Quad 20,000 - 30,000 zł
Zakup quada nowego
Witam.Szukam quada nowego do 30 000tys.zl prosze o pomoc czy cf Moto 550 czy może Kymco lub Linhai o podobnych parametrach co cf Moto 550
-
- Posty: 7
- Rejestracja: wt 07 lis, 2017
- Quad:: RzR Turbo 17
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Małopolska
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Sportsman 570, za 30 dychy nie ma innej opcji
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Jeżeli CF moto to model 520EPS za ok 25k, za 30K można kupić Polarisa Sportsmana 570 bez wspomagania. 550 to niezbyt udany, starszy model, wielu użytkowników zgłaszało problemy ze skrzynią biegów.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Witam. Mam SP 570 EPS od maja. Zrobiłem prawie 700km i nie moge na nic narzekać. Maszyna szybka i dobrze się prowadzi. Nie z poprzednim Linhai 300 nie ma co porównywać. Mało pali - ok 8l. Moge tylko polecić ten model.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: czw 12 cze, 2014
- Quad:: raptor 700
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
mam za 33000 sportsmana 1000 z 2015r
-
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz 15 lip, 2018
- Quad:: TGB BLADE 600
- Imię: Maciek
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Witam.
Panowie pomóżcie. Na dniach zamierzam stać się posiadaczem quada. Patrzę na nowe, ponieważ będzie kupiony w leasing do firmy więc musi być homologowany jako traktor do odliczenia VAT. Głównie będzie wykorzystywany do odśnieżania, ciągania przyczepki, podjazdów do sklepu itp... W wolnej chwili jakiś wyjazd w teren też się trafi - ale nie jest to główne założenie. Jeśli złapię bakcyla na ekstremalne katowanie maszyny w terenie wtedy będę myślał o zmianie, na razie to nie jest priorytet. Zależy mi aby quad był trwały, w miarę mało awaryjny i atrakcyjny cenowo. Na używane też patrzę, ale biorąc pod uwagę możliwość odliczenia VAT-u, używany też musiał by być na fakturę, lub od osoby prywatnej w dobrej cenie, abym nie musiał patrzeć na odliczenie VAT-u.
Jeśli chodzi o CF Moto - naczytałem się opinii, iż to chińszczyzna - lecz są to opinie mające po kilka lat. Ostatnio podobno jakość się poprawiła i nie jest źle - stąd też CF Moto w tym zestawieniu. Powstaje pytanie, jeśli CF MOTO poprawiło jakość na w miarę solidne, to czy jest sens płacić 10000 tyś więcej za TGB lub KYMCO za quada bardziej "na początek jako pierwszego" i do prac na placu. Może do zabawy w terenie i firmy, CF 520 też da radę?
Główne założenia:
- cena do 35000 brutto
- 4x4, wał kardana
- pojemność 500 - 1000 ccm3.
- homologacja i rejestracja na ciągnik. Będzie jeździł po ulicach.
Co wybrałem?
- CF MOTO C FORCE 520 + kufer i pług w cenie. Cena 23500 zł
- CF MOTO C FORCE 820 V-Twin 62KM. Cena 34500 zł
- Kymco MXU 550i IRS 4x4 EURO 4. Cena rząd: 33000-34000 zł
- TGB BLADE 600i LT IRS - Cena 32500 zł
- Sportsman 570 EPS ( Wspomaganie ???? ) - Cena: 33000 zł.
Z w/w są też z roku 2016-2017, używane lub z wyprzedaży taniej od 2000 -4000 zł. A może taniej rocznego lub dwu rocznego, "dotartego" i pozbyć się przeglądów gwarancyjnych ?
Lepiej CF Moto 800 V twin, czy jednak mniejszą pojemność a innej marki. Podobno CF 800 - "dają radę" jak to na forum czytałem.
Co Wy byście kupili lub w jakiej kolejności ... ???? A może jakieś inne propozycje ??? Bo już sam zgłupiałem.
Pozdrawiam
Maciek.
Panowie pomóżcie. Na dniach zamierzam stać się posiadaczem quada. Patrzę na nowe, ponieważ będzie kupiony w leasing do firmy więc musi być homologowany jako traktor do odliczenia VAT. Głównie będzie wykorzystywany do odśnieżania, ciągania przyczepki, podjazdów do sklepu itp... W wolnej chwili jakiś wyjazd w teren też się trafi - ale nie jest to główne założenie. Jeśli złapię bakcyla na ekstremalne katowanie maszyny w terenie wtedy będę myślał o zmianie, na razie to nie jest priorytet. Zależy mi aby quad był trwały, w miarę mało awaryjny i atrakcyjny cenowo. Na używane też patrzę, ale biorąc pod uwagę możliwość odliczenia VAT-u, używany też musiał by być na fakturę, lub od osoby prywatnej w dobrej cenie, abym nie musiał patrzeć na odliczenie VAT-u.
Jeśli chodzi o CF Moto - naczytałem się opinii, iż to chińszczyzna - lecz są to opinie mające po kilka lat. Ostatnio podobno jakość się poprawiła i nie jest źle - stąd też CF Moto w tym zestawieniu. Powstaje pytanie, jeśli CF MOTO poprawiło jakość na w miarę solidne, to czy jest sens płacić 10000 tyś więcej za TGB lub KYMCO za quada bardziej "na początek jako pierwszego" i do prac na placu. Może do zabawy w terenie i firmy, CF 520 też da radę?
Główne założenia:
- cena do 35000 brutto
- 4x4, wał kardana
- pojemność 500 - 1000 ccm3.
- homologacja i rejestracja na ciągnik. Będzie jeździł po ulicach.
Co wybrałem?
- CF MOTO C FORCE 520 + kufer i pług w cenie. Cena 23500 zł
- CF MOTO C FORCE 820 V-Twin 62KM. Cena 34500 zł
- Kymco MXU 550i IRS 4x4 EURO 4. Cena rząd: 33000-34000 zł
- TGB BLADE 600i LT IRS - Cena 32500 zł
- Sportsman 570 EPS ( Wspomaganie ???? ) - Cena: 33000 zł.
Z w/w są też z roku 2016-2017, używane lub z wyprzedaży taniej od 2000 -4000 zł. A może taniej rocznego lub dwu rocznego, "dotartego" i pozbyć się przeglądów gwarancyjnych ?
Lepiej CF Moto 800 V twin, czy jednak mniejszą pojemność a innej marki. Podobno CF 800 - "dają radę" jak to na forum czytałem.
Co Wy byście kupili lub w jakiej kolejności ... ???? A może jakieś inne propozycje ??? Bo już sam zgłupiałem.
Pozdrawiam
Maciek.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz 15 lip, 2018
- Quad:: TGB BLADE 600
- Imię: Maciek
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Sytuacja się klaruje.
CF MOTO - przeglądy co 400km ( trochę za często, się kwota uzbiera )
KYMCO - pierwszy przegląd 150 km, każdy następny co 1000 km
TGB - pierwszy przegląd 400-500 km, każdy następny co 1000 km
POLARIS - co 40 MTH - 1000 zł przegląd. ( Nie będę komentował )
Polarisowi dziękuje - odpada dzięki przeglądom
CF MOTO - kupić taniej i kosztami przeglądów się zrównać do ceny TGB i KYMCO - odpada
Zostaje Kymco lub TGB. Cena wyjściowa praktycznie ta sama.
Co wybrać? TGB 600 czy KYMCO 550 ?
CF MOTO - przeglądy co 400km ( trochę za często, się kwota uzbiera )
KYMCO - pierwszy przegląd 150 km, każdy następny co 1000 km
TGB - pierwszy przegląd 400-500 km, każdy następny co 1000 km
POLARIS - co 40 MTH - 1000 zł przegląd. ( Nie będę komentował )
Polarisowi dziękuje - odpada dzięki przeglądom
CF MOTO - kupić taniej i kosztami przeglądów się zrównać do ceny TGB i KYMCO - odpada
Zostaje Kymco lub TGB. Cena wyjściowa praktycznie ta sama.
Co wybrać? TGB 600 czy KYMCO 550 ?
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Cóż.....koszty przeglądów są jakie są i nie da sie tu nic zrobić. Bo zakladam że gwarancja to mus. Jeśli kierujesz się przy wyborze tym co napisałeś to chyba pozostało tylko rzucić monetą i wybrać kolor.
V2.....sound of madness
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Dla pewności lepiej sprawdzić ceny przeglądów w Kymco bo wcale takie tanie nie są jak się wydaje
-
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz 15 lip, 2018
- Quad:: TGB BLADE 600
- Imię: Maciek
Re: Quad 20,000 - 30,000 zł
Kymco - bardziej mi się podobało wizualnie i było około 80kg lżejsze, minimalnie droższe od TGB, ale musiał bym dokupić siedzisko z oparciem dla drugiej osoby, brak osłon na ręce, pług za dopłatą i felgi stalowe.
TGB wersja przedłużona - pług w cenie, w wyposażeniu standardowym: siedzisko z oparciem, alufelgi, handbary, większy silnik.
Przeglądy w tej samej cenie. Ponieważ jakościowo TGB nie odstaje podobno od KYMCO: zamówiłem TGB. Czekam 1-2 dni.
TGB wersja przedłużona - pług w cenie, w wyposażeniu standardowym: siedzisko z oparciem, alufelgi, handbary, większy silnik.
Przeglądy w tej samej cenie. Ponieważ jakościowo TGB nie odstaje podobno od KYMCO: zamówiłem TGB. Czekam 1-2 dni.