Polaris jako najgorsza marka quada na rynku!
- BadAmstaff
- Posty: 508
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Made in Poland
- Kontakt:
@BadAmstaff - proszę ciut spokoju i pokory... Po jaką .... wcinasz się w temat zupełnie Tobie nie leżący pod ręką?
Masz jakiś cel - wyraź go, nie masz - zamilcz proszę.
Grzecznie i kulturalnie poprosiłem i przypomniałem, że to dyskusja na argumenty pomiędzy rozpoczynającym dyskusję Markusem a skierowaną do PrezziGuzzi'ego...
Po "J.... asną Anielkę" wcina się reszta towarzystwa z tematami - i nie na temat zupełnie? Nie rozumiem...
A powtarzam się - chyba nie dociera do czytających i wcinających się - to o co poprosiłem we wcześniejszych postach?
Panowie - szacunku nieco - pozostawcie ten wątek bez swoich komentarzy - chybą że coś ów wniesie...
Podoba mi się dyskusja Markusa i Prezziguzzi'ego i w miarę racjonalna wymiana dyskusji... Im przez szaczunek należy zupełnie pozostawić ten wątek - dyskusję poprzez argumenty.
Jeśli wszyscy się włączą to będzie jeden mentlik i haos - a tu już poproszę adminów tylko o wyodrębnienie tematu i dopuszczenie do rozmowy jedynie Markusa i Prezziguzzi'ego...
Miał być "pojedynek"na argumenty? Niech zatem będzie ....
Masz jakiś cel - wyraź go, nie masz - zamilcz proszę.
Grzecznie i kulturalnie poprosiłem i przypomniałem, że to dyskusja na argumenty pomiędzy rozpoczynającym dyskusję Markusem a skierowaną do PrezziGuzzi'ego...
Po "J.... asną Anielkę" wcina się reszta towarzystwa z tematami - i nie na temat zupełnie? Nie rozumiem...
A powtarzam się - chyba nie dociera do czytających i wcinających się - to o co poprosiłem we wcześniejszych postach?
Panowie - szacunku nieco - pozostawcie ten wątek bez swoich komentarzy - chybą że coś ów wniesie...
Podoba mi się dyskusja Markusa i Prezziguzzi'ego i w miarę racjonalna wymiana dyskusji... Im przez szaczunek należy zupełnie pozostawić ten wątek - dyskusję poprzez argumenty.
Jeśli wszyscy się włączą to będzie jeden mentlik i haos - a tu już poproszę adminów tylko o wyodrębnienie tematu i dopuszczenie do rozmowy jedynie Markusa i Prezziguzzi'ego...
Miał być "pojedynek"na argumenty? Niech zatem będzie ....
Ostatnio zmieniony czw 07 lut, 2008 przez Arecki, łącznie zmieniany 1 raz.
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
- BadAmstaff
- Posty: 508
- Rejestracja: pn 26 mar, 2007
- Lokalizacja: Made in Poland
- Kontakt:
Arecki a ciebie nie denerwuje cały czas Polaris, polaris iiii Polaris?
Sam wiesz dużo czytasz, udzielasz się na forum, masz większe pojęcie.
Każdy normalnie to znosił bo było śmieszne ale naprawdę nieraz aż rzygać się chce jak czytam gdzie nie wejdę o POLARISIE
Sam wiesz dużo czytasz, udzielasz się na forum, masz większe pojęcie.
Każdy normalnie to znosił bo było śmieszne ale naprawdę nieraz aż rzygać się chce jak czytam gdzie nie wejdę o POLARISIE
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
Arecki nie jesteś modem żebyś kogo mógł pouczać, rozumiem że jesteś już na tym forum ponad 1,5 roku i masz doświadczenie ale to nie oznacza ze musisz w każdym temacie namawiać do pokory i spokoju.
Pozdrawiam.
Ps. Nie chcę dążyć do jakiegoś konfliktu między nami chociażby dlatego, że dzieli nas duża różnica wieku i staram się mieć szacunek dla ludzi starszych ode mnie.
Pozdrawiam.
Ps. Nie chcę dążyć do jakiegoś konfliktu między nami chociażby dlatego, że dzieli nas duża różnica wieku i staram się mieć szacunek dla ludzi starszych ode mnie.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
Nie wiek tu świadczy i doświadcznie, a słowo "pokora" wynosi się z domu choćby z szacunku do rodziców, sąsiadów, znajomych...Arecki nie jesteś modem żebyś kogo mógł pouczać, rozumiem że jesteś już na tym forum ponad 1,5 roku i masz doświadczenie ale to nie oznacza ze musisz w każdym temacie namawiać do pokory i spokoju.
Pozdrawiam.
Ps. Nie chcę dążyć do jakiegoś konfliktu między nami chociażby dlatego, że dzieli nas duża różnica wieku i staram się mieć szacunek dla ludzi starszych ode mnie.
Ma się to w genach lub nie- tyle z mojej strony na ten temat.
I pomimo że jesteś młodszy wiekiem, uważam, że może jesteś/będziesz mądrzejszy ode mnie - bo tak to odczytałem. A wierzę, że będzisz znacznie mądrzejszy od nas wszystkich...
Z pewnością jesteś super młodym człowiekiem, którego zaszczytem będzie mi poznać Ciebie przy nadazającej się okazji....
Nie mniej - prosiłem o nie "zaśmiecanie" tego jakże ciekawego wątku... a zmuszony odpowidzią dla Ciebie - sam go zaśmieciłem...
Powodzenia Ci życzę
ps. a ewentualny koment - umieść po wyodrębnieniu wątku do nowego przez adminów/modów...
A ten sam wątek pozostawmy dyskutującym - Markusowi i Prezziguzziemu
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
No dobra Mistrzowie, Teoretycy i Komentatorzy, posłuchajcie oceny kolegi, który ma dzisiaj czwartego polarisa, przeżył z tymi maszynami historię typowo amerykańską, czyli "love and hate".
Nie lubie dużo gadać, będę się streszczał.
Co dobre:
1. Najpiękniejszy quad świata
2. Wspaniałe silniki, wyróżnię kulturę pracy i moc 800, także przepiękny dźwięk z wydechu, oraz 500 HO za wybitną dynamikę jak na tę pojemność. Model 500 HO uważam za najlepszą jednostkę w Polarisie.
3. Przedni zintegrowany bagażnik
4. Schowek z tyłu - idealny na śmietnik - bo się zalewa.
5. Super napędy w tym automatyczna blokada. Numer dwa w rankingu (numer 1 to Grizzly)
6. Ogólna prostota budowy. Inni mogą uznać za wadę.
7. Unikalny system airbox'a, pozwala uniknąć psucia quada poprzez montaż systemu snorkli i innego szajsu.
8. Idealne miejsce na aku - dobrze zamocowany.
9. Bardzo mocna solidna rama.
10. Fantastyczna mięciutka jak masełko manetka gazu. Lux.
11. Występuje subiektywne uczucie solidności i stabilności po przyzwyczajeniu się do przechyłów.
12. Podwójne diodowe (?) lampy z tyłu.
Co złe:
1. Złe miejsce zamocowania wyciągarki.
2. Kiepskie miękkie sprężyny zawieszenia - prawie dyskwalifikujące dla mnie.
3. Mnie przeszkadza wspólny zintegrowany hamulec, kiepska plastikowa klamka.
4. Ogólnie konstrukcja przestarzała, papierowy filtr (należy zmienić na gąbkowy - żaden problem), panelu sterowania praktycznie brak, stacyjka z fiacika itp.
5. Za mały zbiornik paliwa w modelu 800, za mały zasięg.
6. Wada mocowania silnika w modelu 800.
7. Masa całkowita wykluczająca sprzęt ze sportu.
8. Końcówki drążków za blisko brzegu opony.
9. Łatwo przypalić pasek w 800.
10. Ogólna niska zwinność.
Ogólnie rzecz biorąc najwięcej wad ma najbardziej popularny w PL model 800.
A teraz wbijam cios w serca miłośników Suzuki , znam model 700 KQ i nie widzę żadnej przewagi w sensie ogólnym nad Polarisem, chociaż wiele szczegółów podoba mi się. Także trwałość jest porównywalna, czyli średnia, daleko za Hondą i Yamahą. Niestety innych modeli Suzuki nie doświadczyłem, więc się nie wypowiem, ale wydaje mi się, że im starsze i mniejsze, tym lepsze.
P.S.
Żeby było wszystko jasne, dopiszę że na codzień używam G700, który jest moim absolutnym niedoścignionym ideałem, zwłaszcza z wieloma modyfikacjami. Obecnie posiadam SP 500 HO z zawieszeniem Elki, filtrem gąbkowym i rozdzielonymi hamulcami - tym jeździ Pedros mój syn, a ja tylko od przypadku. Kupiłem go od mojego ulubionego dilera Prezziguzzi w najlepszej cenie na świecie i jestem przekonany, że wielu riderów po przejażdżce tym sprzętem mlaskało by z wrażenia
Nie lubie dużo gadać, będę się streszczał.
Co dobre:
1. Najpiękniejszy quad świata
2. Wspaniałe silniki, wyróżnię kulturę pracy i moc 800, także przepiękny dźwięk z wydechu, oraz 500 HO za wybitną dynamikę jak na tę pojemność. Model 500 HO uważam za najlepszą jednostkę w Polarisie.
3. Przedni zintegrowany bagażnik
4. Schowek z tyłu - idealny na śmietnik - bo się zalewa.
5. Super napędy w tym automatyczna blokada. Numer dwa w rankingu (numer 1 to Grizzly)
6. Ogólna prostota budowy. Inni mogą uznać za wadę.
7. Unikalny system airbox'a, pozwala uniknąć psucia quada poprzez montaż systemu snorkli i innego szajsu.
8. Idealne miejsce na aku - dobrze zamocowany.
9. Bardzo mocna solidna rama.
10. Fantastyczna mięciutka jak masełko manetka gazu. Lux.
11. Występuje subiektywne uczucie solidności i stabilności po przyzwyczajeniu się do przechyłów.
12. Podwójne diodowe (?) lampy z tyłu.
Co złe:
1. Złe miejsce zamocowania wyciągarki.
2. Kiepskie miękkie sprężyny zawieszenia - prawie dyskwalifikujące dla mnie.
3. Mnie przeszkadza wspólny zintegrowany hamulec, kiepska plastikowa klamka.
4. Ogólnie konstrukcja przestarzała, papierowy filtr (należy zmienić na gąbkowy - żaden problem), panelu sterowania praktycznie brak, stacyjka z fiacika itp.
5. Za mały zbiornik paliwa w modelu 800, za mały zasięg.
6. Wada mocowania silnika w modelu 800.
7. Masa całkowita wykluczająca sprzęt ze sportu.
8. Końcówki drążków za blisko brzegu opony.
9. Łatwo przypalić pasek w 800.
10. Ogólna niska zwinność.
Ogólnie rzecz biorąc najwięcej wad ma najbardziej popularny w PL model 800.
A teraz wbijam cios w serca miłośników Suzuki , znam model 700 KQ i nie widzę żadnej przewagi w sensie ogólnym nad Polarisem, chociaż wiele szczegółów podoba mi się. Także trwałość jest porównywalna, czyli średnia, daleko za Hondą i Yamahą. Niestety innych modeli Suzuki nie doświadczyłem, więc się nie wypowiem, ale wydaje mi się, że im starsze i mniejsze, tym lepsze.
P.S.
Żeby było wszystko jasne, dopiszę że na codzień używam G700, który jest moim absolutnym niedoścignionym ideałem, zwłaszcza z wieloma modyfikacjami. Obecnie posiadam SP 500 HO z zawieszeniem Elki, filtrem gąbkowym i rozdzielonymi hamulcami - tym jeździ Pedros mój syn, a ja tylko od przypadku. Kupiłem go od mojego ulubionego dilera Prezziguzzi w najlepszej cenie na świecie i jestem przekonany, że wielu riderów po przejażdżce tym sprzętem mlaskało by z wrażenia
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!
Troche późno zorientowałem się, że temat powstał wiec nawiążę do początkowych postów.
To co napisał markus w pierwszym poście to w większości nieobiektywne bzdury. Trochę się nie dziwię Prezziemu że nawet ich nie chciał komentować. Markus Ty doprawdy NIC nie wiesz chyba o Polarisach. Połowa tego co napisałes to komppletna bzdura, do tego dodam, że nie wspomniałes o żadnej zalecie Polarisa co przy wymyślonych wadach jest dość żałosne. Jęsli lubisz konkrety to conieco skrobne choć nie czuje sie na siłach.
- Prostota w Polarisie - doprawdy STRASZNA wada, szczególnie Ty możesz to stwierdzić jeżdżąc na Vinsonie. Więcej pisac na ten temat po prostu nie mam siły bo ręce opadają.
- Waga - oczywistym jest, że waga im mniejsza tym quad lepiej będzie sobie dawał rade w terenie. Pomyśl tylko co Polaris zrobił że mimo tej wagi SP radzi sobie świetnie? czemu quady jeżdżące z nami nie objeżdżały Polarisów? Np. Rincon? BF? czemu? Umiejętnosci są bardzo wazne ale w wielu sytuacjach nie były one potrzebne i super "lekkie" quady wcale nie śmigały lepiej a przecież nasze umiejętności nie są wcale jakieś nadzwyczajneJ
- dzielność w terenie. Teoria jest Ci znana markus ale widać, że nie jechałeś Polarisem. To jest strasznie dzielna maszyna w terenie i możemy to sprawdzić kiedy tylko będziesz chciał. Miękkie zawieszenie wybiera tak, że byś się zdziwił. Ono „pracuje” w terenie a nie tylko przewozi. Ja wiem o co Ci chodzi, sam długo jeździłem Eigerem i znam jego zalety. Uwierz mi, że Polaris w cięzkim terenie radzi sobie świetnie i nie da się go porównac z Eigerem czy Vinsonem (chyba, że Vinson jest totalnie inny od Eigera), które „przelatują” przez przeszkodę. Dalsze dyskusje polegały by na sprowadzeniu rozmów do tematu „co jest lepsze, sztywne zawieszenie czy niezależne”. Każdy zna wady i zalety.
Nikt nie poruszył tematu blokady w Polarisie? Możecie gloryfikowac Bombę za jej pozyczony silnik od rotaxa ale blokady to ona nie maL. Na temat blokady w Polarisie widziałem oddzielny post. Duzo może wyjaśnić w kwestii dzielności w terenie. Tego tematu markus nie poruszył, wiemy dlaczego.
- pisanie „Zakopani w konkretnym bagnie spalimy kazdego wincha do quadów a w najlepszym wariancie rozładujemy akumulator,który moze nawet wybuchac” chyba nie ma większego sensu. Spalić wyciągarkę można każdym quadem, zapewniam Cię. Widzisz ile paniki i przerażenia jest w twoim zdaniu?
- Umiejscowienie akumulatora – chcesz być wiarygodny a to co napisałes dotyczyło akurat modelu X2 (to sa tylko 2 modele w całej gamie), który choćbyś spędził noc na wymyślaniu jego wad będzie fenomenalnym pojazdem czy tego chcesz czy nie. Lubisz i umiesz cytować to tu zacytuj kilka opinii kogokolwiek, kto jechał X2 to wszystko Ci się wyjaśni.
- Wyniki RR – Ty Markus doprawdy przechodzisz samego siebie. Chcesz być w ten sposób wiarygodny? Przecież ja nawet nie musze nic pisać o naszej jeździe na RR IV czy V, wystarczy jeśli zapytasz tych, którzy nas widzieli. Dając link do wyników próbujesz totalnie wykorzystać niewiedze tych, których tam nie było – smutne.
- Silniki – to co napisał Marco wystarczy za komentarz do Twojej opinii na ich temat. Zapytam jeszcze: Czy uważasz, że w terenie bardziej przydaje się dobre przyspieszenie czy ogromny moment obrotowy? Przejedź się SP800 to zobaczysz jak ten silnik zachowuje się w sytuacjach gdy moc jest potrzebna. Zgadzam się, silnik Rotaxa jest pewnie lepszy. I co? Reszta quadów ich nie ma a jakoś jednak tylko silniki Polarisa nie przypadły Ci do gustu.
- Design – piszesz o tragicznym lub nawet braku designu – nie ośmieszaj się.
- Słaba rama – mocowana na dwóch śrubach. Tak się składa, ze rama Polarisa jest jedną z wytrzymalszych.
- Udogodnienia – to akurat napisał Bad Amstaff – sugerujesz ich brak w Polarisie w porównaniu do konkurencji – przecież to szczyt bzdur. Faktycznie, wspomagania nie ma (co kto lubi). A TURF? ADC? Czy Ty wiesz na czym to polega? Czy wiesz ze żaden quad tego nie ma prócz Polarisa a jest to super rozwiazanie? Oby konkurencja w pore się oudziła. a co z blokadą? Jak wyżej.
To co napisał markus w pierwszym poście to w większości nieobiektywne bzdury. Trochę się nie dziwię Prezziemu że nawet ich nie chciał komentować. Markus Ty doprawdy NIC nie wiesz chyba o Polarisach. Połowa tego co napisałes to komppletna bzdura, do tego dodam, że nie wspomniałes o żadnej zalecie Polarisa co przy wymyślonych wadach jest dość żałosne. Jęsli lubisz konkrety to conieco skrobne choć nie czuje sie na siłach.
- Prostota w Polarisie - doprawdy STRASZNA wada, szczególnie Ty możesz to stwierdzić jeżdżąc na Vinsonie. Więcej pisac na ten temat po prostu nie mam siły bo ręce opadają.
- Waga - oczywistym jest, że waga im mniejsza tym quad lepiej będzie sobie dawał rade w terenie. Pomyśl tylko co Polaris zrobił że mimo tej wagi SP radzi sobie świetnie? czemu quady jeżdżące z nami nie objeżdżały Polarisów? Np. Rincon? BF? czemu? Umiejętnosci są bardzo wazne ale w wielu sytuacjach nie były one potrzebne i super "lekkie" quady wcale nie śmigały lepiej a przecież nasze umiejętności nie są wcale jakieś nadzwyczajneJ
- dzielność w terenie. Teoria jest Ci znana markus ale widać, że nie jechałeś Polarisem. To jest strasznie dzielna maszyna w terenie i możemy to sprawdzić kiedy tylko będziesz chciał. Miękkie zawieszenie wybiera tak, że byś się zdziwił. Ono „pracuje” w terenie a nie tylko przewozi. Ja wiem o co Ci chodzi, sam długo jeździłem Eigerem i znam jego zalety. Uwierz mi, że Polaris w cięzkim terenie radzi sobie świetnie i nie da się go porównac z Eigerem czy Vinsonem (chyba, że Vinson jest totalnie inny od Eigera), które „przelatują” przez przeszkodę. Dalsze dyskusje polegały by na sprowadzeniu rozmów do tematu „co jest lepsze, sztywne zawieszenie czy niezależne”. Każdy zna wady i zalety.
Nikt nie poruszył tematu blokady w Polarisie? Możecie gloryfikowac Bombę za jej pozyczony silnik od rotaxa ale blokady to ona nie maL. Na temat blokady w Polarisie widziałem oddzielny post. Duzo może wyjaśnić w kwestii dzielności w terenie. Tego tematu markus nie poruszył, wiemy dlaczego.
- pisanie „Zakopani w konkretnym bagnie spalimy kazdego wincha do quadów a w najlepszym wariancie rozładujemy akumulator,który moze nawet wybuchac” chyba nie ma większego sensu. Spalić wyciągarkę można każdym quadem, zapewniam Cię. Widzisz ile paniki i przerażenia jest w twoim zdaniu?
- Umiejscowienie akumulatora – chcesz być wiarygodny a to co napisałes dotyczyło akurat modelu X2 (to sa tylko 2 modele w całej gamie), który choćbyś spędził noc na wymyślaniu jego wad będzie fenomenalnym pojazdem czy tego chcesz czy nie. Lubisz i umiesz cytować to tu zacytuj kilka opinii kogokolwiek, kto jechał X2 to wszystko Ci się wyjaśni.
- Wyniki RR – Ty Markus doprawdy przechodzisz samego siebie. Chcesz być w ten sposób wiarygodny? Przecież ja nawet nie musze nic pisać o naszej jeździe na RR IV czy V, wystarczy jeśli zapytasz tych, którzy nas widzieli. Dając link do wyników próbujesz totalnie wykorzystać niewiedze tych, których tam nie było – smutne.
- Silniki – to co napisał Marco wystarczy za komentarz do Twojej opinii na ich temat. Zapytam jeszcze: Czy uważasz, że w terenie bardziej przydaje się dobre przyspieszenie czy ogromny moment obrotowy? Przejedź się SP800 to zobaczysz jak ten silnik zachowuje się w sytuacjach gdy moc jest potrzebna. Zgadzam się, silnik Rotaxa jest pewnie lepszy. I co? Reszta quadów ich nie ma a jakoś jednak tylko silniki Polarisa nie przypadły Ci do gustu.
- Design – piszesz o tragicznym lub nawet braku designu – nie ośmieszaj się.
- Słaba rama – mocowana na dwóch śrubach. Tak się składa, ze rama Polarisa jest jedną z wytrzymalszych.
- Udogodnienia – to akurat napisał Bad Amstaff – sugerujesz ich brak w Polarisie w porównaniu do konkurencji – przecież to szczyt bzdur. Faktycznie, wspomagania nie ma (co kto lubi). A TURF? ADC? Czy Ty wiesz na czym to polega? Czy wiesz ze żaden quad tego nie ma prócz Polarisa a jest to super rozwiazanie? Oby konkurencja w pore się oudziła. a co z blokadą? Jak wyżej.
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
może odniosę się do tego co złe według marcolifa
1.myślę że zamocowanie wysoko wyciągarki ma masę zalet
-nie jest narażona na tak silne dziełanie wody i błota jak w przypadku gdyby była zainstalowana nisko.
-łatwość obsługi w wodzie(z bagażnika) i błocie
2.miekkie zawieszenie rzecz gustu nie dotyczy wszystkich modeli a poza tym w akcesoriach są dostępne "twarde" spręzyny ,skok =przewaga parametrów wzgledem konkurencji(lepsze przyleganie do podłoża)
3.zintegrowany układ hamulcowy uwazam bąba(ergonomia,prostota obsługi),klamka od 2006 jest aluminiowa
4.co to znaczy panel sterowania,wydaje mi się że chyba niczego nie brakuje....jedynie jest skromnie wykonany,bez fajerwerków..
5.fakt zbiornik w sp800 ciut za mały ale w sp800x2 i turing już 24l jest ok
6.w modelu 2008 poduszki w sp800 poprawione w innych nie ma problemu
7.sprzet jest duży a co za tym idzie ciężki w sporcie wada w rekreacji i pracy zaleta,w terenie różnie...podobnie jak w samochodach...
8.końcówki faktycznie blisko opon ograniczające możliwość założenia opon szerszych niż 9cali moim zdaniem to i tak wystarczająco
9.tak w 800 łatwo przy nieumiejętnej jeździe spalić pasek moc/moment/wady zawieszenia silnika w starszych modelach
1.myślę że zamocowanie wysoko wyciągarki ma masę zalet
-nie jest narażona na tak silne dziełanie wody i błota jak w przypadku gdyby była zainstalowana nisko.
-łatwość obsługi w wodzie(z bagażnika) i błocie
2.miekkie zawieszenie rzecz gustu nie dotyczy wszystkich modeli a poza tym w akcesoriach są dostępne "twarde" spręzyny ,skok =przewaga parametrów wzgledem konkurencji(lepsze przyleganie do podłoża)
3.zintegrowany układ hamulcowy uwazam bąba(ergonomia,prostota obsługi),klamka od 2006 jest aluminiowa
4.co to znaczy panel sterowania,wydaje mi się że chyba niczego nie brakuje....jedynie jest skromnie wykonany,bez fajerwerków..
5.fakt zbiornik w sp800 ciut za mały ale w sp800x2 i turing już 24l jest ok
6.w modelu 2008 poduszki w sp800 poprawione w innych nie ma problemu
7.sprzet jest duży a co za tym idzie ciężki w sporcie wada w rekreacji i pracy zaleta,w terenie różnie...podobnie jak w samochodach...
8.końcówki faktycznie blisko opon ograniczające możliwość założenia opon szerszych niż 9cali moim zdaniem to i tak wystarczająco
9.tak w 800 łatwo przy nieumiejętnej jeździe spalić pasek moc/moment/wady zawieszenia silnika w starszych modelach
.:GALEON:.