Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 29 maja, 2017

z wyjęciem wałka. Brakło dosłownie 3 mm i by wyszedł.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » pn 29 maja, 2017

Można - trzeba odkręcić dyfer ze wszystkich śrub oraz te dwie śrubki przy mocowaniu dolnych przednich wahaczy - tak dostajesz dodatkowe 3 cm ;)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 29 maja, 2017

No i tak napisałem przecież, że nie da się bez demontażu co = odkręceniem dyfra z ramy ;)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » pn 29 maja, 2017

Myślałem ze chodzi Ci o wyjęcie dyfra z quada :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » pn 29 maja, 2017

Na zdjęciu wygląda tak jakby tylne koła były sporo większe niż przednie
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 29 maja, 2017

Napompowane na 2 atmosfery były stąd taki "wygląd" ;)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » wt 27 cze, 2017

Niewiele się w temacie dzieje bo i nie ma co się dziać :)

Kilometrów nastukane już 2500 od początku roku - problemów czy awarii brak.

Podczas ostatniej wyprawy do Rumunii gdzie zrobiliśmy około 650 km w 6 dni quad dzielnie parł do przodu, pod górkę i z górki :)

Wskoczył do zestawu nowy GPS - Monterra.

Zerknąłem w olej przy okazji i po tym przebiegu nadal jest czysty i klarowny.
Może nie wygląda na świeży jak z bańki ale nie wygląda też na przepalony.
Wymienię go na dniach to wkleję fotkę jak wygląda 300v po 2500 km przejechanych chociaż gdzieś tam w głowie mi siedzi, żeby nie śpieszyć się z wymianą bo i po co?
Nie jeżdżę w zakurzonym terenie a nawet jeśli to jadę zazwyczaj pierwszy więc silnik wdycha raczej czyste powietrze.

Jedyny problem jaki się pojawia od czasu do czasu - a w Rumunii nawet częściej niż od czasu do czasu to problem z DPS. Wyskakuje komunikat o jego przegrzaniu. Co więcej pojawił się również w 3 innych żółtkach, które na wyprawie były. Najpierw komunikat a po kilku minutach wyłącza DPS. Po schłodzeniu silnika DPS wodą z butelki i przerwie kilkuminutowej problem znika.

Poniżej kilka zdjęć z wyprawy. Objeżdżaliśmy okręg Maramuresz.

Jeśli chodzi o samą Rumunię to zdecydowanie mogę stwierdzić, że w górach lepiej spisuje się wersja długa. Jest bardziej stabilna na podjazdach i zjazdach, mniej się przechyla i mniej podrywa tylne koła podczas stromych zjazdów. Nierzadko krótki quad właśnie podczas zjazdu podrywał tylne koła do góry.

Jazda tam to czysta i bezproblemowa przyjemność. Jest to jak dla mnie mekka dla offroadu. Tam w lesie leśniczy wskazuje drogę, którą należy jechać, tam leśniczy zjeżdża z drogi, żeby zrobić miejsce, tam leśniczy macha i się uśmiecha.
Ludzie są bardzo przyjaźnie nastawieni na quadowców. Przez spędzonych 8 dni w Rumunii nie doświadczyliśmy nawet chwilowej "grozy", zazdrości innych ludzi, głupich komentarzy czy uwag. Dosłownie nic. Wręcz przeciwnie, czuliśmy się jak goście i to Ci, którzy są mile widziani.

Co do pakowania quada - moim zdaniem nie ma tu co kombinować, że przeładowany tył to problem na podjazdach bo będzie podrywać go do góry.
Pamiętajcie, że każdy wjazd musi skończyć się zjazdem i te bardzo często są bardziej strome niż same wjazdy (chyba, że my akurat wjeżdżaliśmy z tej "lepszej strony ;) )
Rozkład masy 50/50 będzie moim zdaniem najbardziej optymalny przy czym nie wariowałbym tu z wagą.
20170611_122406_.jpg
20170611_125732_.jpg
20170611_140410_.jpg
20170611_140515_.jpg
20170611_153125_.jpg
20170611_155350.jpg
20170611_174922_.jpg
20170612_105841_.jpg
20170612_153935_.jpg
20170612_162549_.jpg
20170612_162956.jpg
20170612_162605.jpg
Co nas spotka w Rumunii? Na pewno bardzo dużo górskich kamienistych dróg, wyschnięte koryta górskich strumieni, niezliczona ilość dróg poprzecinanych głębokimi koleinami, strome podjazdy i zjazdy, błoto, rzeki, bagna. Piękne widoki, możliwość biwakowania praktycznie w każdym miejscu.

Ogólnie wrażenia mamy bardzo pozytywne. Wiemy na pewno, że do Rumunii wrócimy i to najszybciej jak się da. Niedosyt pozostał i poprzeczka została bardzo wysoko postawiona jeśli chodzi o jazdę.

Unikaliśmy kłopotów, nie wjeżdżaliśmy tam gdzie widniały zakazy bo i takie się trafiają. Parki narodowe omijaliśmy bo nie chcieliśmy problemów. Do parków jest zakaz wjazdu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 03 lip, 2017

Takim oto wynikiem zakończyła się przygoda z Rumunią.
Czas przejazdu - 6 dni.
Średnio 8-9h w siodle
20170701_112250.jpg
Doszły mnie słuchy, że niektórzy tak pozazdrościli wyjazdu, że pojechali badać teren ;)
bo przecież jak to możliwe, że Olsztyniaki kręcący dużo kilometrów ale po płaskim dali sobie radę w Rumunii ? ;)

Otóż odpowiem, że tak, dali sobie radę, sami zorganizowali wyjazd, dojechali do celu i wszystko poszło zgodnie z planem. Nie wiem czemu w ludziach tyle zazdrości ... :(
Świat stoi otworem, przecież każdy może jeździć gdzie chce :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » pn 03 lip, 2017

Cieszę się że kolejna osoba potwierdza moje obserwacje olejowe. Jeżeli olej po 2-3kkm nadal jest klarowny to wymienianie go mija się z celem skoro w motocyklach ten sam olej, narażony na większe obciążenia wymieniany jest co 5-10kkm.

Rumunia...piękne miejsce i kolejne potwierdzenie, oczywiście że można a nawet powinno się samemu. My zorganizowaliśmy sami wyjazd naszej grupy do Rumunii, a rok wcześniej zrobił to Miłosz. Nie ma sensu wydawania kasy na zewnętrznych organizatorów, noclegi są świetne, traki ogólnodostępne, a czasem nawet niepotrzebne, wystarczy Garmin.

Te grzejące się DPS...ostatnio rzadko się to zdarza, G2 ma inna obudowe z innym radiatorem. Może warto sprawdzić wersję oprogramowania DPS bo to jedyna rzecz która mi przychodzi do głowy jako winowajca.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robsson » wt 04 lip, 2017

Jako olej lejecie ze po 3 tys jest klarowny?
V2.....sound of madness :twisted:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”