Jak zmienić płyny w quadzie przeprawowym - dla laików?

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Xionc
Posty: 13
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Pomorze

Jak zmienić płyny w quadzie przeprawowym - dla laików?

Post autor: Xionc » ndz 22 cze, 2008

Witam,

Przeglądnąłem cały dział w poszukiwaniu instrukcji zmiany płynów w quadzie przeprawowym. Mam na myśli głównie.. no własnie olej w silniku oraz skrzyni biegów, jak dobrze myślę :mrgreen:
Napewno warto nauczyć sie tego samemu. Ja jestem kompletnym laikiem, a gdyby ktoś zechciał zamieścić taki uniwersalny opis tych czynności, wraz z wymianami filtrów powietrza i oleju, no i kilkoma radami... Była by to nieoceniona wiedza dla osób, które nie mają o tym pojęcia.
Najchętniej za przykłąd mógłby posłużyć np: Brut Force 750 :lol:

Pozdrawiam,

Ps. A może najlepiej zacząć od określenia części eksplatacyjnych, które powinno się wymieniać co jakiś czas.

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » pn 23 cze, 2008

Xionc

Ps. A może najlepiej zacząć od określenia części eksplatacyjnych, które powinno się wymieniać co jakiś czas.
a może zacząć od przeczytania instrukcji!!! tam jest wszystko klarownie wyłożone.
Ostatnio zmieniony pn 23 cze, 2008 przez Romulus, łącznie zmieniany 1 raz.

robertyamaha
Posty: 600
Rejestracja: wt 01 sty, 2008
Lokalizacja: w-wa

Re: Jak zmienić płyny w quadzie przeprawowym - dla laików?

Post autor: robertyamaha » śr 25 cze, 2008

XioncŁ
Witam,

Przeglądnąłem cały dział w poszukiwaniu instrukcji zmiany płynów w quadzie przeprawowym. Mam na myśli głównie.. no własnie olej w silniku oraz skrzyni biegów, jak dobrze myślę :mrgreen:
Napewno warto nauczyć sie tego samemu. Ja jestem kompletnym laikiem, a gdyby ktoś zechciał zamieścić taki uniwersalny opis tych czynności, wraz z wymianami filtrów powietrza i oleju, no i kilkoma radami... Była by to nieoceniona wiedza dla osób, które nie mają o tym pojęcia.
Najchętniej za przykłąd mógłby posłużyć np: Brut Force 750 :lol:

Pozdrawiam,

Ps. A może najlepiej zacząć od określenia części eksplatacyjnych, które powinno się wymieniać co jakiś czas.
ty lepiej jedź do serwisu., będzie mniej strat
Ostatnio zmieniony czw 26 cze, 2008 przez robertyamaha, łącznie zmieniany 1 raz.

Xionc
Posty: 13
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Xionc » czw 26 cze, 2008

Tak z miłą chęcią, ja nie czytałem jeszcze instrukcji bo nie mam pojazdu. Zadałem to pytanie dlatego że nie ma opisu serwisu quada przeprawowego. Ja sam nawet jak do serwisu pojadę to chciałbym miec pewność że części ekspoatacyjne zostały wymienione, a przynajmniej żeby na coś zwrócić uwagę i nie być kompletnym młotkiem :oops:

Tak sobie myślę że wymieniać trzeba:

Filtr oleju i olej w silniku
Olej w skrzyni biegów
Świece :lol:
Filtr powietrza

No własnie co jeszcze.... i jakie regulacje??

Xionc
Posty: 13
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Xionc » wt 01 lip, 2008

No i co to by było na tyle konstruktywnej wymiany informacji super super

Awatar użytkownika
szyka666
Posty: 242
Rejestracja: sob 23 lut, 2008
Lokalizacja: Zasadniczo okolice Częstochowy

Post autor: szyka666 » wt 01 lip, 2008

Możesz jeszcze sprawdzic stan oleju w dyfrach (czy jeszcze jest i czy nie zamienił sie w błotko), no i jeszcze ewentualnie ustawienie obrotów silnika.
Czerwona Honda Rancher 350 ES 4x4 - i styka bo musi ;P :I love HONDA: :I love HONDA:

maarty
Posty: 5
Rejestracja: śr 11 cze, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maarty » śr 02 lip, 2008

Co do wymiany filtra oleju (Kawa BF750).

Spotkała mnie niemiła niespodzianka. Zakupilem filtr KN do wymiany po 100km i tu ZONK.
Fabryczny nie posiada główki klucza(tak jak KN), więc warto zawczasu zaopatrzyć się w duużą żabe (ok. 5") lub klucz do rur (samozaciskowy). Spojrzałem na filtr wcześniej, ale w OBI jakoś wyleciało mi z głowy.
Inaczej d**a ze zmiany oleju z filtrem w silniku.

Co do dyfrów, jak już ktoś wspomniał, RTFM (Read The F*****G Manual) :mrgreen:
XIONC, jak odbierzesz maszynę z instrukcją, to nie sposób coś spiep**yć...

PZDR
Maarty
P.S. Kawa stoi "pusta w silniku" do jutra.

Xionc
Posty: 13
Rejestracja: ndz 08 cze, 2008
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Xionc » śr 02 lip, 2008

Super, dziękuję bardzo... rozwialiście moje obawy :hura:
swoją drogą teraz zastanawiam się jakich olejów używać? :oops:

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » śr 02 lip, 2008

stary, kup pierw sprzęt a potem bedziesz sie zastanawiał, uwierz mi ze to nie jest w tym momencie najważniejsze, a co do serwisów to wcale Ci sie nie dziwie ze sie troche obawiasz o ich skrupulatność

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”