Lucky Star SP250-S

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
ciopel
Posty: 1
Rejestracja: ndz 06 kwie, 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ciopel » ndz 06 kwie, 2008

Witam,
mam LS 250-S od 2 tygodni i jestem z niego zadowolony, mam pare pytanek:
Zastanawialem sie na LS300 ale przedawce poradzil mi, ze z 250-tką da sie wiecej
pokombinowac zeby zwiekszyc moc, czy to prawda, ktos z was juz to robil?
Ten sam sprzedawca mowil, ze jechal LS250 100 km/h a moj egzemplarz ledwo
80 wyciaga i to jeszcze z gorki, nie wiem czy tak ma byc?
Aha i jeszcze jedno, pierwszy przeglad jest po 200 czy 300 km?

zadlow
Posty: 42
Rejestracja: wt 03 kwie, 2007
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: zadlow » ndz 06 kwie, 2008

Tu masz opisane co nieco

www.lucky-team.pl
Extreme Black Lucky Star Dream Team

lisek_rolnik
Posty: 41
Rejestracja: wt 16 paź, 2007
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: lisek_rolnik » ndz 06 kwie, 2008

ciopel pisze:Witam,
mam LS 250-S od 2 tygodni i jestem z niego zadowolony, mam pare pytanek:
Zastanawialem sie na LS300 ale przedawce poradzil mi, ze z 250-tką da sie wiecej
pokombinowac zeby zwiekszyc moc, czy to prawda, ktos z was juz to robil?
Ten sam sprzedawca mowil, ze jechal LS250 100 km/h a moj egzemplarz ledwo
80 wyciaga i to jeszcze z gorki, nie wiem czy tak ma byc?
Aha i jeszcze jedno, pierwszy przeglad jest po 200 czy 300 km?
sprzedawca musiał ciąć z jeszce ostrzejszej góry niz Ty :D

a co do pierwszego przeglądu to słyszałem rózne wersje u mnie miał byc po 100 km ale przyjechałęm po 200
Dzień bez jazdy na quadzie to : Dzień stracony

romeck
Posty: 111
Rejestracja: śr 26 mar, 2008
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: romeck » ndz 06 kwie, 2008

mnie mówili że pierwszy przegląd po 200 km
po odblokowaniu 250tki (wydech i moduł) zauważyłem znaczny wzrost mocy, ale nie próbowałem pobijać rekordów (80 kmph bez problemów ale co dalej zobaczymy)
w 300tce moduł nie jest blokowany (tylko zwężka w tłumiku)
brak filozoficznych podpisów do podziału...

stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700

wiwi
Posty: 22
Rejestracja: pn 25 lut, 2008
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: wiwi » ndz 06 kwie, 2008

Hejka. Apropos przeglądu..pierwszy przegląd po 200km.chciałem zapytać jak to wygląda tz.czy mogę korzystać z serwisu dowolnego?i co muszę mieć ze sobą na takim przeglądzie.(chodzi o dokumenty)Ile to kosztuje,co wchodzi w zakres przeglądu.jeśli niezbędne są jakieś naprawy to czy muszę za nie płacić?Jeszcze jedno:może ktoś wie gdzie najbliżej Radomska znajduje się serwis Lucki Stara

Awatar użytkownika
domin11
Lucky ATV Team
Posty: 642
Rejestracja: ndz 04 mar, 2007
Quad:: 800 HO
Imię: Dominik
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: domin11 » ndz 06 kwie, 2008

Potrzebna będzie Ci karta gwarancujna i raczej nic oprócz zmiany oleju w skrzyni i silniku nie będzie konieczne.
U mnie nastąpiła mała awaria. Pasek wytrzymał 3200 kilometrów
Załączniki
zerwany pasek.jpg

Awatar użytkownika
mol19
Posty: 130
Rejestracja: wt 31 lip, 2007
Quad:: Czarny polar :)
Imię: Adrian
Lokalizacja: Goleniów
Kontakt:

Post autor: mol19 » ndz 06 kwie, 2008

ciopel

Witam,
mam LS 250-S od 2 tygodni i jestem z niego zadowolony, mam pare pytanek:
Zastanawialem sie na LS300 ale przedawce poradzil mi, ze z 250-tką da sie wiecej
pokombinowac zeby zwiekszyc moc, czy to prawda, ktos z was juz to robil?
Ten sam sprzedawca mowil, ze jechal LS250 100 km/h a moj egzemplarz ledwo
80 wyciaga i to jeszcze z gorki, nie wiem czy tak ma byc?
Aha i jeszcze jedno, pierwszy przeglad jest po 200 czy 300 km?

Na prostej LS 300 potrafi wyciągnąć 96km/h przy wadze kierowcy 110kg. Ale jeśli ty nie robiąc jeszcze nawet pierwszych 200km próbujesz wyciągnąć ze swojego maksymalnie ile sie da, to nie wróże ci nic dobrego :figielek:
Ostatnio zmieniony pn 07 kwie, 2008 przez mol19, łącznie zmieniany 1 raz.
:P

lisek_rolnik
Posty: 41
Rejestracja: wt 16 paź, 2007
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: lisek_rolnik » pn 07 kwie, 2008

romeck

mnie mówili że pierwszy przegląd po 200 km
po odblokowaniu 250tki (wydech i moduł) zauważyłem znaczny wzrost mocy, ale nie próbowałem pobijać rekordów (80 kmph bez problemów ale co dalej zobaczymy)
w 300tce moduł nie jest blokowany (tylko zwężka w tłumiku)
tez mi mówiono ze 300 nie jest blokowana ale moja była :D po odblokowaniu i wymianie całego wydechu i przejechanych 900 km 102 km/h
Ostatnio zmieniony pn 07 kwie, 2008 przez lisek_rolnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzień bez jazdy na quadzie to : Dzień stracony

romeck
Posty: 111
Rejestracja: śr 26 mar, 2008
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: romeck » pn 07 kwie, 2008

tez mi mówiono ze 300 nie jest blokowana ale moja była :D
możesz przybliżyć? (moduł ? , wydech ? , gaźnik ?)
po odblokowaniu i wymianie całego wydechu
a na jaki wymieniłeś? ten fabryczny tuningowy?

nie dręcz człowieka napisz coś więcej, boś strasznie oszczędny w słowach
jaką tą 300 masz, Sporta czy Utiliti
brak filozoficznych podpisów do podziału...

stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700

zadlow
Posty: 42
Rejestracja: wt 03 kwie, 2007
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: zadlow » pn 07 kwie, 2008

tu masz o tłumiku www.lucky-team.pl - wszyscy mamy taki sam wydech jak lisek.
Extreme Black Lucky Star Dream Team

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”