Piszę na forum licząc na podpowiedź / wypowiedź w kwestii rozważanego zakupu Hondy Rincon TRX 680 rocznik 2017 z podejrzanie wysokim przebiegiem (11603km)
Sprzedawca deklaruje bliski idealnemu stan wszystkich plastików i osłon, brak luzów w zawieszeniu czy problemu ze zmianą biegów. Wyniki na komputerze wydają się jednak dosyć wysokie. Jak to może rzutować na ewentualne koszty serwisu silnika z takim przebiegiem? Z wyposażenia hak z wiązką i grzane manetki, poza tym brak innych dodatków. Co o tym sądzicie? Sprzedawca gwarantuje, że "nie ma lipy"

https://drive.google.com/open?id=1D2lhf ... rIBAuHA40V
https://drive.google.com/open?id=1zOMms ... ltSLlPLvJ-
https://drive.google.com/open?id=1uYaqI ... 4l0lPbrqZs
Będę wdzięczny za Wasze opinie,
Pozdrawiam, Philip