Cichy wydech Benz Silent Rider z USA
Cichy wydech Benz Silent Rider z USA
No dotarł tłumik dodatkowy z USA (Benz Silent Rider). Pierwsze wrażenia po wyjęciu z pudła - lekki i czarny (to te miłe wrażenia), wykonanie z grubsza mówiąc trochę tandetne. Ale za to pasuje praktycznie idealnie do quada. Wydech tego dodatkowego tłumika na tej samej wysokości co oryginalnego i lekko w dół, więc nie powinien się topić. W sobotę potestuję. Zobaczymy do czego to się nada
[size=75]Pozdrawiam
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?
"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?
"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]
jaak napisz w ustawkach gdzie smigasz w sobote tez bym posmigał
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]
No więc tak, zakłada się to łatwo, ale do końcówki jedynego słusznego innego niż wszystkie wydechu w Polarku trzeba przyspawać taki kawałek grubszej rurki, który ma spełniać rolę adaptora. I co ciekawe spełnia
Po założeniu rury tłumika na ten adaptor przykręcamy 2 śrubki i całość siedzi mocno pod tylnym zdeżorem. Wylot tego dodatkowego tłumika jest mniej więcej na poziomie oryginalnego, co też jest miłe.
Teraz najważniejsze - tłumik powinien tłumić - i tu się zdziwiłem, moja 700tka jest tak z grubsza mówiąc o połowę cichsza . Jak ją zostawiłem przed chatą na wolnych obrotach i poszedłem otworzyć garaż myślałem że zgasła czyli bardzo pozytywnie.
Teraz co jest nie halo :myśl:
- wolne obroty spadły o jakieś 100 - 200
- przy gwałtownym dodaniu gazu czasem silnik się lekko dławi
- co do spadku mocy - trudno mi powiedzieć, może z 5 koni obcięło, ale raczej jest to mało wyczuwalne
Pierwsze wnioski: do jazdy turystycznej z dzieckiem - rewelacja, duuużo ciszej; w teren jednak będę jechał głośniej bez dodatkowego tłumika. Być może 700ccm to trochę za dużo spalin na taki tłumik, ciekawe jak by to pracowało z 500tką
Po założeniu rury tłumika na ten adaptor przykręcamy 2 śrubki i całość siedzi mocno pod tylnym zdeżorem. Wylot tego dodatkowego tłumika jest mniej więcej na poziomie oryginalnego, co też jest miłe.
Teraz najważniejsze - tłumik powinien tłumić - i tu się zdziwiłem, moja 700tka jest tak z grubsza mówiąc o połowę cichsza . Jak ją zostawiłem przed chatą na wolnych obrotach i poszedłem otworzyć garaż myślałem że zgasła czyli bardzo pozytywnie.
Teraz co jest nie halo :myśl:
- wolne obroty spadły o jakieś 100 - 200
- przy gwałtownym dodaniu gazu czasem silnik się lekko dławi
- co do spadku mocy - trudno mi powiedzieć, może z 5 koni obcięło, ale raczej jest to mało wyczuwalne
Pierwsze wnioski: do jazdy turystycznej z dzieckiem - rewelacja, duuużo ciszej; w teren jednak będę jechał głośniej bez dodatkowego tłumika. Być może 700ccm to trochę za dużo spalin na taki tłumik, ciekawe jak by to pracowało z 500tką
[size=75]Pozdrawiam
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?
"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?
"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]