Lucky Star SP250-S

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
Zielony
Posty: 5
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Szamotuły, Poznań
Kontakt:

Post autor: Zielony » pt 02 maja, 2008

Witam
Jako przedstawiciel importera chciałbym wypowiedzieć się w sprawie serwisu .
Wszystkie podstawowe prawa i obowiązki klienta dotyczące gwarancji na zakupionego quada wymienione są w karcie gwarancyjnej . Karta ta powinna być oczywiście prawidłowo wypełniona i ostęplowana przez dealera dokonującego sprzedaży.
Obecnie obowiązująca karta gwarancyjna ( te same zasady obowiązują od początku sprzedaży ) gwarantuje BEZPŁATNE naprawy gwarancyjne u dealera który dokonał sprzedaży quada oraz w serwisie importera w Łodzi. Innymy słowy jeżeli kupimy quada np: u dealera w Koszalinie to bezpłatny serwis gwarancyjny mamy u niego w Koszalinie oraz u importera w Łodzi. Naprawy odpłatne i przeglądy okresowe można dokonywać u dowolnego dealera Lucky Star .
Jeżeli klieńci nie uzyskali bezpłatnej naprawy gwarancyjnej u dealera który sprzedał im quada to znaczy, że dealer postąpił niezgodnie z prawem!
Prosimy o kontakt ze strony tych klientów na adres mailowy tomasz.nowac@quady.eu . Postaramy się pomóc oraz przeciwdziałać takim sytuacją w przyszłości.

Prawdą też jest to, że taki system serwisowania gwarancyjnego ( tylko u importera i u dealera który dokonał sprzedaży quada ) dobrze sprawdza się tylko dla małej ilości quadów na rynku. W tej chwili w Polsce jeździ już około 800 sztuk Lucky Starów i ich liczba bardzo szybko rośnie . Mogę już poinformować, że importer podjął decyzję o utworzeniu sieci autoryzowanych serwisów w których będzie można dokonywać bezpłatnych napraw gwarancyjnych niezależnie od miejsca zakupu quada. W ciągu kilku miesięcy powinien powstać minimum jeden taki serwis w każdym województwie.

pozdrawiam
Andrzej Gawroński


Witam,
kupiłem LS 250 używanego. Poprzedni właściciel kupił go w Rawiczu, mieszkał pod Opolem i tam jeździł. O gwarancji i naprawach gwarancyjnych niestety dowiedziałem się już po zakupie. Dzwoniłem do kilku punktów w Poznaniu i usłyszałem dokładnie to co Pan Andrzej napisał... Jedyne pocieszenie, że wkrótce będzie siatka punktów serwisowych w całej Polsce. Narazie pozostaje mi robić przeglądy gwarancyjne zgodnie z harmonogramem i liczyć że nic się nie popsuje :cwaniak:
Mam jeszcze pytanko, czy przegląd na 1500km jest, czy też go nie ma? Otóż w książce nic o takim nie jest wspomniane, a w punkcie serwisowym powiedzieli, że takie wykonują (gwarancyjne).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob 03 maja, 2008 przez Zielony, łącznie zmieniany 1 raz.
..... ::::: beautiful wild beast ::::: .....

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » pt 02 maja, 2008

Przeglądy gwarancyjne są: pierwszy po 200km, drugi po 1000km, i następne co 1000km. Zadnego na 1500 nie ma.
:I love POLARIS:

Zielony
Posty: 5
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Szamotuły, Poznań
Kontakt:

Post autor: Zielony » sob 03 maja, 2008

Przeglądy gwarancyjne są: pierwszy po 200km, drugi po 1000km, i następne co 1000km
Tak właśnie mam wpisane w tabeli w instrukcji obsługi. Natomiast poprzedni właściciel mówił o przeglądach co 500km, tak samo jeden z dealerów poznańskich.
A co jeśli w karcie gwarancyjnej jest 1. przegląd wpisany z przebiegiem 410km, drugi przy 1000km. W tej chwili mam przejechane 1500km. Co robić w takiej sytuacji?
..... ::::: beautiful wild beast ::::: .....

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » sob 03 maja, 2008

Na pewno przegląd nie zaszkodzi, ale wg. zaleceń producenta wystarczy co 1000km. Jak nie chcesz zbędnie wydawać kasy jedź na przegląd jak będziesz miał 2000 km. Gwarancji przez to nie stracisz.
:I love POLARIS:

Zielony
Posty: 5
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Szamotuły, Poznań
Kontakt:

Post autor: Zielony » pn 05 maja, 2008

W sumie to i tak jestem umówiony na przegląd 12maja... W tej chwili są tak odległe terminy. Sądzę, że do tego czasu dużo nie będzie brakować do 2000km... Jak miałby być przegląd na 1500km to niestety LS musiałby stać w garażu. :? a tak jeszcze cały tydzień i weekend na jeżdzenie. :D Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
..... ::::: beautiful wild beast ::::: .....

romeck
Posty: 111
Rejestracja: śr 26 mar, 2008
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: romeck » pn 05 maja, 2008

dziękuję bardzo Panie Andrzeju za szybką reakcję (odpowiedź) i wyjaśnienia
pozostaje mieć nadzieję na szybki rozwój sieci serwisów do czego przyczynia się niewątpliwie duża sprzedaż

na razie to zanotowałem na koncie mojego SP 300 U brak ładowania, chyba zmarł moduł regulatora bo połączenia elektryczne są OK, jutro sie wezmę za diagnostyke bo na razie ręce mi sie trzęsą po weekendzie 8) , ciekawe że odpala z ręczniaka (3,5 V na akumulatorze) po czym zaraz gaśnie (napięcie podskakuje do 5,5 V po czym pada) ale to w sumie off top...
brak filozoficznych podpisów do podziału...

stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700

Zielony
Posty: 5
Rejestracja: pt 02 maja, 2008
Lokalizacja: Szamotuły, Poznań
Kontakt:

Post autor: Zielony » pn 05 maja, 2008

Panie Andrzeju. Mam jeszcze prośbę. Czy może Pan wymienić stany kilometrów przy jakiś MUSZĄ być wykonywane przeglądy, aby nie utracić gwarancji.
..... ::::: beautiful wild beast ::::: .....

romeck
Posty: 111
Rejestracja: śr 26 mar, 2008
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: romeck » pn 05 maja, 2008

Według instrukcji co 1000 km lub 6 miesięcy (co upływa pierwsze) przegląd pierwszy 150 km
wymianie podlega olej w silniku (wymiennego filtra brak) regulacja zaworów i przerwy na świecy, co 2000 km lub 12 mieś. wymienia się olej w skrzyni (transmisji).
brak filozoficznych podpisów do podziału...

stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700

jaroNSZ
Posty: 9
Rejestracja: czw 08 maja, 2008
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: jaroNSZ » czw 08 maja, 2008

Koledzy mam takie pytanko ile robicie tak średnio kilometrów na jednym baku???
Nie chodzi mi o jazdę po szosie oczywiście, ale w terenie, czyli bokiem zakręty, kręcenie bączków i ogólnie teren.

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 1159
Rejestracja: ndz 21 paź, 2007
Kontakt:

Post autor: Ronin » czw 08 maja, 2008

nie wyliczysz km w ten sposób, bo w tzw terenie różnica w spalaniu może wyjść nawet 100%
zacznij się martwic jak po godzinie nie będzie paliwa :)
Prawdziwi mistrzowie nie jedzą miodu, prawdziwi mistrzowie żują pszczoły

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”