No dobra level, trochę Ci opowiem dziś, ale resztę w sobotę na ustawce...
Przede wszystkim RZR w porównaniu do Yamahy Rhino różni się między innymi poniższymi sprawami:
- wagą (RZR jest lżejszy)
- szerokością (RZR jest węższy od Rhino, ale minimalnie szerszy od quada)
- wysokością (RZR jest niższy od Rhino)
- długością (RZR jest krótszy od Rhino)
- mocą (RZR ma więcej mocy od Rhino)
- homologacją (RZR na rynku posiada homologację a Rhino nie posiada)
to tak tylko na początek...
- osiągami (prędkość maksymalna RZRa to około 90 km/h)
http://www.youtube.com/watch?v=ZLQWJFmVF_U - tu masz porównanie przyszpieszenia RZRa w stosunku do Rhino
http://www.youtube.com/watch?v=pbUkQqCxU3w - pierwszy od lewej to Polaris RZR, w środku Rhino 700, a z prawej Rhino 660
Co do wytrzymałości zarówno jednego jak i drugiego to okarze się dopiero po jakimś czasie, bo pierwsze egzemplarze RZRa dopiero co zaczęły jeździć w Polsce, a Rhino 700 to nie wiem czy z oficjalnego importu jakieś jeździ, bo 660 to raptem kilka się sprzedało.
Dodatkowo RZR nie posiada typowej dla quadowych dostawczaków (Yamaha Rhino) podnoszonej skrzyni ładunkowej tylko mniejszy bagażniki z tyłu.
Premiera europejska Polarisa Rangera RZR 800 w Mediolanie pokrywała się z premierą Polską na III edycji Filmowej Przeprawy z Quadzik.pl... ale premiera światowa była znacznie wcześniej...
Więcej napiszę po sobotniej ustawce, bo tak to mi level Raptorkiem nie przyjedzie
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)