Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sob 11 kwie, 2020
- Quad:: Kymco MXU 700
- Imię: Marcin
Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Witam
Posiadam Kymco MXU 700 EPS z 2020 roku. Celem utworzonego tematu są opinie i doświadczenia posiadaczy tego modelu ponieważ w sieci nie ma nic na temat tego qauda. Ja mam już 600 km i mam pewne opinie.
Czy ktoś z Was posiada tego quada i chciałby podzielić się jego zaletami i wadami ??
Ja od siebie dodam, że przesiadłem się z Kymco MXu 300R na 700. Jeżeli chodzi o odczucia to ogólnie jestem zadowolony natomiast chciałbym napisać kilka plusów i minusów na dzień dzisiejszy posiadania:
Plusy:
- duży
- dość dobra moc
- solidnie wykonany
- dobrze wyposażony
Minusy:
- słaby serwisy w okolicach Warszawy (po zdjęciu blokady prędkości dokręcali nakrętkę wariatora nie luzując pasa przez co uszkodzili kosz. Mimo że usługa wykonana w autoryzowanym serwisie Kymco importer nie uznał na gwarancji ponosiłem koszty wymiany)
- Słabo działająca skrzynia biegów. od nowości podczas ruszania quad szarpie. Zgłaszane na gwarancji. Odpowiedź wymijająca, że czasami tak jest :/. Nie wiem czy mam dalej z tym walczyć ??
Ogólne wrażania na dzień dzisiejszy są średnie. Mimo, że podoba mi się wizualnie i ogólne wrażenia z jazdy są ok to ta skrzynia i serwis gwarancyjny psują cały wizerunek.
Czy ktoś z Was ma takiego quada i podobny przypadek ??
Posiadam Kymco MXU 700 EPS z 2020 roku. Celem utworzonego tematu są opinie i doświadczenia posiadaczy tego modelu ponieważ w sieci nie ma nic na temat tego qauda. Ja mam już 600 km i mam pewne opinie.
Czy ktoś z Was posiada tego quada i chciałby podzielić się jego zaletami i wadami ??
Ja od siebie dodam, że przesiadłem się z Kymco MXu 300R na 700. Jeżeli chodzi o odczucia to ogólnie jestem zadowolony natomiast chciałbym napisać kilka plusów i minusów na dzień dzisiejszy posiadania:
Plusy:
- duży
- dość dobra moc
- solidnie wykonany
- dobrze wyposażony
Minusy:
- słaby serwisy w okolicach Warszawy (po zdjęciu blokady prędkości dokręcali nakrętkę wariatora nie luzując pasa przez co uszkodzili kosz. Mimo że usługa wykonana w autoryzowanym serwisie Kymco importer nie uznał na gwarancji ponosiłem koszty wymiany)
- Słabo działająca skrzynia biegów. od nowości podczas ruszania quad szarpie. Zgłaszane na gwarancji. Odpowiedź wymijająca, że czasami tak jest :/. Nie wiem czy mam dalej z tym walczyć ??
Ogólne wrażania na dzień dzisiejszy są średnie. Mimo, że podoba mi się wizualnie i ogólne wrażenia z jazdy są ok to ta skrzynia i serwis gwarancyjny psują cały wizerunek.
Czy ktoś z Was ma takiego quada i podobny przypadek ??
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Witam-ja mam CF Moto 500 z 2013r-ale mój syn kupił w listopadzie 2019r taki model.Jak do dzisiaj ma około 200 km przejechane,więc do dzisiaj nie był na przeglądzie 0,quad chodzi dobrze,do 60 km jedzie.blokada na razie niech będzie,mieszkamy w górach[więc nie wybieramy się na autostradę] a w terenie chodzi super.Napisz coś o wspomaganiu kierownicy bo synowi włącza się jakaś kontrolka wspomagania,wrażenie jest takie że do 20 km/godz wspomaganie działa a póżniej normalnie jak by nie było.Plusy co wymieniłeś to tak ale czy duży to nie,bo CF500 jest o 30 cm dłuższy[ja mam long]ale ogólnie Kymco jest na plus.
- Ranid
- Posty: 196
- Rejestracja: sob 24 sie, 2013
- Quad:: CF Moto 500 long [był Grizzli 700]]
- Imię: Mirek
- Lokalizacja: Polanica Zdr/Szczytna
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
CF 500-Kymco 700
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sob 11 kwie, 2020
- Quad:: Kymco MXU 700
- Imię: Marcin
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Ogólnie wspomaganie elektryczne w tym quadzie wyłącza się od jakiejś prędkości tylko nie wiem w sumie jakiej .
Co do CF to miałem kiedyś kupić takiego też w orange . rzeczywiście jest duży szczególnie w longu.
Jeżeli chodzi o te ruszanie to zaobserwujcie czy wam też uślizguje się podczas ruszania. Problem jaki mam występuję w momencie gdy jadę sobie powiedzmy 60kmh i zatrzymuję się na światłach. Gdy ruszam obroty rosną a quad stoi i w pewnym momencie słychać uślizg pasa i szarpiąc rusza. Wkurza mnie to strasznie. Tak jak pisałem oddawałem do serwisu i nie mogą sobie poradzić. Wydaje mi się że sprzęgło się zacina lub wariator nie pracuje prawidłowo. Zaobserwujcie czy macie taki problem. Ja mam u siebie jestem po drugim przeglądzie ogólnie dość drogo 650 za przegląd plus oleje łącznie prawie 900 PLN.
Co do CF to miałem kiedyś kupić takiego też w orange . rzeczywiście jest duży szczególnie w longu.
Jeżeli chodzi o te ruszanie to zaobserwujcie czy wam też uślizguje się podczas ruszania. Problem jaki mam występuję w momencie gdy jadę sobie powiedzmy 60kmh i zatrzymuję się na światłach. Gdy ruszam obroty rosną a quad stoi i w pewnym momencie słychać uślizg pasa i szarpiąc rusza. Wkurza mnie to strasznie. Tak jak pisałem oddawałem do serwisu i nie mogą sobie poradzić. Wydaje mi się że sprzęgło się zacina lub wariator nie pracuje prawidłowo. Zaobserwujcie czy macie taki problem. Ja mam u siebie jestem po drugim przeglądzie ogólnie dość drogo 650 za przegląd plus oleje łącznie prawie 900 PLN.
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Ja aktualnie przymierzam sie do zakupu Kymco Mxu 700 natomiast troszekę mnie zmartwiłeś podejściem serwisu Kymco. Czy taka odpowiedz dostales u dystrybutora czy odpowiedz zostala udzielona bezposrdenio od Importera Kymco Auto-Land? Slyszalem rowniez o jakis wybracjach dzwigni biegow, podczas jazdy wpada w duze wibracje co jest odczuwalne. Masz taki problem? I jak sobie radzi w terenie.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sob 11 kwie, 2020
- Quad:: Kymco MXU 700
- Imię: Marcin
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Quad w terenie na tych oponach maxis radzi sobie bardzo dobrze. Mocy mu nie brakuję. Ja nie mam żadnych wibracji podczas jazdy. Ogólnie spisuje się ok. Mieliśmy dziś wypad na kilka quadów i było spoko. No ale ta skrzynia nadal się ślizga przy ruszaniu. Zadałem sobie trudu i zdjąłem obudowę skrzyni żeby sprawdzić co się dzieje i z czego jest ten uślizg. Okazuje się że gdy quad schodzi z obrotów to tarcze wariatora odsuwają się od siebie na maksymalną odległość i pas napędowy schodzi na sam dół. Podczas gdy zaczynam dawać gazu tarcze zaczynają się schodzić a pas zachowuje się jak by był zakleszczony i gdy zwiększam gaz pasek wyskakuje z zakleszczenia i szarpie oraz słychać piszczenie pasa. Nie wiem sprawdziłem tą tuleję tarcze i sam pasek i wszystko jest niby ok. Nie wiem, jeżeli to jest urok tej skrzyni to powiem szczerze że nie polecam. Dziwię się bo kolega ma kymco 550i z taką samą skrzynią i jest ok. Co do serwisu to tak jak napisałem. Quada kupiłem w markach i tam mi zdejmowali blokadę oraz uszkodzili tarczę wariatora. Natomiast pierwszy przegląd u dystrybutor a w wawie. Ogólnie odcięli się od tego twierdząc że jak zdjąłem blokadę w tamtym serwisie to żebym sobie tam naprawił. No niby wszystko ok tylko że oni firmują swoje serwisy swoim logiem jako dystrybutor i nie powinni odsyłać klientów z kwitkiem twierdząc że to nie oni. Przy przeglądzie 1000 zgłoszę ponownie ten problem. Ogólnie quad jest fajny ale jeżeli tego problemu nie rozwiąże to zastanowię się nad zmianą. Szczerze mówiąc wydając prawie 40 tyś oczekuje się czegoś więcej przynajmniej po serwisie dlatego jestem trochę zawiedziony i to wpływa negatywnie na całokształt tego quada i samej marki. Nie miał bym pretensji jak bym kupił używanego quada z przebiegiem 15 tyś km, natomiast w nowym to jakieś nieporozumienie, i jaki by on nie był czy to kymco czy cf czy cokolwiek to serwis powinien stanąć na wysokości zadania. Nie będę Ci doradzał natomiast to nie jest hulajnoga, że sam naprawisz więc trzeba się zastanowić nie tylko nad samym quadem i jego awaryjnością ale także nad profesjonalnym i sprawnym serwisem.
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Dokładnie tak, wartosc zakupu nowe mxu 700 to nie 15-20 tys a prawie 40tys co przy tej wartosci slaba jakosc nie powinna byc zauwazalna. Opisujac twoje doswiadczenia zaczynam miec spore watpliwosci co do zakupu mxu 700.Czy ktos na forum uzywa takiego quada i ma podobny problem bedziemy wdzieczni za opinie.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
dziwie się, że dałeś się naciągnąć.quadowyfun pisze: ↑sob 11 kwie, 2020- słaby serwisy w okolicach Warszawy (po zdjęciu blokady prędkości dokręcali nakrętkę wariatora nie luzując pasa przez co uszkodzili kosz. Mimo że usługa wykonana w autoryzowanym serwisie Kymco importer nie uznał na gwarancji ponosiłem koszty wymiany)
trochę sporo jak za Kymko, w tej kasie można było szukać już czegoś innego ale ... każdy niech ma to co sam wybierze Najważniejsze, żeby dawał frajdę z jazdy.quadowyfun pisze: ↑ndz 19 kwie, 2020Szczerze mówiąc wydając prawie 40 tyś oczekuje się czegoś więcej przynajmniej po serwisie dlatego jestem trochę zawiedziony i to wpływa negatywnie na całokształt tego quada i samej marki.
Za każdym razem tak jest czy tylko podczas silnego hamowania?quadowyfun pisze: ↑ndz 19 kwie, 2020Podczas gdy zaczynam dawać gazu tarcze zaczynają się schodzić a pas zachowuje się jak by był zakleszczony i gdy zwiększam gaz pasek wyskakuje z zakleszczenia i szarpie oraz słychać piszczenie pasa.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: sob 11 kwie, 2020
- Quad:: Kymco MXU 700
- Imię: Marcin
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Dobra problem rozwiązany. Wymieniłem obie tarcze wariatora i nowy pasek koszt 700 zł.
Co do naciągania nie jestem konfliktowy natomiast gdy naciskałem serwis aby naprawili mi to dostałem odpowiedź od pracownika że "szef" kazał mi go zabierać tzn (wypier.....), i teraz moje pytanie co miałem zrobić (prawnik, sprawa sądowa?? Jakie koszty??) moim zdaniem bez sensu. Gdy poprosiłem o weryfikację i opis techniczny uszkodzenia tak abym mógł dochodzić roszczeń w salonie Kymco gdzie go kupiłem i mi to uszkodzili to usłyszałem odpowiedź że nie mogą mi tego napisać ponieważ to jest ich partner i sprzedaje im dużo quadów i nie chcą się z nim konfliktować. Dodatkowo mechanik przy odbiorze quada tak wybąkiwał, że quad był topiony bo trawa była na ramie i sugerował że używałem go niezgodnie z przeznaczeniem. Czyli typowe wykręcanie kota ogonem. Poza tym każda wizyta w serwisie to dla mnie strata dnia i mojej dniówki oraz koszty paliwa i przyczepy.
Czy 40 tyś to drogo?? to o 10 tyś taniej niż japończyki. Skusiłem się na niego ponieważ poprzedni też był Kymco i spisywał się świetnie. Gdyby nie ta spieprzona robota to quad by śmigał. Natomiast używam quada rekreacyjnie nie jeżdżę na rajdy itp więc chciałem sprzęt w średniej półce cenowej.
Problem występował za każdym razem. Teraz wiem że gdy uszkodzone były tryby na tarczy wariatora spowodowało to uszkodzenie samej tarczy i pas się przypalał. Problem bardzo błahy do zweryfikowania. Niestety poniosłem sam koszty mimo że quad na gwarancji i uszkodzony też przez serwis.
Co do quada jest bardzo fajny, Ładnie się prezentuje, ma fajne dodatki, nie brakuje mu mocy ale po tej przygodzie z serwisem nie kupiłbym go jeszcze raz. Prawdopodobnie uzbierałbym te 10 tyś więcej i kupił grizzly, hondę lub kawasaki. Takie są moje odczucia.
Co do naciągania nie jestem konfliktowy natomiast gdy naciskałem serwis aby naprawili mi to dostałem odpowiedź od pracownika że "szef" kazał mi go zabierać tzn (wypier.....), i teraz moje pytanie co miałem zrobić (prawnik, sprawa sądowa?? Jakie koszty??) moim zdaniem bez sensu. Gdy poprosiłem o weryfikację i opis techniczny uszkodzenia tak abym mógł dochodzić roszczeń w salonie Kymco gdzie go kupiłem i mi to uszkodzili to usłyszałem odpowiedź że nie mogą mi tego napisać ponieważ to jest ich partner i sprzedaje im dużo quadów i nie chcą się z nim konfliktować. Dodatkowo mechanik przy odbiorze quada tak wybąkiwał, że quad był topiony bo trawa była na ramie i sugerował że używałem go niezgodnie z przeznaczeniem. Czyli typowe wykręcanie kota ogonem. Poza tym każda wizyta w serwisie to dla mnie strata dnia i mojej dniówki oraz koszty paliwa i przyczepy.
Czy 40 tyś to drogo?? to o 10 tyś taniej niż japończyki. Skusiłem się na niego ponieważ poprzedni też był Kymco i spisywał się świetnie. Gdyby nie ta spieprzona robota to quad by śmigał. Natomiast używam quada rekreacyjnie nie jeżdżę na rajdy itp więc chciałem sprzęt w średniej półce cenowej.
Problem występował za każdym razem. Teraz wiem że gdy uszkodzone były tryby na tarczy wariatora spowodowało to uszkodzenie samej tarczy i pas się przypalał. Problem bardzo błahy do zweryfikowania. Niestety poniosłem sam koszty mimo że quad na gwarancji i uszkodzony też przez serwis.
Co do quada jest bardzo fajny, Ładnie się prezentuje, ma fajne dodatki, nie brakuje mu mocy ale po tej przygodzie z serwisem nie kupiłbym go jeszcze raz. Prawdopodobnie uzbierałbym te 10 tyś więcej i kupił grizzly, hondę lub kawasaki. Takie są moje odczucia.
Re: Kymco MXU 700 EPS Opinie i doświadczenia z użytkowania
Potrzac na twoja przygode z serwisem zaczynam brac pod uwage troche drozszy model cf moto 850 lub zaczekam dluzej i dozbieram do cf moto 1000 brales je pod uwage?