Jak zmienić płyny w quadzie przeprawowym - dla laików?

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Xionc

Jak zmienić płyny w quadzie przeprawowym - dla laików?

Post autor: Xionc » ndz 22 cze, 2008

Witam,

Przeglądnąłem cały dział w poszukiwaniu instrukcji zmiany płynów w quadzie przeprawowym. Mam na myśli głównie.. no własnie olej w silniku oraz skrzyni biegów, jak dobrze myślę :mrgreen:
Napewno warto nauczyć sie tego samemu. Ja jestem kompletnym laikiem, a gdyby ktoś zechciał zamieścić taki uniwersalny opis tych czynności, wraz z wymianami filtrów powietrza i oleju, no i kilkoma radami... Była by to nieoceniona wiedza dla osób, które nie mają o tym pojęcia.
Najchętniej za przykłąd mógłby posłużyć np: Brut Force 750 :lol:

Pozdrawiam,

Ps. A może najlepiej zacząć od określenia części eksplatacyjnych, które powinno się wymieniać co jakiś czas.

Awatar użytkownika
Romulus
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman

Post autor: Romulus » pn 23 cze, 2008

Xionc

Ps. A może najlepiej zacząć od określenia części eksplatacyjnych, które powinno się wymieniać co jakiś czas.
a może zacząć od przeczytania instrukcji!!! tam jest wszystko klarownie wyłożone.
Ostatnio zmieniony pn 23 cze, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

robertyamaha

Re: Jak zmienić płyny w quadzie przeprawowym - dla laików?

Post autor: robertyamaha » śr 25 cze, 2008

XioncŁ
Witam,

Przeglądnąłem cały dział w poszukiwaniu instrukcji zmiany płynów w quadzie przeprawowym. Mam na myśli głównie.. no własnie olej w silniku oraz skrzyni biegów, jak dobrze myślę :mrgreen: