Witam
Proszę o pomoc uzytkowników maszyn z mechanizmem Torsen. Chodzi mi dokładnie o istote dzialania tego mechnizmu na twardej drodze czy asfalcie. Zakupiłem Honde trx 350fa. Jadąc po asfalcie na zakręcie, pierwszy skręt kierownicą idzie jak po maśle. Chwile później quad sam probuje wyprostować koła do jazdy na wprost... Jadac dalej po łuku. Musze wtedy dość mocno trzymać cugle. Czy jest to normalne? W terenie jeszcze nie byłem sprawdzic jak sie zachowuje w blocie. Na luźnej nawierzchni w lesie jadac zwyklaą szutrową ścieżką dzieje sie to samo ale nie jest tak odczuwalne - pewnie ze wzgledu na bardziej piaszczyste podłoże. Jesli moglby ktos opisac jak to wyglada u niego bede wdzieczny poniewaz nie wiem czy tak ma sie maszyna zschowywać czy cos tam jest nie tak w ukladzie kierowniczym
Wykryto narzędzie do blokowania reklam: Nasza stronie istnieje dzięki wyświetlaniu specjalnych treści dla użytkowników. Rozważ wyłączenie blokowania reklam.
Istota działania Torsen - jak reaguje na asfalcie
Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Przejdź do
- Na miły początek
- ↳ Przywitaj się z nami Quadzikowcami
- Opinie o quadach
- ↳ Jakiego quada wybrać...
- ↳ Porównania modeli
- ↳ Arctic Cat
- ↳ Bombardier / Can-am
- ↳ CF Moto
- ↳ Honda
- ↳ Kawasaki
- ↳ Kymco
- ↳ ACCESS / Lucky Star
- ↳ Polaris
- ↳ Suzuki
- ↳ Yamaha
- ↳ Yamaha Grizzly 550/660/700
- ↳ Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)
- ↳ Yamaha Blaster (YFS 200)
- ↳ Yamaha Wolverine 350/450
- ↳ Yamaha YFZ 450/450R
- ↳ Yamaha Grizzly / Bruin 250, 350
- ↳ Yamaha Kodiak/Big Bear 400, Kodiak/Grizzly 450
- ↳ Pozostałe Yamahy
- ↳ Side by Side
- ↳ Chińskie quady
- ↳ Pozostałe marki
- ↳ SYM
- ↳ Cectek
- ↳ Linhai
- ↳ KTM
- ↳ Romet
- ↳ Benyco
- Porady quadzikowe
- ↳ Garaż quadowy
- ↳ Poradnik terenowy
- ↳ Niezbędnik quadowca
- Imprezy Quadowe
- ↳ Kalendarz imprez quadowych - ZAPOWIEDZI
- ↳ Imprezy przeprawowe
- ↳ Imprezy sportowe
- ↳ Imprezy zagraniczne
- ↳ Imprezy turystyczne, integracyjne i zloty
- ↳ Różne...
- ↳ Wyprawy quadowe
- ↳ Ustawki quadowe
- sQuadzik
- ↳ Media o quadach
- ↳ Na luzie
- ↳ Strona i Forum www.Quadzik.pl
- ↳ Godne lub niegodne polecenia
- ↳ Śmietnik
- Giełda quadów, części i akcesoriów
- ↳ SPRZEDAM
- ↳ KUPIĘ
- ↳ ZAMIENIĘ
- ↳ SKRADZIONO
- Fora klubowe
- ↳ ATV-Team Sulechów
- ↳ Relacje z działań ATV-Team Sulechów
- ↳ Lucky ATV Team
- ↳ Relacje z działań Lucky ATV Team
- ↳ DIABLO TEAM ZGIERZ
- ↳ Relacje z działań DIABLO TEAM ZGIERZ
- ↳ PingwinSquad
- ↳ Relacje z działań PingwinSquad
- ↳ Quadowa Grupa Południe
- ↳ Relacje z działań Quadowej Grupy Południe
- ↳ Squad Warszawa
- ↳ Relacje z działań Squad Warszawa
- ↳ TranS-Squad Team
- ↳ Relacje z działań TranS-Squad Team
- ↳ Team Quad Szczecin 4x4
- ↳ Relacje z działań Team Quad Szczecin 4x4
- ↳ QUAD Cartel Zielona Góra
- ↳ Relacje z działań QUAD Cartel
- ↳ GRO-CANION TEAM
- ↳ Relacje z działań GRO-CANION TEAM
- ↳ A.P.T. - ATV Poznań Team
- ↳ Relacje z działań A.P.T. - ATV Poznań Team
- ↳ Platinum Squad
- ↳ Relacje z działań Platinum Squad
- ↳ Woders Squad
- ↳ Relacje z działań Woders Squad
- ↳ POLSON Team
- ↳ Relacje z działań POLSON Team
- ↳ Polemiki Polsonowe (pytania i odpowiedzi)
- ↳ SSQuad Team
- ↳ Relacje z działań SSQuad Team
- ↳ QuadTeam
- ↳ Relacje z działań QuadTeam
- ↳ MAZOWIECKI Team
- ↳ Relacje z działań MAZOWIECKI Team