Cichy wydech Benz Silent Rider z USA

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jaak
Posty: 75
Rejestracja: pn 19 mar, 2007
Lokalizacja: ze środka

Cichy wydech Benz Silent Rider z USA

Post autor: Jaak » śr 19 mar, 2008

No dotarł tłumik dodatkowy z USA (Benz Silent Rider). Pierwsze wrażenia po wyjęciu z pudła - lekki i czarny (to te miłe wrażenia), wykonanie z grubsza mówiąc trochę tandetne. Ale za to pasuje praktycznie idealnie do quada. Wydech tego dodatkowego tłumika na tej samej wysokości co oryginalnego i lekko w dół, więc nie powinien się topić. W sobotę potestuję. Zobaczymy do czego to się nada :diabełek:
[size=75]Pozdrawiam
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?

"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]

Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » śr 19 mar, 2008

jaak napisz w ustawkach gdzie smigasz w sobote tez bym posmigał
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » czw 27 mar, 2008

zarąbiśćie Jaak, wklejaj foty jak tylko będziesz coś miał

Awatar użytkownika
Jaak
Posty: 75
Rejestracja: pn 19 mar, 2007
Lokalizacja: ze środka

Post autor: Jaak » czw 27 mar, 2008

No więc tak, zakłada się to łatwo, ale do końcówki jedynego słusznego innego niż wszystkie wydechu w Polarku trzeba przyspawać taki kawałek grubszej rurki, który ma spełniać rolę adaptora. I co ciekawe spełnia :oklaski:
Po założeniu rury tłumika na ten adaptor przykręcamy 2 śrubki i całość siedzi mocno pod tylnym zdeżorem. Wylot tego dodatkowego tłumika jest mniej więcej na poziomie oryginalnego, co też jest miłe.

Teraz najważniejsze - tłumik powinien tłumić - i tu się zdziwiłem, moja 700tka jest tak z grubsza mówiąc o połowę cichsza :ok: . Jak ją zostawiłem przed chatą na wolnych obrotach i poszedłem otworzyć garaż myślałem że zgasła :shock: czyli bardzo pozytywnie.

Teraz co jest nie halo :myśl:
- wolne obroty spadły o jakieś 100 - 200
- przy gwałtownym dodaniu gazu czasem silnik się lekko dławi
- co do spadku mocy - trudno mi powiedzieć, może z 5 koni obcięło, ale raczej jest to mało wyczuwalne

Pierwsze wnioski: do jazdy turystycznej z dzieckiem - rewelacja, duuużo ciszej; w teren jednak będę jechał głośniej bez dodatkowego tłumika. Być może 700ccm to trochę za dużo spalin na taki tłumik, ciekawe jak by to pracowało z 500tką :?:
[size=75]Pozdrawiam
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?

"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]

Awatar użytkownika
Jaak
Posty: 75
Rejestracja: pn 19 mar, 2007
Lokalizacja: ze środka

Post autor: Jaak » czw 27 mar, 2008

i kilka fotek:
Załączniki
DSCN0492.JPG
DSCN0491.JPG
DSCN0493.JPG
[size=75]Pozdrawiam
Jacek, PoPo 700 było.. teraz jest V8.. a co będzie.., w sumie jeszcze nie miałem helikoptera, tylko jak tym jeździć po błocie?

"Podróżuje się nie po to, aby dotrzeć do celu, ale po to, żeby być w podróży." ...Goethe[/size]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”