![Very Happy :D](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Drezdenko 20-22.06.2008
sluchajcie mam prosbe do tych co beda na tym rajdzie... chodzi o to ze szukam pilnie dzwigni gazu do ltz 400 a obecnie posiadam rollgaz ... chce to zmieniec bo jestem poczatkujacy a na tym rollgazie to sie zabije predzej czy pozniej wiec pomozcie mi
(
prosze![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
prosze
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
Ostatnio zmieniony czw 12 cze, 2008 przez ChriS1984, łącznie zmieniany 1 raz.
no "moim" to napewno, bo chyba sprzęty im już pordzewiałyITAL
To byłoby zbyt okrutne. Mysle ,że chłopaki na to nie zasłużyli :myśl:
A co tam dopkopiemy im![]()
![]()
![Razz :P](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_razz.gif)
![Confused :?](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_confused.gif)
Ostatnio zmieniony czw 12 cze, 2008 przez Ronin, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły
- Adamiak Jarosła
- Posty: 148
- Rejestracja: pn 29 sty, 2007
- Lokalizacja: Świecie
- Kontakt:
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
Shogun i ITAL, mam do Was prośbę. Wypiszcię mi listę osób zgłoszonych na rajd do Drezdenka w taki sposób.
Nick.........Quad
Nick.........Quad
Dacie radę?
To jest ważne bo to może zdecydować o tym czy przyjadą do Nas ośki:)![Razz :P](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_razz.gif)
Nick.........Quad
Nick.........Quad
Dacie radę?
To jest ważne bo to może zdecydować o tym czy przyjadą do Nas ośki:)
![Razz :P](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_razz.gif)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
PROGRAM ZLOTU:
Piątek - 20.06.2008
PARK HARCERZA
Od 15.00 - przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja załóg.
Ok. 17.30 - honorowy start wszystkich zawodników PLAC WILEŃSKI.
Ok. 18.30 - rozpoczęcie zmagań przez grupę przeprawową oraz objazd odcinków
sprawnościowych przez grupę sportową.
Ok. 20.00 - zabawa taneczna.
Sobota - 21.06.2008
PARK HARCERZA
Ok. 10.00 - rozpoczęcie zmagań.
14.00-15.00 - posiłek rajdowy.
ok. 19.00 - zakończenie rywalizacji.
20.00 - Zabawa taneczna do godz. 3.00.
ok. 21.00 - Ogłoszenie wyników.
22.00 - pokaz sztucznych ogni, obrzęd sobótkowy (Nocy Świętojańskiej).
Niedziela - 22.06.2008
PARK HARCERZA
11.00 - konkurs króla błota.
12.30 - odcinek sprawnościowy dla kobiet.
13.00-14.00 - zakończenie zlotu.
UCZESTNICTWO: Do udziału w zlocie dopuszcza się pojazdy terenowe posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach RP. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Załogę stanowi kierowca i pilot. Na trasie dojazdowej dopuszcza się uczestnictwo osób towarzyszących w pojazdach, zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
PRZEBIEG ZLOTU:
Zmagania na tym zlocie podzieliliśmy na dwie grupy - sportową i przeprawową. Załoga zgłaszając swój udział może określić uczestnictwo tylko w jednej konkurencji. Grupa sportowa pokonuje cztery próby sprawnościowe 2 x 2 przejazdy na odcinkach trawiasto - błotnych i górzysto - żwirowych. Na każdej próbie będą obecni sędziowie w godzinach wskazanych przez organizatora oddzielnym komunikatem. Każda załoga wybiera dowolną kolejność startu na próbach, jednak nie podjęcie próby w wyznaczonym czasie powoduje wykluczenie z danej rywalizacji. Czas pomocy podczas przejazdu próby (podczepianie liny przez pilota), wlicza się do ogólnego czasu przejazdu próby.
W czasie przejazdu próby pasy bezpieczeństwa zapięte, szyby zamknięte! Kaski ochronne zapięte!
PUNKTACJA: Pominięcie bramki - 50 pkt karnych
Przewrócenie słupka - 5 pkt karnych
Nie ukończenie próby - taryfa
Dla każdej próby zostanie przypisany czas przejazdu minimalny i maksymalny.
Przekroczenie (skrócenie) czasu minimalnego - każda sekunda - 20 pkt karnych.
Przekroczenie czasu maksymalnego - 10 pkt karnych.
Przejazd w limicie czasowym - każda sekunda - 1 pkt.
Grupa przeprawowa ma do pokonania kilkadziesiąt punktów przeprawowych
(faktyczna ilość zostanie określona komunikatem organizatora przed rozpoczęciem zawodów). Dojazdy do punktów przeprawowych będą wskazywać znaki kierunkowe, a same punkty przeprawowe będą zawierać tabliczkę z numerem próby. Zaliczenie próby polega na odbiciu znaku pieczęci przytwierdzonej do słupka lub drzewa na karcie drogowej umieszczonej na stałe w samochodzie. UWAGA! Numer odbitej pieczęci musi być zgodny z numerem pola na karcie drogowej! W przeciwnym wypadku punkt nie zostanie zaliczony przez komisję sędziowską. Punkty przeprawowe mogą mieć różną wartość określoną przez organizatora według stopnia trudności. Zdobywca największej ilości punktów zostaje zwycięzcą. Czas rozpoczęcia i zakończenia zmagań określa organizator w komunikacie. Pomoc organizatora w trakcie zmagań nie będzie udzielana. W przypadku zdobycia takiej samej ilości punktów zostanie przeprowadzona konkurencja dodatkowa polegająca na ciągnięciu opony, podczepieniu jej do drzewa i zapięciu szekli na czas. Na trasie dojazdowej do punktów przeprawowych umiejscowionych poza Drezdenkiem mogą znajdować się punkty kontroli przejazdu PKP, przy których należy dokonać odcisku pieczęci na karcie drogowej (jedna pieczęć - jeden punkt).
W CZASIE ZAWODÓW PRZESTRZEGAMY WSZELKICH PRZEPISÓW BEZPIECZEŃSTWA.
NAGRODY: Organizator za udział w zlocie przewiduje puchary i dyplomy za trzy pierwsze miejsca w każdej konkurencji oraz dyplomy za udział dla każdej załogi. Protesty nie będą przyjmowane.
POSTANOWIENIA OGÓLNE: Każdy z uczestników biorących udział w zlocie podporządkuje się niniejszemu regulaminowi. Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności za szkody spowodowane osobom trzecim.
INNE: Wszelkie szczegółowe informacje mogą być podawane w formie komunikatów ustnych przed opuszczeniem zbiórki. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych prób sprawnościowych, w zależności od warunków atmosferycznych, ze względu na bezpieczeństwo uczestników.
UWAGA!
Zabrania się wjazdu przed zawodami na odcinki przygotowane do prób pod rygorem wykluczenia z imprezy.
KOMANDOR
Jan Kuchowicz
604-511-709
www.klub4x4drezdenko.pl
Piątek - 20.06.2008
PARK HARCERZA
Od 15.00 - przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja załóg.
Ok. 17.30 - honorowy start wszystkich zawodników PLAC WILEŃSKI.
Ok. 18.30 - rozpoczęcie zmagań przez grupę przeprawową oraz objazd odcinków
sprawnościowych przez grupę sportową.
Ok. 20.00 - zabawa taneczna.
Sobota - 21.06.2008
PARK HARCERZA
Ok. 10.00 - rozpoczęcie zmagań.
14.00-15.00 - posiłek rajdowy.
ok. 19.00 - zakończenie rywalizacji.
20.00 - Zabawa taneczna do godz. 3.00.
ok. 21.00 - Ogłoszenie wyników.
22.00 - pokaz sztucznych ogni, obrzęd sobótkowy (Nocy Świętojańskiej).
Niedziela - 22.06.2008
PARK HARCERZA
11.00 - konkurs króla błota.
12.30 - odcinek sprawnościowy dla kobiet.
13.00-14.00 - zakończenie zlotu.
UCZESTNICTWO: Do udziału w zlocie dopuszcza się pojazdy terenowe posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach RP. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Załogę stanowi kierowca i pilot. Na trasie dojazdowej dopuszcza się uczestnictwo osób towarzyszących w pojazdach, zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
PRZEBIEG ZLOTU:
Zmagania na tym zlocie podzieliliśmy na dwie grupy - sportową i przeprawową. Załoga zgłaszając swój udział może określić uczestnictwo tylko w jednej konkurencji. Grupa sportowa pokonuje cztery próby sprawnościowe 2 x 2 przejazdy na odcinkach trawiasto - błotnych i górzysto - żwirowych. Na każdej próbie będą obecni sędziowie w godzinach wskazanych przez organizatora oddzielnym komunikatem. Każda załoga wybiera dowolną kolejność startu na próbach, jednak nie podjęcie próby w wyznaczonym czasie powoduje wykluczenie z danej rywalizacji. Czas pomocy podczas przejazdu próby (podczepianie liny przez pilota), wlicza się do ogólnego czasu przejazdu próby.
W czasie przejazdu próby pasy bezpieczeństwa zapięte, szyby zamknięte! Kaski ochronne zapięte!
PUNKTACJA: Pominięcie bramki - 50 pkt karnych
Przewrócenie słupka - 5 pkt karnych
Nie ukończenie próby - taryfa
Dla każdej próby zostanie przypisany czas przejazdu minimalny i maksymalny.
Przekroczenie (skrócenie) czasu minimalnego - każda sekunda - 20 pkt karnych.
Przekroczenie czasu maksymalnego - 10 pkt karnych.
Przejazd w limicie czasowym - każda sekunda - 1 pkt.
Grupa przeprawowa ma do pokonania kilkadziesiąt punktów przeprawowych
(faktyczna ilość zostanie określona komunikatem organizatora przed rozpoczęciem zawodów). Dojazdy do punktów przeprawowych będą wskazywać znaki kierunkowe, a same punkty przeprawowe będą zawierać tabliczkę z numerem próby. Zaliczenie próby polega na odbiciu znaku pieczęci przytwierdzonej do słupka lub drzewa na karcie drogowej umieszczonej na stałe w samochodzie. UWAGA! Numer odbitej pieczęci musi być zgodny z numerem pola na karcie drogowej! W przeciwnym wypadku punkt nie zostanie zaliczony przez komisję sędziowską. Punkty przeprawowe mogą mieć różną wartość określoną przez organizatora według stopnia trudności. Zdobywca największej ilości punktów zostaje zwycięzcą. Czas rozpoczęcia i zakończenia zmagań określa organizator w komunikacie. Pomoc organizatora w trakcie zmagań nie będzie udzielana. W przypadku zdobycia takiej samej ilości punktów zostanie przeprowadzona konkurencja dodatkowa polegająca na ciągnięciu opony, podczepieniu jej do drzewa i zapięciu szekli na czas. Na trasie dojazdowej do punktów przeprawowych umiejscowionych poza Drezdenkiem mogą znajdować się punkty kontroli przejazdu PKP, przy których należy dokonać odcisku pieczęci na karcie drogowej (jedna pieczęć - jeden punkt).
W CZASIE ZAWODÓW PRZESTRZEGAMY WSZELKICH PRZEPISÓW BEZPIECZEŃSTWA.
NAGRODY: Organizator za udział w zlocie przewiduje puchary i dyplomy za trzy pierwsze miejsca w każdej konkurencji oraz dyplomy za udział dla każdej załogi. Protesty nie będą przyjmowane.
POSTANOWIENIA OGÓLNE: Każdy z uczestników biorących udział w zlocie podporządkuje się niniejszemu regulaminowi. Organizator nie bierze na siebie odpowiedzialności za szkody spowodowane osobom trzecim.
INNE: Wszelkie szczegółowe informacje mogą być podawane w formie komunikatów ustnych przed opuszczeniem zbiórki. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych prób sprawnościowych, w zależności od warunków atmosferycznych, ze względu na bezpieczeństwo uczestników.
UWAGA!
Zabrania się wjazdu przed zawodami na odcinki przygotowane do prób pod rygorem wykluczenia z imprezy.
KOMANDOR
Jan Kuchowicz
604-511-709
www.klub4x4drezdenko.pl
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
eeee?Ruszko
Do udziału w zlocie dopuszcza się pojazdy terenowe posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach RP
chwila moment, a quady te nie wypicowane w kierunkowskazy i blachy!!??
Ostatnio zmieniony pn 16 cze, 2008 przez Ronin, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły