Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Dla mnie z ekonomicznego punktu widzenia kupowanie G1 jest nieuzasadnione ekonomicznie.
Co z tego, że może coś tam jest "renomowanej" firmy skoro w G2 daje rade no name.
BTW : Pierwsze słyszę o pękających wahaczach w G2 mówiąc szczerze.
Poza tym Jacku kupowanie G1 z 11 roku też już powoli mija się z celem.
To nie jest oldtimer który z roku na rok zyskuje na wartości. Myślę, że utrata jest większa niż w przypadku G2.
Mogę się mylić i to nie jest czepialstwo, luźna rozmowa. Ja nie twierdzę, że G2 to ideał.
Widzę po prostu kilka lepszych rzeczy niż w G1 a kilka gorszych.
Ale nie stawiam na piedestale G2. Dla mnie jest lepszy, ładniejszy, wygodniejszy i prostszy niż G1, dla Ciebie jest odwrotnie. Każdy chwali swoje. Ale ja nie przekonuję do swoich racji
Co z tego, że może coś tam jest "renomowanej" firmy skoro w G2 daje rade no name.
BTW : Pierwsze słyszę o pękających wahaczach w G2 mówiąc szczerze.
Poza tym Jacku kupowanie G1 z 11 roku też już powoli mija się z celem.
To nie jest oldtimer który z roku na rok zyskuje na wartości. Myślę, że utrata jest większa niż w przypadku G2.
Mogę się mylić i to nie jest czepialstwo, luźna rozmowa. Ja nie twierdzę, że G2 to ideał.
Widzę po prostu kilka lepszych rzeczy niż w G1 a kilka gorszych.
Ale nie stawiam na piedestale G2. Dla mnie jest lepszy, ładniejszy, wygodniejszy i prostszy niż G1, dla Ciebie jest odwrotnie. Każdy chwali swoje. Ale ja nie przekonuję do swoich racji
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
O tym właśnie mówie, kupowanie G1 jeżeli ma się pieniądze na g2 jest nieuzasadnione ekonomicznie, chyba że komuś zależy na konretnych właściwościach jezdnych które w obu generacjach są nieco inne. Ja jeszcze jeżdzę G1 bo lubię, oczywiście przepłacam bo zainwestowałem masę kasy w to żeby działał jak nowy ale nadejdzie dzień gdy się skrzywię i kupię G2.
W g2 pękają tylne wachacze, od 2016 roku z tyłu pojawiły się w innym kształcieprofile z których są wykonywane.
NIestety elementy no-name rady nie dają, albo inaczej, dają radę ale o połowę krócej niż porządnych producentów.
W g2 pękają tylne wachacze, od 2016 roku z tyłu pojawiły się w innym kształcieprofile z których są wykonywane.
NIestety elementy no-name rady nie dają, albo inaczej, dają radę ale o połowę krócej niż porządnych producentów.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Dlatego też należy się dowiedzieć kto np. produkował klocki do G1 na fabryczny montaż i kupić takie do G2 bo nie sądzę aby ten ktoś zapadł się pod ziemię.
To że są inne to wiem bo nacięliśmy się przy montażu osłony aluminiowej dla wersji po 16 roku ale kupiona dla wersji przed i wyszedł klops. Ale o pękających - serio - nie słyszałem jeszcze.
Trzeba iść z duchem czasu Jacku, przekonasz się, że G2 wcale takie złe nie jest.
Może ta wersja xxc co niby ma się pojawić będzie ciekawą alternatywą.
To że są inne to wiem bo nacięliśmy się przy montażu osłony aluminiowej dla wersji po 16 roku ale kupiona dla wersji przed i wyszedł klops. Ale o pękających - serio - nie słyszałem jeszcze.
Trzeba iść z duchem czasu Jacku, przekonasz się, że G2 wcale takie złe nie jest.
Może ta wersja xxc co niby ma się pojawić będzie ciekawą alternatywą.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
NIestety nie, nowy outlander xxc niewiele rózni się od XTP, jest droższy i osobiście uważam że nei warto dopłacać. Lepszego zawieszenia nie wykorzysta się nie jeżdząc w CC, masa pozostaje zbliżona, nadal jedna klamka, trochę zmieniony wygląd. Tak na prawdę to sposób na wykrojenie jeszce jakiegoś klienta skłonnego zapłącić za coś ekstra.
W tej chwili gdybym miał kupowac to tylko Renegade 850xxc
W tej chwili gdybym miał kupowac to tylko Renegade 850xxc
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Przepraszam ze się wtrącę jedna klamka do cc moim zdaniem lepszy pomysł
Ozo Drapers Squad
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
do cc dwie ok tylko lewa klamka wtedy przód
mods in progress :-)
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Kiedyś w jakimś poście wyczytałem, że nie powinno się zapinać quada na przyczepce za pomocą wyciągarki. Podobno można uszkodzić sprzęgło w wyciągarce.
Czy to prawda?
Czy to prawda?
Robert
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Prawda nie prawda lepiej nie sprawdzać można zawsze zapiać pasem. Sprzęgło swoją droga ale lina syntetyczna albo stalowa stosowana w wyciągarkach nie lubi szarpnięć...
Ozo Drapers Squad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
MOgę tylko napisać że mnie się spiep... właśnie w ten sposób w Warnie - czy to była jedyna przyczyna?...tego się pewnie nie dowiesz.Robson102 pisze:Kiedyś w jakimś poście wyczytałem, że nie powinno się zapinać quada na przyczepce za pomocą wyciągarki. Podobno można uszkodzić sprzęgło w wyciągarce.
Czy to prawda?
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Pojeździli w piątek w nocy a podczas jazdy trapiło mnie "pływanie" quada.
Podjeżdżając pod garaż postanowiłem sprawdzić luzy na kołach.
Lewe tylne luz +/- 2 cm w każdą stronę
Myślę - łożysko się rozsypało ale luz jak dla mnie za duży.
Wjechałem do garażu, podniosłem quada na podnośniku i okazuje się, że nakrętki z tylnego dystansu postanowiły wyparować. Z 4 sztuk zostały dwie z czego jedna już na ostatnim gwincie
Szczęście , że koło nie odpadło. Po co to piszę?
To przestroga dla innych żeby dawać klej do gwintów bez względu czy dokręciliśmy "dobrze" czy nie.
Podjeżdżając pod garaż postanowiłem sprawdzić luzy na kołach.
Lewe tylne luz +/- 2 cm w każdą stronę
Myślę - łożysko się rozsypało ale luz jak dla mnie za duży.
Wjechałem do garażu, podniosłem quada na podnośniku i okazuje się, że nakrętki z tylnego dystansu postanowiły wyparować. Z 4 sztuk zostały dwie z czego jedna już na ostatnim gwincie
Szczęście , że koło nie odpadło. Po co to piszę?
To przestroga dla innych żeby dawać klej do gwintów bez względu czy dokręciliśmy "dobrze" czy nie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.