LS - poziom oleju, smary, płyny.

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Hasu
Posty: 8
Rejestracja: pn 14 lip, 2008
Lokalizacja: Z Lasu
Kontakt:

LS - poziom oleju, smary, płyny.

Post autor: Hasu » ndz 28 wrz, 2008

siema mam pytanko tak jak w temacie jakich uzywac do lucky stara ??
Płyn hamulcowy - ?
olej do skrzyni biegow - ?
olej do silnika - ?
płyn do chłodnicy - ?
smar na łancuch - ?

bardzo prosze o pomoc i jesli czegos brakuje to mozecie podac jeszcze.dzieki wielkie za pomoc
Ostatnio zmieniony pt 14 sie, 2009 przez Hasu, łącznie zmieniany 1 raz.
One life...One love...One style..

Awatar użytkownika
kogut
Posty: 357
Rejestracja: sob 12 lip, 2008
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: kogut » ndz 28 wrz, 2008

napewno nieoszczedzaj kupuj najlepsze :D :D

Hasu
Posty: 8
Rejestracja: pn 14 lip, 2008
Lokalizacja: Z Lasu
Kontakt:

Post autor: Hasu » pn 29 wrz, 2008

dlatego chcialem zeby mi ktos cos polecil bo niechce kupowac byle syfu co mi zniszczy sprzet ;<
One life...One love...One style..

Dami95
Posty: 15
Rejestracja: ndz 18 maja, 2008
Lokalizacja: Borne Sulinowo

Post autor: Dami95 » pt 31 paź, 2008

Olej silnikowy: Do luckiego niektórzy leją Motula 5100 (ja też)

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » pt 31 paź, 2008

Dami95 napisał...
Olej silnikowy: Do luckiego niektórzy leją Motula 5100 (ja też)

kupuj generalnie najtańszy - to nie ma większego znaczenia, lotos np jest fabrycznie nalewany w fabryce Mercedesa,

wymieniaj tylko regularnie., najpierw po 300km od nowości potem co 2500 km,

szczególnie ze to luckystar - daleko mu do sprzetu wyczynowego, szkoda kasy na motul (wręcz jest za rzadki do tego sprzętu), będzie palił
Ostatnio zmieniony pt 31 paź, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » sob 01 lis, 2008

robertyamaha jak masz tak doradzać to lepiej wcale nie doradzaj.
Po pierwsze w LS wymiany oleju robi się co 1000km (pierwszy po 300), a po drugie Motul ma zarówno pełne syntetyki, półsyntetyki i mineralne oleje. Czym lepszy olej tym lepiej dla silnika i jego żywotności.Hasu śmiało lej Motula 5100 10W40 4T (półsyntetyk), lub Maxima, albo Castrola.
Skrzynia olej przekładniowy 75W90 lub 80W90
Płyn hamulcowy DOT4
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » pn 03 lis, 2008

robertyamaha
... lotos np jest fabrycznie nalewany w fabryce Mercedesa,
Bardzo cię proszę - bez takich :)

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » wt 04 lis, 2008

kupuje akcje Lotosa :lol: :lol: :lol: a Merola sporzedaje :lol: :lol:
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Post autor: robertyamaha » wt 04 lis, 2008

iras61

kupuje akcje Lotosa :lol: :lol: :lol: a Merola sporzedaje :lol: :lol:

tez się z tego śmiałem., ale mam tam znajomego, do fabryki merc wysyłają tysiące beczek oleju.

Większość produktów LOTOS Oil jest oficjalnie aprobowana do stosowania, przez koncerny Volkswagen i Mercedes Benz. Warto zwrócić uwagę na nowość – olej LOTOS Traffic Diesel 505.01. Posiada on aprobaty do użycia w silnikach samochodów koncernu Volkswagen (Audi, Volkswagen, Skoda, Seat) wyposażonych w pompowtryskiwacze jak również w nowoczesnych konstrukcjach silników diesla innych producentów również wyposażonych w filtry cząstek stałych.

żródło http://paliwa.pl/go.php/pl/aktualnosci/ ... rwsze.html

ja prywatnie uważam to za kiepski olej, nie kupuje tego do samochodu, ale do quada....
Ostatnio zmieniony wt 04 lis, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » wt 04 lis, 2008

W sumie to powtórzę za kolegą tede74, silnik motul 5100 10w40, skrzynia - motul 300 o specyfikacji (75w90 chyba ale na 100%- motul 300), do smarowania masz raptem jedną "kalamitkę" w tylnym wahaczu (jeśli więcej, liczę na konstruktywne uwagi doświadczonych użytkowników), specyfików do łańcucha w postaci spray'ów jest naprawdę niezliczona ilość, jedno o czym warto pamiętać przy konserwacji łańcucha zabezpieczonego fabrycznie smarem, najpierw go porządnie trzeba umyć-wyropować, nie zrobiłem tego i efektem po użyciu spray'. było totalne zachlapanie rozpuszczonym starym smarem całego prawego nadkola i wszystkich przyległych elementów.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”