie 22 761 07 58
www.Quadzik.pl - wszystko o quadach
Kalendarz Quadowy 2013: 25 zł + koszt wysyłki.
Zamawiaj w Sklepie Quadzik.pl lub telefonicznie 22 761 07 58
tak się składa że jestem chyba pierwszą kobietą która posiada już tą maszynę.
na dzień dzisiejszy jestem w trakcie robienia prawka na kat A bo inaczej nie dało się go zarejestrować porównanie do quada jest trochę dziwne gdyż spyderem nie można wjeżdżać na żadne polne dróżki... jest to sprzęt typowo na asfalt i to najlepiej bez żadnych dziur, jazda nim nie przypomina jazdy quadam bardziej skłaniałabym się do określenia "ścigacz" przyspieszenie 4s do 100...
przyznaje że Spyder robi DUŻE wrażenie na drogach co jest czasami denerwujące np. jak ostatnio wjechałam na stację zleciała się grupka ludzi i oczywiście trzeba odpowiadać na dziesiątki pytań...
wrażenia z jazdy SUPER
na dzień dzisiejszy jestem w trakcie robienia prawka na kat A bo inaczej nie dało się go zarejestrować porównanie do quada jest trochę dziwne gdyż spyderem nie można wjeżdżać na żadne polne dróżki... jest to sprzęt typowo na asfalt i to najlepiej bez żadnych dziur, jazda nim nie przypomina jazdy quadam bardziej skłaniałabym się do określenia "ścigacz" przyspieszenie 4s do 100...
przyznaje że Spyder robi DUŻE wrażenie na drogach co jest czasami denerwujące np. jak ostatnio wjechałam na stację zleciała się grupka ludzi i oczywiście trzeba odpowiadać na dziesiątki pytań...
wrażenia z jazdy SUPER
Jakże trywialna rzecz może nas uszczęśliwić,gdy mamy poczucie że sami na nią zapracowaliśmy...
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
A tu bym trochę polemizował, bo jednak moim zdaniem bliżej SPYDERowi do odczuć z jazdy quadową ośką na asfalcie. SPYDER nie kładzie się w zakrętach tak jak ścigacz tylko troszkę pracuje na zawieszeniu. Ale zasadniczo stosuje się odruchy bardziej z quada niż ze ścigacza. Oczywiście pozycja, jaką zajmuje rajder lub rajderka jest na pewno bardziej ścigaczowa... Ale oczywiście to są moje odczucia i możesz się z nimi nie zgodzić.
Oczywiście nie można SPYDERa porównywać do quadów 4x4 ale raczej do osiek przygotowanych do supermoto.
My testowaliśmy SPYDERa na torze w Poznaniu, a tam nawet najmniejszej dziurki nie odnotowaliśmy... Raz tylko zjechaliśmy na polną drogę, żeby zawrócić i nie był to najlepszy pomysł...
A jeśli można wiedzieć, to jaką prędkość maksymalną odnotowałaś - oczywiście na niemieckich autostradach , bo w Polsce można tylko 130 km/h...
Co do prawa jazdy, to faktycznie jeszcze nie do końca wiadomo jak to będzie, ale jak tylko importer ureguluje tą sprawę poinformujemy o tym na łamach Quadzika...
Szkoda że wczesniej nie wiedzieliśmy, że jesteś właścicielką SPYDERa, zapewne Twoja opinia pojawiłaby się w gazecie QUADZIK...
Oczywiście nie można SPYDERa porównywać do quadów 4x4 ale raczej do osiek przygotowanych do supermoto.
My testowaliśmy SPYDERa na torze w Poznaniu, a tam nawet najmniejszej dziurki nie odnotowaliśmy... Raz tylko zjechaliśmy na polną drogę, żeby zawrócić i nie był to najlepszy pomysł...
A jeśli można wiedzieć, to jaką prędkość maksymalną odnotowałaś - oczywiście na niemieckich autostradach , bo w Polsce można tylko 130 km/h...
Co do prawa jazdy, to faktycznie jeszcze nie do końca wiadomo jak to będzie, ale jak tylko importer ureguluje tą sprawę poinformujemy o tym na łamach Quadzika...
Szkoda że wczesniej nie wiedzieliśmy, że jesteś właścicielką SPYDERa, zapewne Twoja opinia pojawiłaby się w gazecie QUADZIK...
Póki co quadowa emeryturka :)
kurcze fakt.... masz rację co do porównań nie pomyślałam o ośkach ale jestem usprawiedliwiona bo nimi jeszcze nie jeździłam
czekam na prawko i wtedy zaczynam uczyć jeździć się spyderem... mamy zamiar go przetestować w różnych sytuacjach bo tak naprawde jeszcze nikt do końca nie wie jak się tym jeździ
narazie wskazówka licznika pokazywała 150 (oczywiście na niemieckich autostradach) w mantetce było jesze trochę luzuGrzegorz Głowienka:
jaką prędkość maksymalną odnotowałaś
czekam na prawko i wtedy zaczynam uczyć jeździć się spyderem... mamy zamiar go przetestować w różnych sytuacjach bo tak naprawde jeszcze nikt do końca nie wie jak się tym jeździ
Ostatnio zmieniony pt 14 lis, 2008 przez TAGDB, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakże trywialna rzecz może nas uszczęśliwić,gdy mamy poczucie że sami na nią zapracowaliśmy...
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
U mnie wskazóweczka zatrzymała się na 179 km/h - niestety prosta startowa na Torze Poznań o kilka metrów za krótka...
A którą wersję skrzyni biegów posiadasz manualną czy sekwencyjną?
I jaki kolorek: żółty czy srebrny?
No i te systemy bezpieczeństwa - z jednej strony bardzo dobrze, bo można by sobie krzywdę zrobić. Ale z drugiej strony, gdyby był jednak taki magiczny przycisk wyłączający te systemy, to winkle można by pokonywać pięknym driftem, a tak coż jedziesz za szybko w zakręcie to gazu nie dodasz a jak jeszcze za szybko to Cię zhamuje do bezpiecznej prędkości...
A którą wersję skrzyni biegów posiadasz manualną czy sekwencyjną?
I jaki kolorek: żółty czy srebrny?
No i te systemy bezpieczeństwa - z jednej strony bardzo dobrze, bo można by sobie krzywdę zrobić. Ale z drugiej strony, gdyby był jednak taki magiczny przycisk wyłączający te systemy, to winkle można by pokonywać pięknym driftem, a tak coż jedziesz za szybko w zakręcie to gazu nie dodasz a jak jeszcze za szybko to Cię zhamuje do bezpiecznej prędkości...
Póki co quadowa emeryturka :)
kolorek żółty szkrzynie wybrałam manualną (więcaj zabawy)
no i nad tym właśnie chcę popracować... zobaczymy co da się z tym zrobić
...Grzegorz Głowienka:
No i te systemy bezpieczeństwa
no i nad tym właśnie chcę popracować... zobaczymy co da się z tym zrobić
Ostatnio zmieniony pt 14 lis, 2008 przez TAGDB, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakże trywialna rzecz może nas uszczęśliwić,gdy mamy poczucie że sami na nią zapracowaliśmy...
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Co do skrzyni to również wolę manuala. Troszkę pojeździłem sekwencyjną, ale to nie to...
Kolorek żółty - w moim odczuciu - jedyny słuszny
I jeszcze ten hamulec, do którego się trzeba przyzwyczaić - bo jest tylko nożny... Na początku bardzo brakowało dźwigni przy kierownicy...
Ale poza tym SPYDER jest piękny. W sumie to najgorzej wygląda od przodu... ale za to z boku i z tyłu rewelacja...
Od dnia testów zachorowałem na SPYDERa... Po Polarisie RZRze przydałby się teraz taki Quadzikowóz
Kolorek żółty - w moim odczuciu - jedyny słuszny
I jeszcze ten hamulec, do którego się trzeba przyzwyczaić - bo jest tylko nożny... Na początku bardzo brakowało dźwigni przy kierownicy...
Ale poza tym SPYDER jest piękny. W sumie to najgorzej wygląda od przodu... ale za to z boku i z tyłu rewelacja...
Od dnia testów zachorowałem na SPYDERa... Po Polarisie RZRze przydałby się teraz taki Quadzikowóz
Póki co quadowa emeryturka :)
ja już zaraziłam 3 osoby jedna już zapisała się na prawko
z przodu wygląda jak żaba co do hamulcy to kwestia przyzwyczajenia...
teraz pozostaje tylko pytanie co będzie przy ewentualnej awarii
części wymienne już można kupić
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1029630
z przodu wygląda jak żaba co do hamulcy to kwestia przyzwyczajenia...
teraz pozostaje tylko pytanie co będzie przy ewentualnej awarii
części wymienne już można kupić
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1029630
Jakże trywialna rzecz może nas uszczęśliwić,gdy mamy poczucie że sami na nią zapracowaliśmy...
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
a zapomnieliśmy o najważniejszym....
ubiór jako że jestem kobietą to na to też zwracam
cały czas zastanawiałam się co na siebie włożyć i na początku myślałam tylko o zakupie kurtki skórzanej a spodnie wystarczą zwykłe dżinsy ale po ostatniej jeździe stwierdziłam że muszę kupić cały zestaw... nogi tak mi zmarzły że ich nie czułam...
przy takich szybkościach jednak musi być coś porządnego... sprawdzałam oferty odzierzy przeznaczonej na ścigacze są fajne ale te slaytery wyglądają troszkę śmiesznie
ubiór jako że jestem kobietą to na to też zwracam
cały czas zastanawiałam się co na siebie włożyć i na początku myślałam tylko o zakupie kurtki skórzanej a spodnie wystarczą zwykłe dżinsy ale po ostatniej jeździe stwierdziłam że muszę kupić cały zestaw... nogi tak mi zmarzły że ich nie czułam...
przy takich szybkościach jednak musi być coś porządnego... sprawdzałam oferty odzierzy przeznaczonej na ścigacze są fajne ale te slaytery wyglądają troszkę śmiesznie
Jakże trywialna rzecz może nas uszczęśliwić,gdy mamy poczucie że sami na nią zapracowaliśmy...