HONDA RINCON 650 CIśNIENIE OLEJU !!

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
djmp9
Posty: 82
Rejestracja: pt 24 sie, 2007
Quad:: www.minikoparkawroclaw.pl
Imię: www.minikoparka.hekko.pl
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

HONDA RINCON 650 CIśNIENIE OLEJU !!

Post autor: djmp9 » pt 09 maja, 2008

Witam, posiadam Honde Rincon 650 z 2005 r, po odpaleniu po około 30 s zapala sie lampka od oleju. Sprawdziłem stan,jest praawidłowy., nie wiem czy w czasie jazdy wszystko jest ok, ponieważ potrzebuje przednie półośki :) jaka moza być przyczyna ??
HONDA RINCON 650 2005 r
ITP T7 12' + ITP Mud Lite XTR 26'

HONDA RANCHER 400 4x4 2004 r

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » sob 10 maja, 2008

Padnięty czujnik ciśnienia oleju zapewne
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » ndz 11 maja, 2008

Raczej padnięty silnik niż czujnik :(
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » ndz 11 maja, 2008

Często gęsto padają czujniki a nie silniki :P
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » pn 12 maja, 2008

A jak sprawdzasz olej??? wbrew pozorom wcale nie głupie pytanie. W rinconie sprawdzasz na ciepło po około minucie od zgaszenia silnika. Na zimno jest wszystko ok jest stan ale na ciepło jak olej jest w konwerterze zaczyna być go mało stąd taki sposób kontroli.

Awatar użytkownika
czajnikz
Posty: 109
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Lokalizacja: Podgórzyn
Kontakt:

bagnet

Post autor: czajnikz » pn 26 maja, 2008

trochę mnie zadziwiło to co piszesz Romulus bo Generalnie Honda zawsze stosowała zasadę sprawdzania poziomu oleju poprzez wsunięcie bagnetu do oporu bez wkręcania i to ma być prawidłowy pomiar. U mnie to hamerykanin wogule chyba uważał że oleju nigdy dość bo miałem dobre 0,3l ponad stan. Ale ponieważ twoja teza wydawała się być zasadna podzwoniłem po kilku dilerach hondy i żaden mechanik nie potwierdził twojej rewolucyjnej metody. To wprowadza pewien zament czy oni mają tak znikomą wiedzę na temat tego co nam naprawiają czy może tobie ktoś kit wcisnął a może obie metody zawierają się pomięzy min a max??? Niewiem Jeśli to gdzieś wyczytałeś to spróbój mnie przekonać bo ja nie mam instrukcji do swojej 650 a z ameryk serwisówki niewiele umiem wyczytać więcej zgadnąć. W polskich salonach ponoś nie byłospredaży 650 i instrukcji po polsku też niema. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
AtvKamin
Posty: 57
Rejestracja: śr 13 cze, 2007
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AtvKamin » wt 27 maja, 2008

Wg manualu olej w Rinconie sprawdzamy po nagrzaniu silnika około 3 do 5min w zależności od pory roku. Nie przygazowujemy, tylko zostawiamy na biegu jałowym. Wtedy dopiero mamy prawidłowe wskazanie oleju. Sprawdzamy na nie wkręconym bagnecie.

Na zimnym silniku prawidłowy poziom będzie zawsze powyżej górnej kreski. Co niektórzy ułatwiają sobie i zaznaczają trzecią kreskę dla zimnego silnika. :lol:

Awatar użytkownika
Romulus
Posty: 399
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: Nie ma. Bo nie mogę jeździć
Imię: Roman
Lokalizacja: Jabłonna

Post autor: Romulus » wt 27 maja, 2008

czajnikz, masz rację odnośnie bagnetu sprawdzamy przez wsunięcie bagnetu do oporu bez wkręcania tyle że w Rinconie na ciepłym silniku.
Co do mechaników Hond u dilerów nie będę się wypowiadał nawet do nich się nie zbliżam, doświadczenia kilku kolegów którzy próbowali z nich korzystać przerosły wszelkie oczekiwania zarówno kwotowe jak jakościowe niestety na in minus. Kiedyś jak się spotkamy opowiem Ci kilka historii.
Co do oleju informację którą podałem mam od kolegów którzy przecierali szlaki jeśli chodzi o Rincona. A wracając do mechaników i oleju, miałem problem z moim Rinconem trudna zmiana na trzeci bieg (czasem nie wchodził), mały wyjazd z rowu i brak przeniesienia napędu, coś dzwoni!!! szukając pomocy zadzwoniłem do Honda Plaza rozmawiałem z mechanikiem i rada wymienić konverter pare tys. zł na szczęście zadzwoniłem również do kolegów dostałem taką informację odnośnie oleju zastosowałem się do niej przejechałem od tego czasu moim Rinconem około 4,5 tys. km w tym zaliczyłem parę rajdów, wszelkie dolegliwości się skończyły, i nie ma ich do dziś. Wszystko chodzi jak złoto. :ok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”