Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwem
Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwem
Witam
Problem dotyczy wentylatora chłodnicy oleju, który według mnie za późno się włącza. Silnik musi być dobrze rozgrzany żeby ten sie kręcił. W czym może tkwić problem czujnik temp. czy coś w tym kierunku bo nie wiem?. A może tak jest ok. Przy jakiej temp wiatrak się załącza? Pewnie ten temat był już poruszany ale pierwszy raz się udzielam na forum i zapytam o gotowanie paliwa czym jest spowodowane i czy ma to związek z pierwszym pytaniem. Bulgocze w filtrze paliwa mało co go nie rozwali. Jeżeli macie jakieś wskazówki to z góry wielkie dzięki.
Problem dotyczy wentylatora chłodnicy oleju, który według mnie za późno się włącza. Silnik musi być dobrze rozgrzany żeby ten sie kręcił. W czym może tkwić problem czujnik temp. czy coś w tym kierunku bo nie wiem?. A może tak jest ok. Przy jakiej temp wiatrak się załącza? Pewnie ten temat był już poruszany ale pierwszy raz się udzielam na forum i zapytam o gotowanie paliwa czym jest spowodowane i czy ma to związek z pierwszym pytaniem. Bulgocze w filtrze paliwa mało co go nie rozwali. Jeżeli macie jakieś wskazówki to z góry wielkie dzięki.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwe
Sprawdź korek od paliwa czy odpowietrzenie nie jest przytkane, powinna być tam rurka na nim i jak w nią dmuchniesz lub zassiesz powietrze to powinien być przepływ powietrza , co do temperatury to jeśli wiatrak się załącza i nie świeci się lampka od temperatury na wyświetlaczu to jest ok , wiatrak załączać ci się będzie w granicy 90-95 stopni , najlepiej jak ściągniesz sobie serwis manuala tam będziesz miał wszystko opisane co dotyczy układu chłodzenia tak samo jak układu paliwowego
Re: Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwe
Korek paliwa czyściłem i otwór lekko przewierciłem w rurkę dmucham i powietrze przelatuje. Nie wiem czy powstaje podciśnienie z powodu grzania paliwa i dlatego blokuje przed filtrem i dalej nie podaje? Bo jak ściągnę filtr to leje normalnie. Żeby trochę ciepło odizolować owinąłem wydech bandażem termicznym ale nie pomogło. Kilka razy w trakcie jazdy po prostu zgasł bo zabrakło paliwa w przewodzie. No to wtedy rurka do gęby i dymanie w otwór hehe Jakiego masz quada też tak się borykasz z problemami? Ja swojego kupiłem ponad rok temu ale jazdy za dużo nie było więcej stoi u mechanika.
Re: Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwe
W takich temperaturach gotuje Ci się paliwo ?
Ozo Drapers Squad
Re: Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwe
Tak po rozgrzaniu silnika. A czy przy dokładnie takiej temp nie wiem na pewno po przejechaniu kilku kilometrów. Może jest wszystko w porządku i tak to w każdej hondzie jest. Spróbuję jeszcze zmienić filtr paliwa lub założyć sam wężyk bez filtra. Problem zauważyłem przypadkiem ściągając siedzenie hehe wcześniej na pewno też to było tylko nie wiedziałem o tym. I tak mnie to zastanawia w czym jest problem. Już widziałem palące się quady i tak trochę dygam jak śmigam. Zwłaszcza latem gdzie temp jest wyższa:)
Re: Honda Rancher TRX FA 400 problem z wentylatorem i paliwe
Witam
Problem z wentylatorem nadal nie został rozwiązany. Czyściłem chłodnicę bo była zasyfiona, założyłem wskaźnik temperatury, która dochodzi do 107,8 stopnia i nic, wentylator nie kręci. Żeby się upewnić czy działa podłączyłem go bezpośrednio do napięcia i jest sprawny. Może jest gdzieś czujnik o którym nie wiem albo coś co załącza wentylator? Zasilanie od wiatraka idzie po ramie do baterii. Po drodze nie widać czujnika.
Problem z wentylatorem nadal nie został rozwiązany. Czyściłem chłodnicę bo była zasyfiona, założyłem wskaźnik temperatury, która dochodzi do 107,8 stopnia i nic, wentylator nie kręci. Żeby się upewnić czy działa podłączyłem go bezpośrednio do napięcia i jest sprawny. Może jest gdzieś czujnik o którym nie wiem albo coś co załącza wentylator? Zasilanie od wiatraka idzie po ramie do baterii. Po drodze nie widać czujnika.