Witam
Jako przedstawiciel importera chciałbym wypowiedzieć się w sprawie serwisu .
Wszystkie podstawowe prawa i obowiązki klienta dotyczące gwarancji na zakupionego quada wymienione są w karcie gwarancyjnej . Karta ta powinna być oczywiście prawidłowo wypełniona i ostęplowana przez dealera dokonującego sprzedaży.
Obecnie obowiązująca karta gwarancyjna ( te same zasady obowiązują od początku sprzedaży ) gwarantuje BEZPŁATNE naprawy gwarancyjne u dealera który dokonał sprzedaży quada oraz w serwisie importera w Łodzi. Innymy słowy jeżeli kupimy quada np: u dealera w Koszalinie to bezpłatny serwis gwarancyjny mamy u niego w Koszalinie oraz u importera w Łodzi. Naprawy odpłatne i przeglądy okresowe można dokonywać u dowolnego dealera Lucky Star .
Jeżeli klieńci nie uzyskali bezpłatnej naprawy gwarancyjnej u dealera który sprzedał im quada to znaczy, że dealer postąpił niezgodnie z prawem!
Prosimy o kontakt ze strony tych klientów na adres mailowy tomasz.nowac@quady.eu . Postaramy się pomóc oraz przeciwdziałać takim sytuacją w przyszłości.
Prawdą też jest to, że taki system serwisowania gwarancyjnego ( tylko u importera i u dealera który dokonał sprzedaży quada ) dobrze sprawdza się tylko dla małej ilości quadów na rynku. W tej chwili w Polsce jeździ już około 800 sztuk Lucky Starów i ich liczba bardzo szybko rośnie . Mogę już poinformować, że importer podjął decyzję o utworzeniu sieci autoryzowanych serwisów w których będzie można dokonywać bezpłatnych napraw gwarancyjnych niezależnie od miejsca zakupu quada. W ciągu kilku miesięcy powinien powstać minimum jeden taki serwis w każdym województwie.
pozdrawiam
Andrzej Gawroński
Witam,
kupiłem LS 250 używanego. Poprzedni właściciel kupił go w Rawiczu, mieszkał pod Opolem i tam jeździł. O gwarancji i naprawach gwarancyjnych niestety dowiedziałem się już po zakupie. Dzwoniłem do kilku punktów w Poznaniu i usłyszałem dokładnie to co Pan Andrzej napisał... Jedyne pocieszenie, że wkrótce będzie siatka punktów serwisowych w całej Polsce. Narazie pozostaje mi robić przeglądy gwarancyjne zgodnie z harmonogramem i liczyć że nic się nie popsuje
Mam jeszcze pytanko, czy przegląd na 1500km jest, czy też go nie ma? Otóż w książce nic o takim nie jest wspomniane, a w punkcie serwisowym powiedzieli, że takie wykonują (gwarancyjne).
Pozdrawiam