Witam
Zastanawiam sie nad kupnem raptora 660 uzywanego niestety jeszcze go nie ogladalem i nie brykalem na nim - z tego co wiem gosciu mowi ze sprzet sprawny oczywiscie napewno bedzie trzeba przy nim grzebac. Napewno wiem ze sa luzy w kierownicy. czy mozecie pomoc informacja co moze byc przyczynkiem takiego zachowania i co nalezaloby wymienic oraz czy wogole sie tym interesowac. Sprzet z 2001 roku po wymianie standardowych eksploatacyjnych rzeczy(typu klocki filtry olej, łozyska) - ciekawe czy po takim czasie nie nalezaloby wymienic amorkow i czegos jeszcze. Jaka wasza rada??
raptor - luz w kierownicy
-
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz 04 maja, 2008
- Lokalizacja: Kampinos/Sochaczew/Pruszkow
- Kontakt:
raptor - luz w kierownicy
In Arsene we trust......
CZESTO TAKI LUZ W KIEROWNICY TO KONCOWKI DRAZKA KIEROWNICZEGO A JA SPOTKAłEM SIE U SIEBIE Z LUZEM NA GORNYM WACHACZU GDZIE ZUZYWAJą SIE GUMOWE USZCZELKI . KOSZTY ZNIKOME .CZESTO TEZ LUZUJE SIE SRUBA DOKRECAJąCA KIEROWNCE GDYZ WYRABIA SIE ZAWLECZKA BLOKUJąCA I MINIMALNIE LUZUJE CO DAJE EFEKT LUZU.SA TO LUZY KTORE SAM MOZESZ LIKWIDOWAC
Czasem tez luz pojawia sie na tuleji trzymajacej kolumne kierownicy, zalezy tez jakie tam jest rozwiazanie, prawde mowiac... w takim quadzie poza silnikiem nie ma zbytnio oco sie martwic, cala reszte da sie zregenerowac, a lozyska, koncowki itp to bardzo czesto elementy, ktore dostaniesz w kazdej hurtowni. Sprawdz luzy na tylnym wahaczu, czy teleskopy trzymaja, zestaw napedowy, czy rozrusznik kreci za kazdym razem choc nawet rozrusznik ostatnio udalo mi sie naprawic w moim polarisie za 2.5zl wsadzajac szczotki z malucha...