570 dps 2018r
-
- Posty: 37
- Rejestracja: wt 09 sty, 2018
- Quad:: outlander 570 dps
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Lubelskie.
Re: 570 dps 2018r
Witam. Tak jak doradzaloscie wymianę olejów zrobiłem po300 km i około 14mth. Na korku spustowym skrzyni biegów było trochę opiłków reszta olejów ładnie wyglądała.
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: 570 dps 2018r
W instrukcji jest pierwsza wymiana po 10 mth potem po 50 mth z tego co widziałem.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: 570 dps 2018r
spoko, zalałes olejem syntetycznym, kolejna wymiana najlepiej koło 1000 a pocem c tysiak zeby było łatwiej, kontrola stanu oleju, dbanie o czysty filtr powietrza i nasączony i bedzie bajka i frajda
-
- Posty: 37
- Rejestracja: wt 09 sty, 2018
- Quad:: outlander 570 dps
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Lubelskie.
Re: 570 dps 2018r
witam.olej syntetyczny zalany. wtej chwili mam około 900km i 34mtg,typowa jazda turystyczna polne , lesne drogi, troche górki. załozyłem dystanse 30mm tył i przód ATV-X,takie jak wyczytałem na tym forum, wiec forum bardzo przydatne
.całkiem inna jazda z dystansami,stabilny na zakretach .Narazie zero problemów, przyjemnosc z jazdy jest, moc wystarczająca jak na moje potrzeby.
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: 570 dps 2018r
Proponuję pokombinować z ciśnieniem w oponach.
Ja szybką jazda to więcej, do 0.5 a piasek górki upuszczaj nie bój się 0,2, zobaczysz różnice podczas pokonywania przeszkód a i zawias będzie lepiej pracował.
Ja szybką jazda to więcej, do 0.5 a piasek górki upuszczaj nie bój się 0,2, zobaczysz różnice podczas pokonywania przeszkód a i zawias będzie lepiej pracował.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: wt 09 sty, 2018
- Quad:: outlander 570 dps
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Lubelskie.
Re: 570 dps 2018r
witam mam pytanie, ciągnąc przyczepke ( około 500kg) czy mozna w trakcie jazdy z biegu L przełaczyć na H.?
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: 570 dps 2018r
Pomijając, że przyczepka 500kg może być za ciężka do quada, to w żadnym przypadku nie wolno zmieniać biegów w czasie jazdy.
Robert
-
- Posty: 37
- Rejestracja: wt 09 sty, 2018
- Quad:: outlander 570 dps
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Lubelskie.
Re: 570 dps 2018r
500 kg daje rade bez problemów, mysle ze i tone by uciagnał aby tylko była przyczepnosc pod kołami.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: 570 dps 2018r
na L
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: 570 dps 2018r
Uciągnie i 1,5 tony. Jaki problem jest przeciągnąć auto quadem?
Quad ma tylko 300/400 kg. Zaczynaj zawsze od L. Jak to co ciągniesz będzie za ciężkie to quad straci przyczepność i będzie wierzgał kołami. Jesli nie zblokujesz kół w korzeniu albo na kamieniach to paska ani sprzęgła nie spalisz.
Co innego od razu atakować na H coś naprawdę ciężkiego.
Ale jeśli na L zaczniesz i idzie bez większych kłopotów to śmiało na H jak prędkość jest istotna.
500 kilo to pryszcz. To przeciętny quad z kierownikiem. A taki zestaw holując lecisz na H bez żadnego wielkiego obciążenia. Ja miśkiem 550 ciągnąłem ładny kawałek cfkę 500 z kierownikiem i szedł na H aż miło po szutrach .
Panowie troszkę wyobraźni
. Co innego tractor pulling ale ciągnąć coś co ma koła to nie wyczyn dla quada.
Quad ma tylko 300/400 kg. Zaczynaj zawsze od L. Jak to co ciągniesz będzie za ciężkie to quad straci przyczepność i będzie wierzgał kołami. Jesli nie zblokujesz kół w korzeniu albo na kamieniach to paska ani sprzęgła nie spalisz.
Co innego od razu atakować na H coś naprawdę ciężkiego.
Ale jeśli na L zaczniesz i idzie bez większych kłopotów to śmiało na H jak prędkość jest istotna.
500 kilo to pryszcz. To przeciętny quad z kierownikiem. A taki zestaw holując lecisz na H bez żadnego wielkiego obciążenia. Ja miśkiem 550 ciągnąłem ładny kawałek cfkę 500 z kierownikiem i szedł na H aż miło po szutrach .
Panowie troszkę wyobraźni
![Wink ;)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
V2.....sound of madness ![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)