outlander 450 max - eksploatacja
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Sama prawda. BH ma 26,4' Zilla 27 za to 26,7' do tego jak widąć BH mocno nabite a Zilla flaczek.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Gdyby zilli dac tyle samo wiatru, co bh to chyba by sie rozerwala.
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Chyba nie aż tak .... było 0,41-0,42 wg mojego przelicznika. Pod szutry sprawdzanie jak się prowadzi bo z reguły to latam pod 0,35.
Zilla miała nisko bo koło 0,15.
Oczywiście różnica ciśnień ma na ten obrazek duży wpływ nie przeczę. Ale maszyny były nieobciążone a w BH mam już podjechany bieżnik. Gdyby postawić w podobnym stopniu zużycia to spokojnie 1-2 cm na średnicy jeszcze doszło by w BH.
Rozepchanie gumy (zaokrąglenie opony) to jedno ale przy takiej różnicy ciśnienia dociążenie quada ma decydujący wpływ na rzeczywisty prześwit w terenie przecież. I w tym przypadku akurat Zilla polegnie. Prawidłowo to powinien na każdej siedzieć kierownik o podobnej masie, powinny mieć wg mnie jedna troche wyższe, druga trochę niższe ciśnienie i dopiero wtedy można by prowadzić "namiętne " dyskusje. Swoją drogą Zilla jako opona "niskocisnieniowa" jak tu widać na pusto nie wygląda na sflaczałą - nie stoi na wyraźnie/widocznie większej płaszczyźnie styku z podłożem.
Ciśnienie 0,15-0,2 na piachu jest ok ale poza piachem mi kompletnie nie pasuje. Czy w tej czy w tej oponie. Próbowałem na obydwu. 0,25 a bardziej pod 0,3 to minimum przy którym dobrze się na nich czuje (w mieszanym podłożu).
Ale to tylko jako ciekawostka typu że w realu przy 27 prześwit nie musi być wyższy od 26. Nawet gdybyśmy ustawili podobne ciśnienie. Nic więcej. Bo kwestie prześwitów i przyczepności w relacji do ciśnienia to zupełnie inna bajka. O czym kto jak kto ale moi przedmówcy najlepiej wiedza.
Obydwie 11" szerokie.
Zilla miała nisko bo koło 0,15.
Oczywiście różnica ciśnień ma na ten obrazek duży wpływ nie przeczę. Ale maszyny były nieobciążone a w BH mam już podjechany bieżnik. Gdyby postawić w podobnym stopniu zużycia to spokojnie 1-2 cm na średnicy jeszcze doszło by w BH.
Rozepchanie gumy (zaokrąglenie opony) to jedno ale przy takiej różnicy ciśnienia dociążenie quada ma decydujący wpływ na rzeczywisty prześwit w terenie przecież. I w tym przypadku akurat Zilla polegnie. Prawidłowo to powinien na każdej siedzieć kierownik o podobnej masie, powinny mieć wg mnie jedna troche wyższe, druga trochę niższe ciśnienie i dopiero wtedy można by prowadzić "namiętne " dyskusje. Swoją drogą Zilla jako opona "niskocisnieniowa" jak tu widać na pusto nie wygląda na sflaczałą - nie stoi na wyraźnie/widocznie większej płaszczyźnie styku z podłożem.
Ciśnienie 0,15-0,2 na piachu jest ok ale poza piachem mi kompletnie nie pasuje. Czy w tej czy w tej oponie. Próbowałem na obydwu. 0,25 a bardziej pod 0,3 to minimum przy którym dobrze się na nich czuje (w mieszanym podłożu).
Ale to tylko jako ciekawostka typu że w realu przy 27 prześwit nie musi być wyższy od 26. Nawet gdybyśmy ustawili podobne ciśnienie. Nic więcej. Bo kwestie prześwitów i przyczepności w relacji do ciśnienia to zupełnie inna bajka. O czym kto jak kto ale moi przedmówcy najlepiej wiedza.
Obydwie 11" szerokie.
V2.....sound of madness
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Myślę że na roboczym ciśnieniu czyli powiedzmy 0,35 byłyby mniej więcej tej samej wysokości. Nie mówimy o prześwicie bo to kwestia ustawienia zawieszenia, wagi kierowcy a nawet zużycia sprężyny. Ja śmigam na 27 Zilli i zauważam sporą róznice w sprawności pokonywania przeszkód w stosunku do 25' XTR.
Niemniej kupując nowe opony dobrze się wczytać w forum na temat opony którą się zamierza kupić bo podawana przez producenta rozmiarówka często nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (przoduje w tym Maxxis).
Niemniej kupując nowe opony dobrze się wczytać w forum na temat opony którą się zamierza kupić bo podawana przez producenta rozmiarówka często nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości (przoduje w tym Maxxis).
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Pojawił się pierwszy problem. Wyłączyło się wspomaganie kierownicy i pojawił się komunikat "check DPS". Sprawdziłem klemy i masę, są ok. Po ręcznym zaczytaniu kody błędu dostaje taki kod : "01 P1 02". Nigdzie nie mogę znaleść co to znaczy, nawet format kodu jest inny niż standardowy. Pomożecie?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Zobacz czy w kostkach woda nie stoi, psiknij sprężonym powietrzem i podłącz jeszcze raz.
Sprawdź jeszcze aku bo jak prąd mały to będzie wyłączało dps'a
Sprawdź jeszcze aku bo jak prąd mały to będzie wyłączało dps'a
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Faktycznie problem pojawil sie 10 minut po tym jak wjechalem w wode. Sprawdzilem wtyczke do dps, przedmuchalem i nic. Rozebralem dps i sucho w srodku. Jak odepne wtyczke to blad znika, jak wepne wtyczke to z powrotem sie pojawia. Niewiesz moze co znaczy kod bledu o ktorym pisalem wyzej?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Niestety nie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: outlander 450 max - eksploatacja
Maszyna naprawiona☺. Zakup nowego DPSa (4k), do tego zakup kabla diagnostycznego (2,7k) i pol dnia pracy. Kupa kasy ale co sie nauczylem to moje. Jak mam ten kabel to juz zostane przy canamie☺.
Zmienilem takze oponki na mayhem 25 cali. Dynamika w stosunku do seryjnych carlisle trail wolf bez wyczuwalnych zmian. Pokonywanie rowow meriolacyjnych bezproblemowe. Row gdzie na seryjnych oponach sie zakopalem teraz przelatuje bezproblemowo. Niestety na szutrach gorzej sie prowadzi, przod myszkuje ale mozna sie przyzwyczaic. Opony twardsze od seri, nawet na mniejszym cisnieniu (5 PSI) jest bardziej twardo.
Zmienilem takze oponki na mayhem 25 cali. Dynamika w stosunku do seryjnych carlisle trail wolf bez wyczuwalnych zmian. Pokonywanie rowow meriolacyjnych bezproblemowe. Row gdzie na seryjnych oponach sie zakopalem teraz przelatuje bezproblemowo. Niestety na szutrach gorzej sie prowadzi, przod myszkuje ale mozna sie przyzwyczaic. Opony twardsze od seri, nawet na mniejszym cisnieniu (5 PSI) jest bardziej twardo.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: outlander 450 max - eksploatacja
zejdź do 2.5-3 psi 5 to za dużo