[DB] "DZICZ BIESZCZADZKA"

Archiwum imprez przeprawowych, które już się odbyły.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Strugal
Posty: 1037
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Warszawa Wawer

Post autor: Strugal » śr 19 mar, 2008

a jak z odpornością come upa na wode ??
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » śr 19 mar, 2008

Hmm o ile dobrze widze to Warn 3,0 ma 0.9hp a Came Up 4,0 1,0 hp wiec róznica w mocach porownywalna. Dochodzi kwestia przełozenia i predkosci.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » śr 19 mar, 2008

Pomimo dużo większego przełożenia powyżej obciążenia 1,363 kg Come Up staje się szybsza!!!
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » śr 19 mar, 2008

markus

Hmm o ile dobrze widze to Warn 3,0 ma 0.9hp a Came Up 4,0 1,0 hp wiec róznica w mocach porownywalna. Dochodzi kwestia przełozenia i predkosci.
Pytałes o Warna 4.0
1,5 Hp
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » śr 19 mar, 2008

Wiem, wiem. Roznica miedzy 4,0 Warna a 4,0 Come up jest spora. Ale troche mnie zdziwiła mała róznica miedzy 4.0 Came up. a 3,0 Warna.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » śr 19 mar, 2008

warn ma przełożenie 146 a Come up 184 więc ma nieporównywalnie łatwiej pomimo mniejszej mocy silnika. A moc jest w tych wypadkach wykorzystana w 96% czyli 2% straty na każdym stopniu redukcji.
Czyli moment obrotowy silnika razy przełożenie razy sprawnośc (96%) = moc wyjściowa wyciągarki
(Na codzień sprzedaje przekładnie ,w tej kwestii jestem wiarygodny :wink: )
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » ndz 30 mar, 2008

Dochodzi jeszcze jedna kwestai. Mam wrażenie ze Come Up 4,0 ma spore problemy z wyciaganiem liny na sprzęgle, ogromne opory.

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » ndz 30 mar, 2008

to prawda niestety :cry:

Ale coś za coś ,te opory wynikają z przełożenia które trzeba pokonać w drugą stronę .
Ja to rozwiązałem stosując pilota bezprzewodowego .Biore linę i idę :wink:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 30 mar, 2008

:wink: no ale prąd idzie z tobą :myśl:
.:GALEON:.

grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » pn 31 mar, 2008

Oj chłopaki co tam prąd - widzieliście prognozę pogody :szok: Deszcz, śnieg i ziomno.
Trawersy i podjazdy to będzie ślizgawka błotno śniegowa. Ale nie ma tego złego... konkurencji będzie trudniej :figielek:
KQ 700

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy przeprawowe”