EPS GRIZZLY 700 wspomaganie padło HELP
-
EPS GRIZZLY 700 wspomaganie padło HELP
w końcu się popsuło !
wspomaganie nie wytrzymało rumuńskich gór
zapala się lampka EPS. Według serwisówki zdiagnozowałem błąd 41, czyli teoretycznie coś z silnikiem EPS., lub podłączeniami do niego., tyle co w serwisiówce mogłem przemierzyć miernikiem zrobiłem, silniczek nie ma zwarć i wygląda ok.,
no ale nie działa,
silniczka nie rozbierałem bo jestem laikiem w takiej elektronice
kto się na tym zna ?
kto umie naprawić ?
ten grizly to model 2008
pozdro
wspomaganie nie wytrzymało rumuńskich gór
zapala się lampka EPS. Według serwisówki zdiagnozowałem błąd 41, czyli teoretycznie coś z silnikiem EPS., lub podłączeniami do niego., tyle co w serwisiówce mogłem przemierzyć miernikiem zrobiłem, silniczek nie ma zwarć i wygląda ok.,
no ale nie działa,
silniczka nie rozbierałem bo jestem laikiem w takiej elektronice
kto się na tym zna ?
kto umie naprawić ?
ten grizly to model 2008
pozdro
- prezziguzzi
- Kontakt:
-
prezziguzzi napisał...
:myśl: może shelton
już naprawiłem - w zasadzie bezkosztowo
nastepny problem to padniety amortyzator tylny - kto ma pomysł na regeneracje., albo gdzie kupićtanio ?
Ostatnio zmieniony ndz 02 lis, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.
-
generalnie silniczek - długo by opowiadać - a nie mam teraz czasu pisać - z amorkiem mnie zasmuciłeśPIOTR K.
Amorek tylny tylko orginał ok 800PLN, nie da sie go zregenerować .
Napisz co było z tym EPS czyżby silniczek?
Ostatnio zmieniony pn 03 lis, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.
-
co było powodem - to nie wiem., może zbyt dużo topienia., moze za duze nieseryjne opony/koła.. może zużycie..Cyber77Może jednak znajdziesz chwilę, by opisać jak naprawiałeś EPS - to może się przydać innym.robertyamaha
generalnie silniczek - długo by opowiadać - a nie mam teraz czasu pisać - z amorkiem mnie zasmuciłeś