quadowyfun pisze: ↑śr 29 kwie, 2020
Dodatkowo wymieniając olej nie umyli silnika choć doliczyli czyściwo i benzynę do mycia na fv, efekt cała podłoga pod silnikiem w oleju. Nie chcę mówić co się dzieje po przejażdżce po piachu w takim stanie.
Nie wiem jaki dostęp jest Kumco do spuszczania oleju ale w can amie chyba nigdy nie udało mi się nie rozlać po podłodze oleju. Nawet jeśli nie z korka oleju to przy wymianie filtra zawsze część idzie na silnik i na podłogę, po prostu inaczej się nie da tego zrobić
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
W cf było dokładnie tak samo, chyba nawet gorzej bo tam śruba spustowa nie była od dołu a od boku silnika i zawsze leciało po podłodze.
quadowyfun pisze: ↑śr 29 kwie, 2020
Są ludzie tacy jak ja, którzy chcą kupić quada i cieszyć się nim, a w przypadku usterki zaprowadzić do odpowiedniego serwisu tak aby zrobili to profesjonalnie a niestety tak nie jest.
Też na początku taki byłem i myślałem dokładnie tak samo jak Ty.
Ale jak zacząłem analizować faktury za podstawowy serwis, zwracać uwagę na to co powinno być zrobione w ramach przeglądu a nie było zacząłem sam zgłębiać temat podstawowej obsługi mechanicznej.
Za wymianę klocków zaśpiewali mi 150 zł netto robota, no ludzie, pomyślałem, to nie może być takie trudne.
Wymieniłem je w 15 minut/koło. Przegląd z olejami 800-1200 zł , to kupa kasy a materiału na bardzo dobrym oleju to 200-300 zł max.
Teraz większość robię sam, nie patrzę na innych a pretensje później mogę mieć tylko do siebie jak coś spartole.
Minos pisze: ↑śr 29 kwie, 2020
Lukasz "olsztyniak" z tego co wyczytalem na kilku tematach miales cf moto i ogolnie masz w miare dobre odczucia co do tej marki. Czy znasz moze kogos kto uzytkuje cf 1000 ? I jak z silnikami tego producenta, czy dbajac o wymiane olejow filtrow etc. mozna fobic do 25-30tys bez remontu, oczywiscie jazda bardziej turystyczna niz bagno gleboki teren.
Nie znam nikogo z 1000, znam tylko 850 i kolega chwali.
Co do przebiegów to nie wiem, może silnik i wytrzyma,ciekawe jak podzespoły typu dyfer, skrzynia, sprzęgło.
Powinno dać radę. Ale to są spore przebiegi w quadach, rzadko spotykane w naszym kraju.
Gdzieś widziałem po aukcjach sprowadzone z niemiec quady z przebiegami 20 kilka tysięcy.
Ale tu jest możliwość, że jeździły gdzieś po wypożyczalni. Ciężko powiedzieć bo nie znam nikogo kto rozebrałby silnik, dyfry, skrzynie z takimi przebiegami i podzielił się wiedzą, jak od środka to wygląda.