Raptor 660 dławi się na biegu wstecznym...

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)
tomek__
Posty: 2
Rejestracja: pt 26 sty, 2007

Raptor 660 dławi się na biegu wstecznym...

Post autor: tomek__ » sob 27 sty, 2007

Mam raptora 660

Na wsteczny biegu zaczyna dlawic sie.

Natomiast przy jezdzie do przodu jest wszystko OK
Ostatnio zmieniony sob 27 sty, 2007 przez tomek__, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » sob 27 sty, 2007

Na wstecznym nasz odcięcie zapłonu to całkowicie normalne :)
3fun - bo quady są naszą pasją

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » sob 27 sty, 2007

Ostatnio jak jeździłem z kolesiem, który ma właśnie Raptorka 660 zapaliła się na stałe kontrolka wstecznego i cały czas miał odcięcie zapłonu, czyli dławił się - nawet przy jeździe do przodu. Wcześniej pojeździliśmy trochę po kałużach i pewnie elektryka trochę się zmoczyła. Następnego dnia jak wszystko przeschło objaw ustąpił...

tomek__
Posty: 2
Rejestracja: pt 26 sty, 2007

Post autor: tomek__ » ndz 28 sty, 2007

Jak myslisz co najlepiej zrobic zeby uniknac tej sytuacji i zlikwidowac te odciencie zaplonu.
Ktore miejsca mam sprawdzic

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » ndz 28 sty, 2007

Moim zdaniem to odcięcie zapłonu na biegu wstecznym to bardzo dobre rozwiązanie - tym bardziej w Raptorku, który jest quadem sportowym. Zabezpiecza on quadowca od rozwijania zbyt dużych prędkości na biegu wstecznym (duża prędkość na wstecznym = szybkie dachowanie).
Ja bym raczej odradził likwidowanie tej blokady...

bobek99
Posty: 15
Rejestracja: ndz 28 sty, 2007
Lokalizacja: z Myszkowa
Kontakt:

Post autor: bobek99 » ndz 28 sty, 2007

grzegorz ja tak samo miałem w warriorku 350 jak jezdziłem po wodzie to strasznie przerywał i nie dało sie jechac postał z 2h na słoncu i było ok:)pozdro all
Zycie jest piekne lecz trwa zbyt długo:))

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » wt 10 kwie, 2007

Wystarczy wyciągnąć wtyczkę od czujnika i jazda na wsteczny na maxa
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

Awatar użytkownika
Max
Posty: 129
Rejestracja: pt 25 lis, 2005
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Max » sob 14 kwie, 2007

Nie kombinuj... po to jest fabrycznie odciecie na wstecznym by nie dac pelnej paru... natomiast jesli czasem Ci brakuje mocy na wsteku by wyjechac z blota to po prostu zrob tzw. "przygazowke" i wejdzie na wyzsze obroty i zacznie mocniej napierac kolami...

lukaszolszowka1
Posty: 9
Rejestracja: pn 26 lip, 2010
Quad:: Yamaha Raptor 660
Imię: Łukasz

Re:

Post autor: lukaszolszowka1 » pn 26 lip, 2010

BadAmstaff pisze:Wystarczy wyciągnąć wtyczkę od czujnika i jazda na wsteczny na maxa
O i dobrze wiedzieć zamątuje sobie na przed tą wtyczką wyłącznik albo jakiś przerywacz i jak mi w błocie braknie gazu to cyk i rura. Pozdro

misiek_r1
Posty: 4
Rejestracja: pt 14 lut, 2014
Quad:: raptor 660 i 700
Imię: Tomasz

Re: Raptor 660 dławi się na biegu wstecznym...

Post autor: misiek_r1 » pt 14 lut, 2014

Podłączyłem wsteczny jak na filmiku, to jest:

Koło zebatki zdawczej łańcucha wypiałem czujnik, do kabla masowego podpialem swoj przewód i puscilem go do akumulatora i jest ok.

Ucinanie przewodów przy module zapłonowym i masowanie do akumulaotra nie dało efektu, dopiero po wypieciu czujnika kolo zbeatki odblokwalem wsteczny.

jak na filmiku

http://www.youtube.com/watch?v=q6sNPNVJoBQ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)”