Ostatnia pomoc w wyborze
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Oparcie pewnie i wygodne ale nie bez powodu w motocyklach mówią na takie gadżety, łamaczem kręgosłupa. W razie jakiegoś dzwona może niestety sporo nabałaganić.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Dokładnie w razie rolki czy innego nieszczęścia to dziadostwo wali w plecy i nawet dobra zbroja może nie pomóc. Ja z tyłu nie mam nic oprócz paska, duża skrzynka explorera z przodu z tyłu pasek. Na Ukrainę czy Rumunię zakładam torbę lub niski kufer ale on ma dużą powierzchnię.
Mam długie CF500 i oprócz większej stabilności na podjazdach niestety nie ma żadnej innej zalety dłuższego quada, czy jest stabilniejszy na szybkich prostych? A widzieliście kiedyś w Baja lub CC długiego quada? Krótki z poprawną geometrią idzie tak samo dobrze, kwestia umiejętności. Oczywiście dla początkującego może być łatwiejszy do opanowania, tu się zgadzam.
Mam długie CF500 i oprócz większej stabilności na podjazdach niestety nie ma żadnej innej zalety dłuższego quada, czy jest stabilniejszy na szybkich prostych? A widzieliście kiedyś w Baja lub CC długiego quada? Krótki z poprawną geometrią idzie tak samo dobrze, kwestia umiejętności. Oczywiście dla początkującego może być łatwiejszy do opanowania, tu się zgadzam.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
-
- Posty: 74
- Rejestracja: czw 03 mar, 2016
- Quad:: CF MOTO 520L EPS
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Tak jak wspominałem wcześniej, mam długiego bo zależy mi na jeździe w 2 osoby, chociaż też chciałem krótkiego. Przymierzaliśmy się w 2 do krótkiego i miejsca było wystarczająco, nawet na nogi. Co do oparcia, to kiedy będę planował jazdę w poważniejszym terenie, to pomyślę o demontażu. Na razie rekreacyjna jazda zapoznawcza.
Wady jakie wykryłem to, wcześniej wspomniany w innym temacie tłumik, puszczony z prawego boku na wysokości kolana. Ostro grzeje w nogę. Druga to, kiedy jadę na wprost to kierownica jest lekko skręcona w lewo. Myślę że da się to ustawić na drążkach. No i jest jeszcze to brzęczenie na wysokości zbiornika paliwa podczas jazdy. Podobno to sprężynki mocujące osłonę tłumika i nie da się z tym nic zrobić.
Jak na razie to wszystko i jeździ się wyśmienicie, chociaż przydałoby się towarzystwo.
Wady jakie wykryłem to, wcześniej wspomniany w innym temacie tłumik, puszczony z prawego boku na wysokości kolana. Ostro grzeje w nogę. Druga to, kiedy jadę na wprost to kierownica jest lekko skręcona w lewo. Myślę że da się to ustawić na drążkach. No i jest jeszcze to brzęczenie na wysokości zbiornika paliwa podczas jazdy. Podobno to sprężynki mocujące osłonę tłumika i nie da się z tym nic zrobić.
Jak na razie to wszystko i jeździ się wyśmienicie, chociaż przydałoby się towarzystwo.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
No i gratuluje zakupu sprzętu - niech się sprawuje bezawaryjnie i niech bana z twarzy nie schodzi
Skręconą kierownicę zgłoś na pierwszym przeglądzie - niech prostują.
Jeżdżąc CF 800 ze wspomaganiem miałem wrażenie, że skręcona kierownica musiała być ciągle, żeby quad jechał poprawnie do przodu. Ustawienia drążków niewiele pomagało dlatego osobiście jestem sceptycznie nastawiony do wspomagania w CF - wiele jeszcze muszą się nauczyć albo zrezygnować z "chińszczyzny" i założyć od Yamahay lub Kamana.
Osobiście nawet byłbym gotów dopłacić ten tysiąc czy półtora więcej ale mieć wspomaganie takie jak należy. Albo wcale.
Skręconą kierownicę zgłoś na pierwszym przeglądzie - niech prostują.
Jeżdżąc CF 800 ze wspomaganiem miałem wrażenie, że skręcona kierownica musiała być ciągle, żeby quad jechał poprawnie do przodu. Ustawienia drążków niewiele pomagało dlatego osobiście jestem sceptycznie nastawiony do wspomagania w CF - wiele jeszcze muszą się nauczyć albo zrezygnować z "chińszczyzny" i założyć od Yamahay lub Kamana.
Osobiście nawet byłbym gotów dopłacić ten tysiąc czy półtora więcej ale mieć wspomaganie takie jak należy. Albo wcale.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: czw 03 mar, 2016
- Quad:: CF MOTO 520L EPS
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Dzięki wielkie oolsztyniak[emoji6] mam nadzieję że będzie się miło i bezawaryjne "wypoczywać" w towarzystwie gadziny [emoji41]oolsztyniak pisze:No i gratuluje zakupu sprzętu - niech się sprawuje bezawaryjnie i niech bana z twarzy nie schodzi
Kiere oczywiście zgłoszę. Co do wspomagania to jak dla mnie działa super.
Mocy wystarcza mi. W ogóle jestem pod wrażeniem jak tym fajnie się jeździ.
Oby nic się nie zmieniło.
Nie wiem czy tak ma być ale po nocy pierwsze uruchomienie jest tak że musi trochę podkręcić, potem pali od strzała.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka