Post
autor: Robsson » pt 28 wrz, 2018
Masz jakieś linki do ogłoszeń?
Zabrzmi to jak zabrzmi ale zwracać uwagę musisz na wszystko. Od ramy, przez koła, dyfry, przekładnie, silnik, elektrykę, na obce dźwięki, na wycieki....na wszystko.
Problem w tym, że jeśli nie wiesz jak pracują i wyglądają sprawne podzespoły to nie zauważysz problemów czasami albo dasz sobie wcisnąć kit. Stąd lepiej jechać z kimś kto ma pojęcie.
Może nie mam racji ale jeszcze king jako jednocylindrówka popularna jest tańszy i prostszy do ogarnięcia. Za to wpakowanie się w starego dwugarnego polarisa zabitego, może być sporą traumą.
Handlarze są kiepsko postrzegani ale za to kupując od legalnego handlarza jak dasz quada nawet zaraz po zakupie do oględzin do jakiegoś warsztatu u siebie i gdy okaże się że jest mina i wcisnęli Ci trupa to masz możliwość pociśnięcia sprzedającego i walczenia o swoje.
V2.....sound of madness