Nowość Hondy: TRX 700XX
Nowość Hondy: TRX 700XX
- Agresywny, sportowy wygląd,
- Zupełnie nowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, 1-cylindrowy SOHC silnik, o pojemności 686 ccm,
- Centralnie umieszczony łańcuch napędowy,
- Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI,
- Elektroniczny rozrusznik,
- Wysoce efektowna, o dużej pojemności, sucha miska olejowa,
- Super wytrzymałe sprzęgło przystosowane do sportowej jazdy,
- 5-biegowa, manualna skrzynia z biegiem wstecznym,
- Niezależne, z podwójnym wachaczem, zawieszenie przednie o 267 mm skoku,
- Niezależne, z podwójnym wachaczem, zawieszenie tylne A-Arms o 236 mm skoku,
- Wytrzymała stalowa rama,
- Hamulce: przednie-hydrauliczne, 2 tarcze (174 mm);
tylne-hydrauliczne, 1 tarcza (200 mm),
- Pojemność baku paliwa 17 litrów,
- 230 kg po zalaniu płynem,
Nowy kosztuje 28 900 zł, czyli o 3 tys. taniej od TRX 450ER.
Ciekawe dlaczego?
Chyba powstała konkurencja dla Raptorka 700.
- Zupełnie nowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, 1-cylindrowy SOHC silnik, o pojemności 686 ccm,
- Centralnie umieszczony łańcuch napędowy,
- Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI,
- Elektroniczny rozrusznik,
- Wysoce efektowna, o dużej pojemności, sucha miska olejowa,
- Super wytrzymałe sprzęgło przystosowane do sportowej jazdy,
- 5-biegowa, manualna skrzynia z biegiem wstecznym,
- Niezależne, z podwójnym wachaczem, zawieszenie przednie o 267 mm skoku,
- Niezależne, z podwójnym wachaczem, zawieszenie tylne A-Arms o 236 mm skoku,
- Wytrzymała stalowa rama,
- Hamulce: przednie-hydrauliczne, 2 tarcze (174 mm);
tylne-hydrauliczne, 1 tarcza (200 mm),
- Pojemność baku paliwa 17 litrów,
- 230 kg po zalaniu płynem,
Nowy kosztuje 28 900 zł, czyli o 3 tys. taniej od TRX 450ER.
Ciekawe dlaczego?
Chyba powstała konkurencja dla Raptorka 700.
Pozdrawiam Mikołaj
Chciałbym mieć takiego gada. Wygląda o niebo lepiej niż oklepana yamaha. Honda ma coś takiego w sobie szczególnie wytrzymałość. (myślę może tak dla tego bo mam samochód marki "Honda" który mnie jeszcze nigdy nie zawiódł a ma 13 lat, w tym w moich rękach jest 3 lata i jest dalej bez awaryjny tylko wymieniam w nim płyny i leje paliwko)
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Fajny jest , tylko trochę cieżki . Nawet parametrami blado wygląda vs outlawa 525 .
Ja miałem i samochód i ściga Hondy , a mimo wszystko latam Yamahą - trzecią z koleiQbes
Honda ma coś takiego w sobie szczególnie wytrzymałość. (myślę może tak dla tego bo mam samochód marki "Honda" który mnie jeszcze nigdy nie zawiódł
Ostatnio zmieniony czw 07 lut, 2008 przez Grzesiek G, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek G
- Posty: 237
- Rejestracja: czw 05 kwie, 2007
- Lokalizacja: Warszawa-Wawer