Bestia i czyli Kawasaki kfx700 v-fors

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
exleszek
Posty: 5
Rejestracja: pn 13 lis, 2006
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Bestia i czyli Kawasaki kfx700 v-fors

Post autor: exleszek » wt 14 lis, 2006

Mam kfx700 już 6 miesięcy z roku 2004 dosyć ostro go dosiadam na razie mnie nie zawiódł .Miałem nim parę wywrotek na szczęście on i ja cały wydaje się nie do zarypania sprzęt i tak słyszę od kolesi z jakimi jeździłem do tej pory .Jeśli wiesz o słabych punktach tego sprzętu daj znać !! na co zwrócić uwagę. Ja osobiście jestem bardzo z mojego smoka zadowolony ma on naprawdę dużą moc idzie na gumę bez problemu i jest naprawdę DUZY osoby 180-190 wzrostu wyglądają ok. W terenie jego automatyczna skrzynia jest niezastąpiona ALLEE UWAGA NA NIEGO TO BRUTAL UCZY POKORY POLECAM !!!! :evil: EXlesek

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » sob 18 lis, 2006

miałem trzy V-forcy i byłem z nich bardzo zadowolony , do swojego zamontowałem nawet wyciągarkę i trochę szpeju przeprawowego , niejeden 4x4 miał problem mnie pokonać w terenie...

Słabe punkty , łatwo łamiące się plastiki , wysoka paliwożerność przy zbyt małym zbiorniku , duży ciężar to chyba tyle , po za tym sprzęt jak dla mnie bardzo dobry .

vatro
Posty: 11
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: vatro » wt 28 lis, 2006

Kozak z tej KAWY jest nieziemski a jak się jeszcze trochę pogrzebie to go ujeździć jest ciężko !!!!. Ale żeby nie do porysowania to nie , ostatnio po nowym zabiegu wzmacniającym tak mnie z siodła przy lądowaniu wysadził że i mi i sobie krzywdę zrobił u mnie trzy żebra skasowane a u niego tylni plastik .
A propo jakby ktoś miał albo wedział grzie znajdę taki plastik to proszą o kontakt .
vatro pozdrawia

exleszek
Posty: 5
Rejestracja: pn 13 lis, 2006
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

KOZAK

Post autor: exleszek » wt 28 lis, 2006

KOZAK to trafne określenie faktycznie trzeba na niego i siebieę uważać .Przewidująć nieuniknione wywrotki polecam zakupić odzież odpowiednią I OCZYWIŚCIE OCHRANIACZE ZBROJĘ .Osobiście ja tak zrobiłem i uratowało mnie to od kontuzji. A wywrotek parę zaliczyłem na tym sprzęcie naszczęściej ja i V-FORS bez większych strat ja tylko śiniaki obicia on cały chyba niezniszczalny.polecam

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » wt 28 lis, 2006

Mogę taki plastik mieć , proszę o kontakt na PW lub telefon.
3fun - bo quady są naszą pasją

sportcoupe
Posty: 14
Rejestracja: sob 14 cze, 2008
Lokalizacja: Ustroń Podbeskidzie

Post autor: sportcoupe » pt 25 lip, 2008

Ja też miałem kilka wywrotek ale na szczęście wszystko się kończyło zazwyczaj ok jedynie to wstrząs mózgu miałem ale tak to wszystko ok:D Sprzęt polecam nie mam raczej znaczących uwag, wszystko działa bez problemu jedynie wymieniam olej i jakieś tam łożyska od czasu do czasu.

PS Klapka wlewu paliwa ma tendencję do odpadania przy jeździe a kosztuje 200 PLN :?

radam5
Posty: 26
Rejestracja: wt 19 lut, 2008
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: radam5 » pt 25 lip, 2008

A co sądzicie o tym modelu? Moim zdaniem był trochę męczony patrząc na tłumik.

Kod: Zaznacz cały

http://motoallegro.pl/item403409773_kawasaki_kfx_ksv_700_2006.html

sportcoupe
Posty: 14
Rejestracja: sob 14 cze, 2008
Lokalizacja: Ustroń Podbeskidzie

Post autor: sportcoupe » pt 25 lip, 2008

Ja mam podobny tłumik, nie da się go umyć raz go wyszlifowałem i pomalowałem czarną farbą do 700 stopni i się zrobiła biała :roll:

sportcoupe
Posty: 14
Rejestracja: sob 14 cze, 2008
Lokalizacja: Ustroń Podbeskidzie

Post autor: sportcoupe » pt 25 lip, 2008

No i plastiki widać że są połamane, czyli miał kilka ostrych starć z podłożem. I nie ma stacyjki na kierownicy z kontrolkami...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”