ITP BlackWater EVO - video test
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
ITP BlackWater EVO - video test
Zrobiliśmy test, rzadko w kraju użytkowanej opony ITP BlackWater Evo. Mimo, że jest dosyć ciężka to okazuje się, że jest absolutnie niedoceniona.
https://www.youtube.com/watch?v=OfrGqnCkIv4&app=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=OfrGqnCkIv4&app=desktop
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: ITP BlackWater EVO - video test
Wygląda ciekawie.
Dla mnie minus taki, że trzeba pompować na 0,25 jak pisałeś a w moim przypadku gdzie nie mam kompresora byłoby to słabe bo te na stacji - jak wiadomo - kłamią a i chyba nie można zejść do wartości poniżej 0,4
Fajny test
Dla mnie minus taki, że trzeba pompować na 0,25 jak pisałeś a w moim przypadku gdzie nie mam kompresora byłoby to słabe bo te na stacji - jak wiadomo - kłamią a i chyba nie można zejść do wartości poniżej 0,4
Fajny test
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: ITP BlackWater EVO - video test
Polecam elektroniczny czujnik ciśnienia w oponach. Mały, poręczny i zakres wskazań o 0.00
Re: ITP BlackWater EVO - video test
Mało popularne pewnie w jakimś stopniu też przez cenę. BH zawsze kilka sówek kpl wychodzi taniej ale oponka fajnie wygląda z tego testu. A jak to w ścieralności wychodzi - macie jakieś info np zza oceanu?
Łukasz...bez kompresorka latasz, ale ktoś chyba w ekipie ma takowy zapewne ?
Łukasz...bez kompresorka latasz, ale ktoś chyba w ekipie ma takowy zapewne ?
V2.....sound of madness
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: ITP BlackWater EVO - video test
W zasadzie to 1/2 testu. czas pozwolił żeby pokręcić się po piaskarni. Bonusem był duży stan wody więc można było sprawdzić jak sobie radzą na piaszczystym dnie z dość luźnym piaskiem nasyconym wodą, tutaj pozytywne zaskoczenie, przy delikatnym operowaniu gazem udawało się ruszyć z miejsca. W porównaniu do Zilli na pewno mniej się kopie.
Jeżeli chodzi o ciśnienie to spodziewałem się, że konieczna będzie redukcja bo użytkownicy z forów sygnalizowali że jest bardzo sztywna i pompują oponę na 3,5-4PSI. Pierwsza jazda po wybojach to potwierdziła, na ciśnieniu 3BAR było dużo sztywniej niż na 3,5 w Carlisle ACT i Zilli.
Opona jest bardzo odporna na ścieranie, w USA to główny konkurent BH na skaliste podłoże i dalekie wyprawy. Przy podobnej odporności podobno nieporównywalnie lepiej radzi sobie w błocie , śniegu i na trawersach. Na razie tego nie mogę potwierdzić, chociaż trzymanie boczne wydaje sie być bardzo dobre.
Na razie jedyny minus to waga.
Jeżeli chodzi o ciśnienie to spodziewałem się, że konieczna będzie redukcja bo użytkownicy z forów sygnalizowali że jest bardzo sztywna i pompują oponę na 3,5-4PSI. Pierwsza jazda po wybojach to potwierdziła, na ciśnieniu 3BAR było dużo sztywniej niż na 3,5 w Carlisle ACT i Zilli.
Opona jest bardzo odporna na ścieranie, w USA to główny konkurent BH na skaliste podłoże i dalekie wyprawy. Przy podobnej odporności podobno nieporównywalnie lepiej radzi sobie w błocie , śniegu i na trawersach. Na razie tego nie mogę potwierdzić, chociaż trzymanie boczne wydaje sie być bardzo dobre.
Na razie jedyny minus to waga.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: ITP BlackWater EVO - video test
Chodzi mi o normalny kompresor ze zbiornikiem, ten co wożę w schowku to manometr ma tak zeskalowany, że szkoda gadać, zresztą jak większość tych zapalniczkowychRobsson pisze:Łukasz...bez kompresorka latasz, ale ktoś chyba w ekipie ma takowy zapewne ?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.