filtr oleju-gdzie w Rinconie 650?

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Awatar użytkownika
czajnikz
Posty: 109
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Podgórzyn
Kontakt:

olej cd

Post autor: czajnikz » śr 11 cze, 2008

OK a jak ktoś złappie wodę to też trzeba płukanke robić czy jest jednak jakiś sposób na wygonienie prawie całego oleju z "silnika".

tobiasz
Posty: 5
Rejestracja: czw 08 maja, 2008
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: tobiasz » czw 12 cze, 2008

mozesz tez odrazu wylaczyc silnik, odstawiawic na plaskie, odczekac pare minut i odkrecic spust oleju. Potem tylko czekac, az zamiast wody zacznie kapac olej. Zakrecasz i gotowe. Albo mozesz robic tez plukanke.

Swoja droga ciekaw jestem, cos przy zmianie oleju w terenie robicie ze spuszczonym. znaja zycie pewnie leci prosto w ziemie...

Awatar użytkownika
czajnikz
Posty: 109
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Podgórzyn
Kontakt:

Post autor: czajnikz » pt 13 cze, 2008

tobiasz

Swoja droga ciekaw jestem, cos przy zmianie oleju w terenie robicie ze spuszczonym. znaja zycie pewnie leci prosto w ziemie...
Tobiasz-u oczywiście dziękuję za wypowiedź ale wydaje mi się że nie przeczytałeć całego wątku albo zaszło nieporozumienie. Ja usiłowałem się dowiedzieć jakie czynności należy wykonać aby maxymalnie opróżnić silnik i peryferia z oleju. Chyba się udało bo wyłapałem ponad 3 litry + to co się porozlewało i wylądowało w szmatach a dolałem prawie do poziomu maź ok 3,5 litra.
Pozdrawiam 8)
Ostatnio zmieniony sob 14 cze, 2008 przez czajnikz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czajnikz
Posty: 109
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Podgórzyn
Kontakt:

olej

Post autor: czajnikz » pt 20 cze, 2008

Romulus:
Lej Motul 5100 ester 10w40 4t, na Castrolu nie pojeździsz.
Wymieniony na M5100 jest OK tylko jakoś nie radzę sobie z tym mierzeniem poziomem oleju. Ile czasu czekać po wyłączeniu (co za debilny system pomiaru) albo ja jestem jakiś tępy. przecież inny poziom jest zaraz po wyłaczeniu silnika, inny po minucie a po 2 jeszcze inny. Który jest właściwy????????
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt 20 cze, 2008 przez czajnikz, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”