Witam,
Wczoraj jestem po wymianie tylnych łożysk piast tylnych i....
Przed wymiana posiadałem luzy w tylnych kolach i zdecydowałem się wymienić łożyska...po wymianie luzy nadal są.
I teraz pytanie. Czy to jest normalne, że zawsze są te luzy wynikające z luzów technologicznych łożysk i konstrukcji zespołu piasta. Wiadomo na łożyskach stożkowych można by było wyeliminować luz niestety tutaj nie ma stożkowych. Kupiłem markowe łożyska FAG.
Tak czy inaczej jedno z łożysk miało uszkodzona warkę uszczelniającą i zacierało się...tyle dobrego.
Przy okazji.
Będę wymieniał z przodu łożyska, koła również posiadają luzy...zauważyłem, że końcówki drążków kierowniczych te które są najbliżej przednich kół posiadają poprzecierane osłony gumowe...zastanawiam się czy to wynika z tych luzów czy porostu jest to normalne gdy koło nabierze błota...
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam
Polaris Sportsman 800 Touring INTL luz na łożyskach piast
- tede74
- Administrator
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob 19 maja, 2007
- Quad:: Scrambler XP 1000 S
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Re: Polaris Sportsman 800 Touring INTL luz na łożyskach pias
Odnośnie łożysk możliwe, że nieodpowiednie dobrałeś. W Polarisie są calowe i europejskie firmy nie mają tego rozmiaru. Różnica jest w setnych milimetra ale to wystarcza żeby były luzy. Co do końcówek nie powinny się przecierać. Możliwe, że masz założone szersze opony z przodu niż fabrycznie, które mają 8". Przy zastosowaniu szerszych opon trzeba dawać dystans lub felgi z większym offsetem.
