KOŁA

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
romeck
Posty: 111
Rejestracja: śr 26 mar, 2008
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: romeck » wt 29 kwie, 2008

no ale to już są niuanse, różnica między Polariskiem czy Bombą a Japońcem ma sie nijak do zdeklasowanych chinoli po 5-7 koła za sztuke...
brak filozoficznych podpisów do podziału...

stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700

wiwi
Posty: 22
Rejestracja: pn 25 lut, 2008
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: wiwi » ndz 04 maja, 2008

Panowie sprawdzcie ciśnienie w oponach ja miałem podobny problem przy Ls-250 okazało się że było zbyt duże ciśnienie i też troszke drżał

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » pn 05 maja, 2008

Wiwi, nie przerywaj, chłopaki rozkręcili sie na troche inny temat :figielek:

romeck
Posty: 111
Rejestracja: śr 26 mar, 2008
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: romeck » wt 06 maja, 2008

wiwi: Panowie sprawdzcie ciśnienie w oponach ja miałem podobny problem przy Ls-250 okazało się że było zbyt duże ciśnienie i też troszke drżał
łojezu, toż ja myślałem że to podstawa nie ? jak odebrałem swojego LSa to miał opony
nabite jak autobus w dzień targowy (po co? nie wiem...) po wyregulowaniu ciśnienia - całkiem inna jazda...
brak filozoficznych podpisów do podziału...

stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700

wiwi
Posty: 22
Rejestracja: pn 25 lut, 2008
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: wiwi » śr 07 maja, 2008

Motyf pisze:Wiwi, nie przerywaj, chłopaki rozkręcili sie na troche inny temat :figielek:
No niby tak ale takie pogaduchy to na innym forum np:"opinie o quadach"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”