[PT] Poland Trophy 2008

Archiwum imprez przeprawowych, które już się odbyły.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » pn 17 mar, 2008

Też uważam ,że zabawa będzie świetna.
Marcus jesteś cisnieniowcem??? :mrgreen: Jedna wygrana w PT chyba nie przewróciła Ci w głowie?? :język_oko:
Nie ma w naszym gronie zawodowców i trzeba to traktowac w kategoriach zabawy. Inna sprawa ,że taka zabawa potrafi umęczyć ,ale o to chodzi :rotfl: :zacieszcz:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » pn 17 mar, 2008

Marcus jesteś cisnieniowcem???
No niestety PT to jest typowo rajd cisnieniowy. Przynajmniej w klasach najciezszych.

Do zabaw słuza ITAL inne rajdy. Integracja, moze nawet RR. Na Poland Trophy startowałem cztery razy i zawsze było cisnienie.
Zalezy co dla kogo jest zabawa. Bo dla mnie walka koło w koło z dwutonowym Nolimitsem na trawersie kilkanascie metrów nad ziemia nie jest zabawa.
Moze dla wielkiego ITALA jest.

Poland Trophy przyłaczyło sie w tym roku do Federacji Bałkańskiej i w przysżłym roku przynajmniej jedna edycja bedzie po za granicami kraju w której moze nawet połowa zawodników bedzie pochodziła z innych krajów.

Formuła Poland Trophy ma na celu stanie sie Europejską Croatia Trophy 2 a moze nawet wieksza.

Nie mów ITAL ze tam jest zabawa, bo juz mam dosc odpisywania 16 latkom czy moga i czy dadza rade wystartowac w extreeme bo maja dwa winche.

Tegoroczna edycja ma byc jeszcze trudniejsza od porzedniej i pewnie bardziej niebezpieczna.
W koncu organizator nie bez powodu zaostrzył odbiór techniczny i wprowadził nowe ograniczenia co do predkosci.



Jedna wygrana w PT chyba nie przewróciła Ci w głowie??
ITAL po pierwsze to dwie wygrane edycje plus generalka a po drugie to ciekawe czy ITALOWI sie nie przewróciło w głowie od moderowania. (riposty prosze na priwe zeby nie zasmiecac tego tematu) :haha: :haha: :haha:
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » pn 17 mar, 2008

Marcus

No niestety PT to jest typowo rajd cisnieniowy
Oczywiście masz prawo tak go odbierać ,ale nie odbieraj innym prawa do zabawy na tym rajdzie.

Marcus

Bo dla mnie walka koło w koło z dwutonowym Nolimitsem na trawersie kilkanascie metrów nad ziemia nie jest zabawa.
Moze dla wielkiego ITALA jest.
Tu się musze zgodzic najlepiej bawiłem się podczas słynnego trawersu kiedy spadający dwutonowy NOLIMITS zatrzymal się na drzewie 2 metry przed nami :zacieszcz:
Marcus

juz mam dosc odpisywania 16 latkom czy moga i czy dadza rade wystartowac w extreeme bo maja dwa winche.
Może zostaniesz rzecznikiem prasowym największej imprezy przeprawowej w europie.
Marcus

ITAL po pierwsze to dwie wygrane edycje plus generalka a po drugie to ciekawe czy ITALOWI sie nie przewróciło w głowie od moderowania. (riposty prosze na priwe zeby nie zasmiecac tego tematu)


Pisząc "jedna wygrana" miałem na myśli zwycięstwo w generalce.
( Nie uważam aby pisanie na temat Poland Trophy w temacie Poland Trophy 2008 było jego zaśmiecaniem) :no no no:

Kwestię mojego moderowania przemilczę :uoeee:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

yutek
Posty: 26
Rejestracja: pn 10 gru, 2007

Post autor: yutek » pn 17 mar, 2008

No to mi sie dostalo :)

Ale jakos glupio mi sie nie zrobilo chociaz pewnie w zamierzeniu autora odpowiedzie tak powinno mi byc.

Poczynajac na:
- obowiazkowym zakupie mocowania ( akurat to wytlumaczenie akceptuje ale nadal nie rozumiem dlaczego to nie jest wlicozne w cene rajdu, podwyzszona o 100pln? robienie z ludzi balona, moglby ktos maloduszny pomyslec)

- przez - ograniczenie predkosci ( pedzacy przez wies unimog czy inne monstrum a wlasciwie nawet motorynka czy sanki to tylko kwestia WYOBRAZNI a nie przepisow dodatkowych. Tak wlasnie, dodatkowych bo ogolne przypisy juz sa i nie trzeba wymyslac innych bo to po prostu dublowanie. Mozecie sobie PISAC co chcecie ale skoro ktos bedzie chcial to pojedzie nawet 300 km na h i NIC nie jestescie wstanie zrobic vide Zientarski np., ani Wy ani nikt inny. Na glupote jeszcze nie wymyslono lekarstwa, wystrczylo by napisac ze na rajdzie na dojazdowkach maja zastosowanie przepisy o ruchu drogowym i po sprawie)

- na cisnieniu/zabawie konczac - No coz, nie wiem czy smiac sie czy plakac. Wlasciwie to ani jedno ani drugie :) Poprostu mi rece opadly i tyle. Ja jade zeby sie zabawic i juz. Wiem ze rowniez kilka innych osob jedzie w tym samym celu co i ja :) Jezeli Ty jedziesz dla cisnienia - a na to wychodzi bo napisales ze to RAJD TYPOWO CISNIENIOWY - to moge jedynie wspolczuc i miec nadzieje ze mimo tego cisnienia znajdziesz jednak chwile zeby zakosztowac przyjemnosci i zabawy.


Mimo powyzszych wypocin nadal uwazam ze zabawa bedzie swietna i ze znowu poznam nowych sympatycznych ludzi i nawet Markus ;) okaze sie swietnym gosciem! :)

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 17 mar, 2008

nie bylem na PT, wiem ze moje zdanie bedzie malo warte ale jednak cos napisze...
Rajd Poland Trophy to w sumie jeden z najbardziej extremalnych rajdów w Polsce i nie wydaje mi sie ze jadac w klasie extreme jedzie sie dla funu... tam sie jedzie po wygrana! jezeli chce sie jechac dla zabawy wybiera sie inna klase. 8)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

shogun
Posty: 1242
Rejestracja: wt 27 lut, 2007
Quad:: C 330

Post autor: shogun » pn 17 mar, 2008

popieram...ja i Marek z płocka jedziemy się bawić i czerpać przyjemność z naszej wspólnej pasji... :mrgreen: ....nawet w klasie extream "Ruszko" :rotfl:
...dzień dobry...

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » pn 17 mar, 2008

Yutek , podzielam Twoje zdanie co do zabawy na rajdach , bowiem w momencie kiedy zabawa się kończy zaczynaja się kłopoty...

Fun jest najważniejszy nie zapominajmy o tym !

Nie zgodzę się z Tobą natomiast jeśli chodzi o ograniczanie prędkości na dojazdówkach.

Za rajd i to co się na nim dzieje odpowiadają organizatorzy. Tragiczny wypadek podczas imprezy oznacza duuuże kłopoty i warto się przed nimi zabezpieczyć w każdy możliwy sposób.
Uczestniczyłem w wielu rajdach i stwierdzam ponad wszelką wątpliwość , że nawet niespotykanie spokojny gość daje ponieść się emocjom i przestaje panować nad pedałem gazu kiedy zaczyna się robić krótko z czasem.
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 17 mar, 2008

shogun ja wiem ze w rajdach sie jedzie dla funu ale w klasie extrem jest to tak pol na pol ( pol zabawy pol cisnienia) natomiast w klasie fun czy jeszcze jakiejs innej (latwiejszej) jest/powinno byc 100% wyluzowanie. 8)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » pn 17 mar, 2008

Ruszko jak ty mówisz że w extreme jest pół zabawy pól extremy to podziwiam cie jak pod tymi ścianami i trawersami masz fun.

A gwarantuje ci że w klasie advance nie jeden bedzie miał w porach.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

yutek
Posty: 26
Rejestracja: pn 10 gru, 2007

Post autor: yutek » pn 17 mar, 2008

No i wszycy maja po troszku racji :)

Marcus napisal nie o konkretnej klasie na PT a oglnie o rajdzie i do tego sie wlasnie odnioslem. Niech kazdy jedzie tak jak lubi i co wazne na jakie go stac mozliwosci, bo czesto sie okazuje ze cisnienie owszem jest ale brak doswiadczenia i co gorsza wyobrazni daje efekt tragiczny.

No i prosze najwazniejsze to potrafic sie "pieknie roznic: :)

-------
Uwaga do ceny mocowania a wlasciwie do wyrzucenia jej z ceny rajdu jest nadal aktualna 8)

ps. Przy okazji zapytam: Czy PT jest rownie "błotne" co kietlice? ze wzgledu na lokalizacje to wyobrazam sobie ze mniej ale z moja wyobraznia roznie bywa ;) Tak po prawdzie chodzi mi o ubranie. Czy szykowac sie na wodery czy wystarcza zwykle ciuchy ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy przeprawowe”