Kymco MXU 500 irs problemy z licznikiem itp..
-
- Posty: 104
- Rejestracja: pt 14 lut, 2014
- Quad:: Kymco kxr 250, TGB Target 525, Kymco MXU 500irs
- Imię: szymon
Kymco MXU 500 irs problemy z licznikiem itp..
Witam, od kilku dni jestem posiadaczem quada mxu 500. Po przyjeździe od poprzedniego właściciela musiałem przeczyscic gaźnik bo po kilku metrach silnik się dusił i było wszystko wporzadku tyle że przestał mi działać licznik(wcześniej działał) wyświetla się ciągle 0; Licznik elektroniczny. Jakieś rady co mogło się popsuć ?
Druga sprawa jak przeczyscilem gaźnik i pojezdzilem troche to gdy jadąc z dużą prędkością przy zwalnianiu quad dusił się a przy dłuższej jeździe z pełnym gazem silnik lubił gasnąć. Zakręciłem na full dysze od powietrza i jak narazie jeździ bardzo dobrze. Może tak być zakręcona do oporu dysza ?? Może to wina świecy ?
Trzecia sprawa to chce wymienić płyny i filtry bo niewiadomo co było robione u byłego właściciela. Doradźcie co wymienić i od czego zacząć i jakie płyny mają być.
Czwarte pytanie to o osłony podwozia. Nie widzi mi się płacić 1200 zł za aluminiowe tylko chciałbym zrobić je z blachy ryflowanej aluminiowej 2/3mm. Co sądzicie o takiej koncepcji ?
Ostatnie pytanie mam w sprawie lusterek, trochę nie wygodne jest ciągle odwracanie się i chciałbym zamontować jakieś lusterko albo dwa. Co myślicie o takich małych zakładanych na końcówki kierownicy czy lepiej kupić takie zwykłe duże ?
Druga sprawa jak przeczyscilem gaźnik i pojezdzilem troche to gdy jadąc z dużą prędkością przy zwalnianiu quad dusił się a przy dłuższej jeździe z pełnym gazem silnik lubił gasnąć. Zakręciłem na full dysze od powietrza i jak narazie jeździ bardzo dobrze. Może tak być zakręcona do oporu dysza ?? Może to wina świecy ?
Trzecia sprawa to chce wymienić płyny i filtry bo niewiadomo co było robione u byłego właściciela. Doradźcie co wymienić i od czego zacząć i jakie płyny mają być.
Czwarte pytanie to o osłony podwozia. Nie widzi mi się płacić 1200 zł za aluminiowe tylko chciałbym zrobić je z blachy ryflowanej aluminiowej 2/3mm. Co sądzicie o takiej koncepcji ?
Ostatnie pytanie mam w sprawie lusterek, trochę nie wygodne jest ciągle odwracanie się i chciałbym zamontować jakieś lusterko albo dwa. Co myślicie o takich małych zakładanych na końcówki kierownicy czy lepiej kupić takie zwykłe duże ?
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Kymco MXU 500 irs problemy z licznikiem itp..
Licznik sygnał bierze z przekładni. Prawdopodobnie rozłączyłeś instalację grzebiąc przy gaźniku. Przejrzyj wszystkie połączenia pod osłonami bocznymi.
Co do gaźnika to sprawdź i ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej. Być może jest za niski. W internecie można znaleźć fabryczną instrukcję serwisową i tam znajdziesz dokładne dane.
Płyny standardowe: olej w silniku, dyfry, płyn hamulcowy i chłodniczy. Na stronie Motula dobierzesz parametry wg modelu pojazdu. Obowiązkowo regulacja zaworów.
Osłony wystarczają seryjne. Dokładanie do dychawicznego MXU dodatkowych kilogramów jest bez sensu. Mi przez prawie trzy lata nie udało się uszkodzić żadnej seryjnej osłony.
Co do gaźnika to sprawdź i ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej. Być może jest za niski. W internecie można znaleźć fabryczną instrukcję serwisową i tam znajdziesz dokładne dane.
Płyny standardowe: olej w silniku, dyfry, płyn hamulcowy i chłodniczy. Na stronie Motula dobierzesz parametry wg modelu pojazdu. Obowiązkowo regulacja zaworów.
Osłony wystarczają seryjne. Dokładanie do dychawicznego MXU dodatkowych kilogramów jest bez sensu. Mi przez prawie trzy lata nie udało się uszkodzić żadnej seryjnej osłony.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: pt 14 lut, 2014
- Quad:: Kymco kxr 250, TGB Target 525, Kymco MXU 500irs
- Imię: szymon
Re: Kymco MXU 500 irs problemy z licznikiem itp..
Z seryjnych osłon mam tylko na przednie wachacze, plastiki i tyle tylko. A aluminium aż tyle ważyć przecież nie będzie chyba.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: pt 14 lut, 2014
- Quad:: Kymco kxr 250, TGB Target 525, Kymco MXU 500irs
- Imię: szymon
Re: Kymco MXU 500 irs problemy z licznikiem itp..
Mógłbyś mi pokazać na zdjęciu czy powiedzieć gdzie jest ten czujnik od prędkości ?
-
- Posty: 104
- Rejestracja: pt 14 lut, 2014
- Quad:: Kymco kxr 250, TGB Target 525, Kymco MXU 500irs
- Imię: szymon
Mxu 500 licznik i gaźnik
Witam, po wyczyszczeniu gaźnika w quadzie (chodz to nie jest napewno przyczyną) odpiąłem tylko cewkę zapłonu. Przestał mi potem działać licznik, prąd dochodzi do sensora przy silniku a ten jest namagnesowany, co może być przyczyną ? Wymienić na nowy ?
Druga rzecz to po wyczyszeniu gaźnika silnik dławi się po chwili jazdy (chodź wczoraj działał wporzadku, pod koniec jazdy tylko się wyłączył sam) a dziś co 200/400 m silnik gasł jakby nie dostawał piwa czy coś (regulacja powietrza/paliwa ?)
Druga rzecz to po wyczyszeniu gaźnika silnik dławi się po chwili jazdy (chodź wczoraj działał wporzadku, pod koniec jazdy tylko się wyłączył sam) a dziś co 200/400 m silnik gasł jakby nie dostawał piwa czy coś (regulacja powietrza/paliwa ?)
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Kymco MXU 500 irs problemy z licznikiem itp..
Nie dubluj tematów. Połączyłem z pierwszym, który napisałeś.
Nie pamiętam. Poszukaj serwisówki. Ona naprawdę dużo pomaga. Gdybyś nie znalazł to jest o jeden post wyżej w tym dzialeDwayne pisze:Mógłbyś mi pokazać na zdjęciu czy powiedzieć gdzie jest ten czujnik od prędkości ?